jubalong70 Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Mellomsøster sitt rom er snart ferdig. Nå skal det bare males. Men vi har to vegger som er i elfenben, og så skal vi male de to andre veggene i en annen farge. Noen som har fine forslag? Til info så er mellomsøster snart 6 år gammel. 0 Siter
KaVa Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville kanskje valgt å male ennå en vegg i elfenbenshvitt, og ha den siste veggen i ei sterk, fin farge som jenta liker. Ta gjerne utgangspunkt i gardiner/tekstiler i rommet, og velg ei farge som passer/kompletterer. Personlig er jeg en "sucker" for sterk grønn, som står fint til rosa. Men den kan være fint med en dempet rosafarge (Kandelaber, f.eks). Ta jentungen med på råd, og la henne velge. Blir det forj... er det jo bare å male om veggen etter ei tid. mvh 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville valgt en dus grønntone til elfenbensfarge... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Niåringen har knall turkis på den ene kortveggen. Råstilig! Seksåringen har alle vegger lyse men knall rød dør til det innebygde klesskapet sitt, samt rødt tilbehør ellers på rommet (noe tilbehør også i lime). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Niåringen har knall turkis på den ene kortveggen. Råstilig! Seksåringen har alle vegger lyse men knall rød dør til det innebygde klesskapet sitt, samt rødt tilbehør ellers på rommet (noe tilbehør også i lime). Tror vi har lyst til å gå for noe litt mer nøytralt. Men tror gjerne at det er kjempestilig!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Tror vi har lyst til å gå for noe litt mer nøytralt. Men tror gjerne at det er kjempestilig!!! Ikke fargen å velge dersom man skal ha det nøytralt, nei;-) Dus mosegrønn er fint! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Ikke fargen å velge dersom man skal ha det nøytralt, nei;-) Dus mosegrønn er fint! Blir ikke det litt mørkt da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Blir ikke det litt mørkt da? Nei, den er egentlig nesten hvit, men med svakt grønnskjær! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Blir ikke det litt mørkt da? fargen "Pipi" (7051) på www.jotun.no Egentlig tenkte jeg meg en enda dusere grønnfarge, men denne liker jeg også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Nei, den er egentlig nesten hvit, men med svakt grønnskjær! Ok, da skal jeg sjekke den ut. Tusen takk for tips!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 fargen "Pipi" (7051) på www.jotun.no Egentlig tenkte jeg meg en enda dusere grønnfarge, men denne liker jeg også. Hmmmm, hvordan finner jeg den fargen på internettsidene? Mulig jeg er helt molbo, men jeg finner den ikke. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hmmmm, hvordan finner jeg den fargen på internettsidene? Mulig jeg er helt molbo, men jeg finner den ikke. Snodig...Nå finner ikke jeg den heller :-( 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Snodig...Nå finner ikke jeg den heller :-( Dumme Jotun... ;\ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.