Gå til innhold

SKAAAAAL!


bibben

Anbefalte innlegg

Nå må jeg rope SÅ høyt for at du skal høre meg...for nå har du vært borte lenge nok!

Hvordan har du det skal? Har du hatt en brukbar helg? Hvis jeg har oppfattet det rett, har du vært litt avskjermet fra nett-verdenen under ditt "rekreasjons-opphold".

Jeg håper du er ved å komme til hektene.

Her på min kant av landet mobiliseres det til den store ferd over fjellet!!! Gruer meg til selve reisen...snø og dritt...vanskelig kjøreforhold...men hva gjør man ikke for å la byen i vest åpenbare seg for en i all sin prakt!

Jeg håper du snart er på nett igjen! Inntil det må du ha det riktig godt!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bibben

    48

  • thinkerbell

    32

  • frosken

    3

Fikk litt skjerming fra det meste i helgen og det var godt! Nå er det så mye som skal takles, men det går. Du har vært en del borti psykomotor har du ikke? Jeg skjelver sånn for tiden, når jeg skal slappe av. Er akkurat som om kroppen har skjønt at den kan skjelve utenpå og, ikke bare inni. Har du opplevd noe sånt??

Skjønner at du gruer deg til turen, forbasket at fjellene skal være der. Men glad du kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du kjøre?? ikke fly?

Ja med alt det rælet jeg skal drasse med meg, er det bare en reisemåte - nemlig bil. Ja, ellers ville jeg måtte chartre et fly...alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med alt det rælet jeg skal drasse med meg, er det bare en reisemåte - nemlig bil. Ja, ellers ville jeg måtte chartre et fly...alene...

du skal få et helikopter til jul av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt skjerming fra det meste i helgen og det var godt! Nå er det så mye som skal takles, men det går. Du har vært en del borti psykomotor har du ikke? Jeg skjelver sånn for tiden, når jeg skal slappe av. Er akkurat som om kroppen har skjønt at den kan skjelve utenpå og, ikke bare inni. Har du opplevd noe sånt??

Skjønner at du gruer deg til turen, forbasket at fjellene skal være der. Men glad du kommer! :)

Kjære, gode deg!

Flott at du fikk litt ro og skjerming. Det er ofte det som skal til for å komme til hektene.

Ja, jeg har prøvd psyko motorisk. Det er egentlig veldig ulikt fra behandler til behandler.

Ja den store skjelven har jeg jammen meg også hatt. Ikke noe særlig det nei.

Hele skrotten rister...

Godt at du er tilbake i alle fall! Og at du igjen er på nett med verden...ja alle oss som har ventet på deg.

Hvor lenge har du fått slik behandling forresten?

Tok det lang tid før du lærte å slappe av, og å ta imot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint, og jeg vil ha en stor rød sløyfe på toppen!!!

selvsagt!! jeg skal levere den i morgen.. slik at du rekker turen over vidda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, gode deg!

Flott at du fikk litt ro og skjerming. Det er ofte det som skal til for å komme til hektene.

Ja, jeg har prøvd psyko motorisk. Det er egentlig veldig ulikt fra behandler til behandler.

Ja den store skjelven har jeg jammen meg også hatt. Ikke noe særlig det nei.

Hele skrotten rister...

Godt at du er tilbake i alle fall! Og at du igjen er på nett med verden...ja alle oss som har ventet på deg.

Hvor lenge har du fått slik behandling forresten?

Tok det lang tid før du lærte å slappe av, og å ta imot?

Vet ikke om jeg har lært enda.. Akkurat nå har jeg lyst å avbryte hele greien, men vet jo at det ikke er noe lurt. Går jo over dette og, sant?!! (ikke beste kvelden dette nei..) Akkurat nå kan du få både fysio og orakel på billisalg, men rekker vel å angre før fredag.

Har gått i snart to år, men første året hos en annen der jeg bare krøp lenger og lenger inn for hver time. Gått hos hun jeg har nå siden januar.

Men - hvordan har du det, bortsettfra pakkekaos og førebekymringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har lært enda.. Akkurat nå har jeg lyst å avbryte hele greien, men vet jo at det ikke er noe lurt. Går jo over dette og, sant?!! (ikke beste kvelden dette nei..) Akkurat nå kan du få både fysio og orakel på billisalg, men rekker vel å angre før fredag.

Har gått i snart to år, men første året hos en annen der jeg bare krøp lenger og lenger inn for hver time. Gått hos hun jeg har nå siden januar.

Men - hvordan har du det, bortsettfra pakkekaos og førebekymringer?

har dere fått oppdatert stjernekartet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt!! jeg skal levere den i morgen.. slik at du rekker turen over vidda.

Jeg viste at jeg kunne stole på deg!!!

Skaff meg gjerne en høy og mørk pilot til ferden...helst en uten sløyfe på toppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste at jeg kunne stole på deg!!!

Skaff meg gjerne en høy og mørk pilot til ferden...helst en uten sløyfe på toppen!

så søt som du er skal du få en Bob Kåre med regulering,midtskill og stålinfattede briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, stjernetørke her.

*prøver å komme på stjernefortjenende handlinger i det siste*

rent motivasjonsmessig vil hun nok gi dere en kvart stjerne.. det tror jeg dere kan regne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søt som du er skal du få en Bob Kåre med regulering,midtskill og stålinfattede briller.

Du sender ikke Bob Kåre hit!!! Da skriker jeg!!

*puster dypt inn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har lært enda.. Akkurat nå har jeg lyst å avbryte hele greien, men vet jo at det ikke er noe lurt. Går jo over dette og, sant?!! (ikke beste kvelden dette nei..) Akkurat nå kan du få både fysio og orakel på billisalg, men rekker vel å angre før fredag.

Har gått i snart to år, men første året hos en annen der jeg bare krøp lenger og lenger inn for hver time. Gått hos hun jeg har nå siden januar.

Men - hvordan har du det, bortsettfra pakkekaos og førebekymringer?

Jeg har det bra...takk som spør...jeg er inne i en god stim, og det nyter jeg hver eneste dag.

Det er leit at du sliter nå, det er tøffe tak i blant...men jeg tenker at du da også vet å nyte de periodene med solskinn og vind i seilene. Det er de dagene vi skal ta vare på. Men sannsynligvis trenger vi litt av hvert for å vokse og å utvikle oss. Da er det viktig med orakler, og med gode nettverk omkring seg. jeg håper du har nettopp det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere fått oppdatert stjernekartet deres?

Nei, jeg har sluttet å håpe...frosken har blitt treg og langsom i oppfattelsen...når høsten kommer blir slike kryp langsomme i bevegelsen, de mister gangsynet og blir gjerrige på alt...stjerner inkludert.

Jeg speider derfor etter en verdig vikar som kan sørge for mobilisering av motivasjon og fremgang til våren kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...