Gå til innhold

SKAAAAAL!


bibben

Anbefalte innlegg

Synes du og bibben skal komme bort her sammen med lille rosin boella...jeg vet hun har faatt invitasjon til en i familien min som bor i et diiiigert hus med mange tomme rom og spoekelser

Det høres som en glimrende idé...jeg kan jo veien...og ikke er jeg så helt lost når det gjelder ghost busting heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bibben

    48

  • thinkerbell

    32

  • frosken

    3

Hmm, jeg har tatt sånn nattevenn igjen, så hvis hun ikke kommer snart.. Hulk! Kommer sikkert til å dø av lavt blodsukker i søvne!

Jeg skjønner etterhvert at det begynner å haste...hold hodet klart og øynene åpne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Det høres som en glimrende idé...jeg kan jo veien...og ikke er jeg så helt lost når det gjelder ghost busting heller!!!

Det er etter sigende et ganske snillt spoekelse...men full av f..skap...ligner litt paa boella tror jeg.

Har det med aa lempe kaffekrus ut av skap...bare de det staar "You are not alone" paa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,kognitive strategier er bortkastet!

To flasker Blossom Hill og et stooort bilde av en ku roer henne ned og hun blir aldeles medgjoerlig

Hmm, hjalp tydligvis ikke med bare kyr.. Synd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis en banan!

Naar er det du skal kjoere over fjellet?...har faatt med meg noen rykter om det...

Ja bananer er kanskje en idé...mager trøst spør du meg...men som sakt, i nøden spiser fanden fluer...

...snart går ferden over fjellet...i vesterled...ikke veldig fristende i dette været, men pliktene kaller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Ja bananer er kanskje en idé...mager trøst spør du meg...men som sakt, i nøden spiser fanden fluer...

...snart går ferden over fjellet...i vesterled...ikke veldig fristende i dette været, men pliktene kaller!!!

Er det sno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter sigende et ganske snillt spoekelse...men full av f..skap...ligner litt paa boella tror jeg.

Har det med aa lempe kaffekrus ut av skap...bare de det staar "You are not alone" paa

Jeg tar meg av alle typer spøkelser, også de snille...

...ja, og ligner dette spøkelset på bølle-bella, blir jeg nok mere overrasket enn skremt...

...jeg har nemlig aldri sett et spøkelse med hårnett og anti-rynkekrem rundt øynene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle kommentarer, smisking & fornærmelser & negative bemerkninger om meg og frosk er notert ned og vil tas med når neste ukes utdeling av stjerner og konfekter skal deles ut.

dere ligger nuh på minussiden. ha en fortsatt herlig natt!

*tar tekoppen sin og rusler ned til sengen*

Sov godt kjære, kjære bella...vi er så glad i deg atte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sno?

Her i Tigerstaden er det snø i høyden....og sabla glatt...kommer til å pakke med meg kjettinger, spade, finlandshette og tåkelur!!!

Håper fjellovergangene ikke er stengte ennå. Ellers må jeg frem med trugene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intressant diskusjon om CBT inne paa psyk. Men nhd leser forskning som fanden leser Bibelen

Har begynt å skjønne det.. Han virker så fornuftig iblant, og så.. Men fint at det blir litt diskusjon. Det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får hverken stjerner eller konfekt eller ost før du er blitt veloppdragen og snill.

*tar løpefart og hopper på Bella men bommer og ender i kroken*

VRÆL!! Gå å legg deg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar løpefart og hopper på Bella men bommer og ender i kroken*

VRÆL!! Gå å legg deg! :(

jeg skal det, jeg må bare få unna litt papirarbeid først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

du får hverken stjerner eller konfekt eller ost før du er blitt veloppdragen og snill.

jeg er da baade veloppdragen og snill...bare se hvordan jeg hjelper bibben og skal med gode raad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Her i Tigerstaden er det snø i høyden....og sabla glatt...kommer til å pakke med meg kjettinger, spade, finlandshette og tåkelur!!!

Håper fjellovergangene ikke er stengte ennå. Ellers må jeg frem med trugene!!!

Hva med fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

*tar løpefart og hopper på Bella men bommer og ender i kroken*

VRÆL!! Gå å legg deg! :(

Papirarbeid,sa hun...spiser hun det eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...