Gå til innhold

Reklamasjon og mobil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Sony Ericson som er litt over et år gammel. Nå virker den dingsen til å styre mobilen med bare delvis. Er det vanskelig å få Elkjøp til å reparere den?

Gjest greit med mobil
Skrevet

De klarer nok å fikse den. Du har kanskje fått noe kliss eller bøss ned i der.....

Skrevet

De klarer nok å fikse den. Du har kanskje fått noe kliss eller bøss ned i der.....

Tror ikke jeg har fått noe ned i den, men har hørt at det har vært mye tull med min type mobil. Jeg har iallefall ikke tenkt å betale for reperasjonen.

Skrevet

Tror ikke jeg har fått noe ned i den, men har hørt at det har vært mye tull med min type mobil. Jeg har iallefall ikke tenkt å betale for reperasjonen.

Dette får du ikke på garantien når det er gått så mye som ett år. Det regnes som slitasje, og ikke en feil fra forhandlerens side.

Skrevet

Dette får du ikke på garantien når det er gått så mye som ett år. Det regnes som slitasje, og ikke en feil fra forhandlerens side.

Men jeg kan vel reklamere på den? Det er vel to års reklamasjonsrett? Jeg sender få meldinger og spiller ikke spill på mobilen, så hvis det er slitasjeskade tåler den veldig lite bruk.

Skrevet

Du har 2 års reklamasjonsrett på mobiler.

Lever den inn hos forhandler eller mobilverksted. Husk kvittering.

Er du heldig får du det på reklamsjon. Det koster i verste fall undersøkelsen dersom du ikke skulle få det på reklamasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...