Gå til innhold

SKAAAAAL!


bibben

Anbefalte innlegg

så søt som du er skal du få en Bob Kåre med regulering,midtskill og stålinfattede briller.

Ja du er ferdig meg ham nå altså?

Voldsomt så lenge du holdt på ham forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bibben

    48

  • thinkerbell

    32

  • frosken

    3

Nei, jeg har sluttet å håpe...frosken har blitt treg og langsom i oppfattelsen...når høsten kommer blir slike kryp langsomme i bevegelsen, de mister gangsynet og blir gjerrige på alt...stjerner inkludert.

Jeg speider derfor etter en verdig vikar som kan sørge for mobilisering av motivasjon og fremgang til våren kommer!

jeg er hennes selvutnevnte assistent. Dere skal hver få en kvart -rød- stjerne som motivasjon. og en konfektbit.

*raus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra...takk som spør...jeg er inne i en god stim, og det nyter jeg hver eneste dag.

Det er leit at du sliter nå, det er tøffe tak i blant...men jeg tenker at du da også vet å nyte de periodene med solskinn og vind i seilene. Det er de dagene vi skal ta vare på. Men sannsynligvis trenger vi litt av hvert for å vokse og å utvikle oss. Da er det viktig med orakler, og med gode nettverk omkring seg. jeg håper du har nettopp det skal!

Så utrolig godt å høre!!! :)

Har gode folk rundt meg, bare takler de ikke når det er sånn, grensene flyter ut og da orker jeg ikke ha noen nær. T.o.m. kattene blir jaget vekk, de er litt fornærmet nå, sitter å ser på meg med sånne blikk som bare katter kan. Men, DET GÅR OVER!

Og godt med nettselskap sånne kvelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er hennes selvutnevnte assistent. Dere skal hver få en kvart -rød- stjerne som motivasjon. og en konfektbit.

*raus*

Se det ja...bellers er generøs på bunnen...og jeg synes vi har fått en verdig assistent...du er akseptert!

PS: Jeg foretrekker belgisk konfekt!!! Evt. Anton Berg!!! Gjerne dem med litt sterkt innhold!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja...bellers er generøs på bunnen...og jeg synes vi har fått en verdig assistent...du er akseptert!

PS: Jeg foretrekker belgisk konfekt!!! Evt. Anton Berg!!! Gjerne dem med litt sterkt innhold!!!

*henter frem fra kisten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er hennes selvutnevnte assistent. Dere skal hver få en kvart -rød- stjerne som motivasjon. og en konfektbit.

*raus*

*glufs*

Bra det ikke var motsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er snill!!!

Jeg har nettopp akseptert denne beskrivelsen av deg etter å ha lest at du vil begave oss med stjerner og konfekt...jeg skal vurdere å like deg etterhvert...men det derre med kvarte stjerner...vel det er vel ikke en bellers som deg verdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp akseptert denne beskrivelsen av deg etter å ha lest at du vil begave oss med stjerner og konfekt...jeg skal vurdere å like deg etterhvert...men det derre med kvarte stjerner...vel det er vel ikke en bellers som deg verdig?

hun er streng. Hvis vi ikke er forsiktig ender det med kvarte konfekter og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går vi til angrep... i felleskap!!!

Bare hvis vi har med oss frosk og hun med haglen, ellers tør jeg ikke!! Har bare grunnkurset på bølleskolen enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå står du i fare for å miste den lille kvarte RØDE stjernen din!!

...hjeeeelp....sorry, sorry...sorry....jeg digger deg som bare rakkern...er veeeeldig glad i deg....!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...