Gå til innhold

Norsk mat i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i utlandet,langt fra sjømannskirke etc.En venninne sendte meg link til et nettsted som heter "Norskmat.com"-og der har de alt jeg savner! :-) Problemet er at siden har 3sommeren 2006" som tittel..Og jeg tør ikke bestille før jeg vet om de fremdeles eksisterer!Har sendt en mail,men har ikke fått noe svar.Noen som har brukt dette nettstedet/kjenner noen som har gjort det?Eller kjenner til en annen,god, nettbutikk??Vil bli glad for all hjelp,så allerede for meg norsk jul! :-(

Skrevet

jippi... her blir det brunost og norwegia...

Men, vil også gjerne finne ut om siden fortsatt er oppegående.

Er spent å se om du får noe tilakemelding.

• 2 uker senere...
Skrevet

jippi... her blir det brunost og norwegia...

Men, vil også gjerne finne ut om siden fortsatt er oppegående.

Er spent å se om du får noe tilakemelding.

Dessverre...Som du kanskje gjetter av tiden det har tatt..Ingen tilbakemelding så langt! :-( Tror jeg kommer til å prøve å kontakte dem pr telefon.Julen nærmer seg,og nå har jeg fått fårferdelig lyst på norsk snop!!!Slemme nettsiden!

Skrevet

Dessverre...Som du kanskje gjetter av tiden det har tatt..Ingen tilbakemelding så langt! :-( Tror jeg kommer til å prøve å kontakte dem pr telefon.Julen nærmer seg,og nå har jeg fått fårferdelig lyst på norsk snop!!!Slemme nettsiden!

Haaper du finner det ut. Kanskje du kan gi meg en lyd naar du vet. Jeg skal nok hjem til ribbe og julekaker i aar da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...