Gå til innhold

SKAAAAAL!


bibben

Anbefalte innlegg

Pøh - du er en utålmodig sjel!

Jeg er syyyyyyyyyk, og så leser jeg slike uhyrlige påstander når jeg kryper fram fra min varme dyne en sen kveld :-(

Hei din sjukling!

Jasså, her appelleres det til den helt store medlidenhet skjønner jeg...

...vel, når sant skal sies, har jeg savnet deg som bare rakkern, men kanskje mest stjernene...

...jeg forventer..ja, forlanger at du blir frisk som en fisk...nei som en frosk...slik at jeg igjen opplever å ha noe å strekke meg etter. Stjernekortet er snart falmet etter all ventingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bibben

    48

  • thinkerbell

    32

  • frosken

    3

God aften! (som vi sier på høflig bergensk..)

Så bra at de gode tidene fortsetter! Leser du som i studere eller bare for kos? Skjønner godt at det er skummelt å skulle klare seg uten guruen. Men har stor tro på deg!

Sliten etter en lang jobbdag, er så glad det bare er to av de. Da kan jeg våge å bruke krefter og virkelig være tilstede når jeg er der. Og det er godt! :)

Her studeres det på spreng...og når motivasjonen er dalende, gjør en og annen stjerne fra froske-dronningen susen...ja, i alle fall for meg.

Jeg håper derfor at vår elskede frozk snart er på bena igjen, og gir oss en liten gulrot eller to i form av de etterlengtede stjernene...høyt henger de, men sjeldne er de!!!

Godt å høre at du har hatt en brukbar dag. Min arbeidsdag sluttet akkurat nå!!! En laaaang økt...som fortjener en hel stjerne...intet mindre, og gjerne litt belgisk konfekt...kan du legge inn et godt ord hos frosken og bella for meg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh - du er en utålmodig sjel!

Jeg er syyyyyyyyyk, og så leser jeg slike uhyrlige påstander når jeg kryper fram fra min varme dyne en sen kveld :-(

*trøseklemmer på frosken*

Skal bake stooor appelsinkaka til deg i helgen, da blir du frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøseklemmer på frosken*

Skal bake stooor appelsinkaka til deg i helgen, da blir du frisk!

Appelsinkake er nok det jeg trenger! Og i løpet av helgen må vel halsen bli såpass bra at den er villig til å svelge kake med stort mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her studeres det på spreng...og når motivasjonen er dalende, gjør en og annen stjerne fra froske-dronningen susen...ja, i alle fall for meg.

Jeg håper derfor at vår elskede frozk snart er på bena igjen, og gir oss en liten gulrot eller to i form av de etterlengtede stjernene...høyt henger de, men sjeldne er de!!!

Godt å høre at du har hatt en brukbar dag. Min arbeidsdag sluttet akkurat nå!!! En laaaang økt...som fortjener en hel stjerne...intet mindre, og gjerne litt belgisk konfekt...kan du legge inn et godt ord hos frosken og bella for meg tro?

Har lovet appelsinkake til frosk, burde virke oppmuntende? Og Belle er jo ikke noe problem for genier som oss!! :) Vi tvinner henne rundt både fingre og tær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei din sjukling!

Jasså, her appelleres det til den helt store medlidenhet skjønner jeg...

...vel, når sant skal sies, har jeg savnet deg som bare rakkern, men kanskje mest stjernene...

...jeg forventer..ja, forlanger at du blir frisk som en fisk...nei som en frosk...slik at jeg igjen opplever å ha noe å strekke meg etter. Stjernekortet er snart falmet etter all ventingen...

Du får pakke stjernekortet i bagasjen og ha det tilgjengelig som motivasjonsfaktor når du må skifte dekk på turen vestover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appelsinkake er nok det jeg trenger! Og i løpet av helgen må vel halsen bli såpass bra at den er villig til å svelge kake med stort mot?

Så avgjort! Men satser på en fromasjaktig sort som glir lett ned i enhver hals!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får pakke stjernekortet i bagasjen og ha det tilgjengelig som motivasjonsfaktor når du må skifte dekk på turen vestover...

Kjettinger og stjernekort er pakket ned....alt klart på den fronten.

Forøvrig har jeg rotet frem en kakeoppskrift av de helt sjeldne, slik at Skal og jeg kan kaste oss over pommerans-kakebakingen. Vi må da sørge for at vår kjære Frosk får litt kalorier i skrotten, slik at hun har noe å stå imot vinteren med!!!

Lyder det ikke forlokkende?

Opptakten til det helt store stjernedrysset er som du ser allerede et faktum!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere fått oppdatert stjernekartet deres?

Som du ser begynner det jaggu å skje ting på stjernefronten igjen...eller rettere: det foreligger i alle fall et potensiale...frosken har våknet etter dvalen...så nå gjelder det å skru på sjarmen!!!

MEN la nå ikke dette bli et hinder for utdelingen av utsøkt konfekt til Skal og meg. Vi blir ikke mindre sultne av å få en stjerne i kortet...nei vi forholder oss til Brumms valgspråk: Ja takk, begge deler!!!

Der har du oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser begynner det jaggu å skje ting på stjernefronten igjen...eller rettere: det foreligger i alle fall et potensiale...frosken har våknet etter dvalen...så nå gjelder det å skru på sjarmen!!!

MEN la nå ikke dette bli et hinder for utdelingen av utsøkt konfekt til Skal og meg. Vi blir ikke mindre sultne av å få en stjerne i kortet...nei vi forholder oss til Brumms valgspråk: Ja takk, begge deler!!!

Der har du oss!

Melder meg inn i koret!

*rumle*

PS Har spist gullerøtter i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i koret!

*rumle*

PS Har spist gullerøtter i kveld!

Har du også spist gulrøtter...herlighet, jeg begynner å bli sliten i kjevene av denne knaskingen. Skjønt, disse små såkalte "Knaske-røtter" er ganske friske og søte...men jeg sier allikevel som Karius og Baktus: "Skal tro om det kommer noen søtsaker snart?"

SKal, vi må rope noe ala "Vi vil ha loff" til Bellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også spist gulrøtter...herlighet, jeg begynner å bli sliten i kjevene av denne knaskingen. Skjønt, disse små såkalte "Knaske-røtter" er ganske friske og søte...men jeg sier allikevel som Karius og Baktus: "Skal tro om det kommer noen søtsaker snart?"

SKal, vi må rope noe ala "Vi vil ha loff" til Bellers!

Nå har jeg prøvd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du også spist gulrøtter...herlighet, jeg begynner å bli sliten i kjevene av denne knaskingen. Skjønt, disse små såkalte "Knaske-røtter" er ganske friske og søte...men jeg sier allikevel som Karius og Baktus: "Skal tro om det kommer noen søtsaker snart?"

SKal, vi må rope noe ala "Vi vil ha loff" til Bellers!

Ikke mye hjelp fra deg i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye hjelp fra deg i dag..

Jeg svetter over maskinen...laster ned et vanvittig stort program ifb med studiene...men nå er jeg her!!! Har du fått noe napp hos de gnitne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter over maskinen...laster ned et vanvittig stort program ifb med studiene...men nå er jeg her!!! Har du fått noe napp hos de gnitne?

Puh, der var du! Du er tilgitt, men nå må du hjelpe meg her, det går ad undas! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Har lovet appelsinkake til frosk, burde virke oppmuntende? Og Belle er jo ikke noe problem for genier som oss!! :) Vi tvinner henne rundt både fingre og tær!!

Toer du la Boella lese dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Var en stooor tabbe tydeligvis.. :(

Har du noen gode tips?

Av erfaring vet jeg det kan hjelpe aa sette seg paa henne og lugge..hardt.

det nest beste er aa gjemme seg, evt gi henne et stooort glass vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg det kan hjelpe aa sette seg paa henne og lugge..hardt.

det nest beste er aa gjemme seg, evt gi henne et stooort glass vin

Hmm.. regner med det kommer i neste modul av bøllekurset.. Men gjemme meg kan jeg, under dynen om ikke så lenge, der finner hun meg aldri! (men da blir det jo ingen sjokolade heller.. hmm..)

Er det du som er instruktør for sittepå/lugge-delen av kurset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring vet jeg det kan hjelpe aa sette seg paa henne og lugge..hardt.

det nest beste er aa gjemme seg, evt gi henne et stooort glass vin

Det er ikke så lett det der med luggingen, etter at hun begynte å gå med disse kraftige hårnettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...