Gå til innhold

SKAAAAAL!


bibben

Anbefalte innlegg

Puh, der var du! Du er tilgitt, men nå må du hjelpe meg her, det går ad undas! :(

Står til tjeneste...

*strammer det sorte beltet godt rundt livet*

...det har skremt fanden på flatmark før!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • bibben

    48

  • thinkerbell

    32

  • frosken

    3

Gjest Liza i London

Hmm.. regner med det kommer i neste modul av bøllekurset.. Men gjemme meg kan jeg, under dynen om ikke så lenge, der finner hun meg aldri! (men da blir det jo ingen sjokolade heller.. hmm..)

Er det du som er instruktør for sittepå/lugge-delen av kurset?

Ja,jeg er instruktoeren

og saa kan jeg hypnotisere....men det har ikke virket paa henne ennaa...for det er saa vanskelig pga manglende hjerne (hos henne,altsaa!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg er instruktoeren

og saa kan jeg hypnotisere....men det har ikke virket paa henne ennaa...for det er saa vanskelig pga manglende hjerne (hos henne,altsaa!)

Hmm.. kan du fjernhypnotisere meg sånn at jeg kan sette meg på henne å lugge, eller må jeg gå på kurset først?

*kjenner meg veeeeldig tung og avslappet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Det er ikke så lett det der med luggingen, etter at hun begynte å gå med disse kraftige hårnettene.

Det er sant...hva med aa bite...det hjalp ihvertfall for saann 5-6 aar siden. men kanskje hun er blitt saa seig i skinnet at tennene ikke faar feste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står til tjeneste...

*strammer det sorte beltet godt rundt livet*

...det har skremt fanden på flatmark før!!!!

Har hun rømt tror du? Kanskje hun ante dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hmm.. kan du fjernhypnotisere meg sånn at jeg kan sette meg på henne å lugge, eller må jeg gå på kurset først?

*kjenner meg veeeeldig tung og avslappet*

du kan jo bare fortsette selvinstruksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant...hva med aa bite...det hjalp ihvertfall for saann 5-6 aar siden. men kanskje hun er blitt saa seig i skinnet at tennene ikke faar feste?

Enten er det seighet eller overdreven druk av anti-rynke krem som gjør at jeg ikke får helt tak!!!

Andre tips til fysiske strategier...ja, de kognitive kan vi tydeligvis skyte en hvit pil etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo bare fortsette selvinstruksjonen :)

..og der kom det endelige yrkesbeviset.. Sukk! Alltid må man gjøre alt selv!

*mumle*

Skal gjøre mitt beste, ellers stiller jeg på neste kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun rømt tror du? Kanskje hun ante dette..

Ja, kanskje vi har skremt henne allerede, blott ved disse (uskyldige) skremsler...?

Kanskje vi bør lokke henne frem med all tenkelig godhet...om enn litt påtatt?

Ja, selv har jeg lavt blodsukker, og er skikkelig sugen på noe godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Enten er det seighet eller overdreven druk av anti-rynke krem som gjør at jeg ikke får helt tak!!!

Andre tips til fysiske strategier...ja, de kognitive kan vi tydeligvis skyte en hvit pil etter!

nei,kognitive strategier er bortkastet!

To flasker Blossom Hill og et stooort bilde av en ku roer henne ned og hun blir aldeles medgjoerlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje vi har skremt henne allerede, blott ved disse (uskyldige) skremsler...?

Kanskje vi bør lokke henne frem med all tenkelig godhet...om enn litt påtatt?

Ja, selv har jeg lavt blodsukker, og er skikkelig sugen på noe godt!!!

Hmm, jeg har tatt sånn nattevenn igjen, så hvis hun ikke kommer snart.. Hulk! Kommer sikkert til å dø av lavt blodsukker i søvne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

..og der kom det endelige yrkesbeviset.. Sukk! Alltid må man gjøre alt selv!

*mumle*

Skal gjøre mitt beste, ellers stiller jeg på neste kurs!

Synes du og bibben skal komme bort her sammen med lille rosin boella...jeg vet hun har faatt invitasjon til en i familien min som bor i et diiiigert hus med mange tomme rom og spoekelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei,kognitive strategier er bortkastet!

To flasker Blossom Hill og et stooort bilde av en ku roer henne ned og hun blir aldeles medgjoerlig

Hmm...

*knaker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Ja, kanskje vi har skremt henne allerede, blott ved disse (uskyldige) skremsler...?

Kanskje vi bør lokke henne frem med all tenkelig godhet...om enn litt påtatt?

Ja, selv har jeg lavt blodsukker, og er skikkelig sugen på noe godt!!!

Spis en banan!

Naar er det du skal kjoere over fjellet?...har faatt med meg noen rykter om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,kognitive strategier er bortkastet!

To flasker Blossom Hill og et stooort bilde av en ku roer henne ned og hun blir aldeles medgjoerlig

Det lyder som en overkommelig løsning.

Ja,vi appellerer til de mer primitive sanser.

Når hun så er blitt henført av disse, for henne, overveldende stimuli, slår vi klørne i den belgiske konfekten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun rømt tror du? Kanskje hun ante dette..

alle kommentarer, smisking & fornærmelser & negative bemerkninger om meg og frosk er notert ned og vil tas med når neste ukes utdeling av stjerner og konfekter skal deles ut.

dere ligger nuh på minussiden. ha en fortsatt herlig natt!

*tar tekoppen sin og rusler ned til sengen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Det lyder som en overkommelig løsning.

Ja,vi appellerer til de mer primitive sanser.

Når hun så er blitt henført av disse, for henne, overveldende stimuli, slår vi klørne i den belgiske konfekten!!!

Har hun konfekt??

Ikke rart hun gjemmer seg for oss...hun dukker vel frem og klager naar hun har spist seg kvalm og ikke har noe aa dele med oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

alle kommentarer, smisking & fornærmelser & negative bemerkninger om meg og frosk er notert ned og vil tas med når neste ukes utdeling av stjerner og konfekter skal deles ut.

dere ligger nuh på minussiden. ha en fortsatt herlig natt!

*tar tekoppen sin og rusler ned til sengen*

Jammen,jeg faar jo ikke stjerner likevel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du og bibben skal komme bort her sammen med lille rosin boella...jeg vet hun har faatt invitasjon til en i familien min som bor i et diiiigert hus med mange tomme rom og spoekelser

Her skal det ikke reises til noe hus med spøkelser altså! Jeg har blitt levet bøllekurs her, ingen sa noe om reiser og spøkelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...