Gå til innhold

Fargevalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mellomsøster sitt rom er snart ferdig. Nå skal det bare males. Men vi har to vegger som er i elfenben, og så skal vi male de to andre veggene i en annen farge. Noen som har fine forslag?

Til info så er mellomsøster snart 6 år gammel.

Skrevet

Jeg ville kanskje valgt å male ennå en vegg i elfenbenshvitt, og ha den siste veggen i ei sterk, fin farge som jenta liker. Ta gjerne utgangspunkt i gardiner/tekstiler i rommet, og velg ei farge som passer/kompletterer.

Personlig er jeg en "sucker" for sterk grønn, som står fint til rosa. Men den kan være fint med en dempet rosafarge (Kandelaber, f.eks).

Ta jentungen med på råd, og la henne velge. Blir det forj... er det jo bare å male om veggen etter ei tid.

mvh

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Jeg ville valgt en dus grønntone til elfenbensfarge...

Skrevet

Niåringen har knall turkis på den ene kortveggen. Råstilig!

Seksåringen har alle vegger lyse men knall rød dør til det innebygde klesskapet sitt, samt rødt tilbehør ellers på rommet (noe tilbehør også i lime).

Skrevet

Niåringen har knall turkis på den ene kortveggen. Råstilig!

Seksåringen har alle vegger lyse men knall rød dør til det innebygde klesskapet sitt, samt rødt tilbehør ellers på rommet (noe tilbehør også i lime).

Tror vi har lyst til å gå for noe litt mer nøytralt. Men tror gjerne at det er kjempestilig!!!

Skrevet

Tror vi har lyst til å gå for noe litt mer nøytralt. Men tror gjerne at det er kjempestilig!!!

Ikke fargen å velge dersom man skal ha det nøytralt, nei;-)

Dus mosegrønn er fint!

Skrevet

Ikke fargen å velge dersom man skal ha det nøytralt, nei;-)

Dus mosegrønn er fint!

Blir ikke det litt mørkt da?

Skrevet

Nei, den er egentlig nesten hvit, men med svakt grønnskjær!

Skrevet

fargen "Pipi" (7051) på www.jotun.no

Egentlig tenkte jeg meg en enda dusere grønnfarge, men denne liker jeg også.

Skrevet

Nei, den er egentlig nesten hvit, men med svakt grønnskjær!

Ok, da skal jeg sjekke den ut. Tusen takk for tips!!!

Skrevet

fargen "Pipi" (7051) på www.jotun.no

Egentlig tenkte jeg meg en enda dusere grønnfarge, men denne liker jeg også.

Hmmmm, hvordan finner jeg den fargen på internettsidene? Mulig jeg er helt molbo, men jeg finner den ikke.

Skrevet

Hmmmm, hvordan finner jeg den fargen på internettsidene? Mulig jeg er helt molbo, men jeg finner den ikke.

Snodig...Nå finner ikke jeg den heller :-(

Skrevet

Snodig...Nå finner ikke jeg den heller :-(

Dumme Jotun... ;\

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...