Gå til innhold

Jeg drømte at jeg hadde sex..

Anbefalte innlegg

Gjest Hopper elegant over i dag!
Skrevet

Med min beste venninne i natt, og hun hadde penis!!

Hva i all verden!?!

Noen drømmetydere der ute som har en peil på hva det betyr?

Skrevet

At du er interessert i din venninne og skulle ønske hun var mann?

Skrevet

Seksualitet i drømmer er generelt et veldig positivt symbol på vekst og utvikling. Nye utviklingsmuligheter.

Tenk over hvilke egenskaper din partner (i drømmen) har.

Var hun hengiven, reservert eller vill i drømmen, er det slik du kan reagere på den nye utviklingen, som ikke trenger å handle om sex.

Drømmen kan også vise til at du ønsker deg mere nærhet og kjærlighet.

Legger ved en link med symboler, så kan du bruke det du ellers husker fra drømmen.

http://www.netspirit.dk/new/faq/?cat=71&section=83#472

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn du beskriver drømmen er det ganske åpenbart at din venninne egentlig er deg.

Du har lyst til å bytte kjønn, men har ennå ikke innsett det selv.

Ta det rolig. Det er mange av oss.

Gjest Hopper elegant over i dag!
Skrevet

Sånn du beskriver drømmen er det ganske åpenbart at din venninne egentlig er deg.

Du har lyst til å bytte kjønn, men har ennå ikke innsett det selv.

Ta det rolig. Det er mange av oss.

Tøft, særlig den biten om at jeg egentlig hadde lyst til å ha sex med meg selv i drømmen og derfor gjorde meg om til min venninne, plusset på en penis, og kjørte på, med meg selv!! Jøss, god var jeg også!

En skikkelig vinn vinn situasjon dette :)

Eller så er hele greia myntet på at det begynner å bli en stund siden sist, hmmm.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tøft, særlig den biten om at jeg egentlig hadde lyst til å ha sex med meg selv i drømmen og derfor gjorde meg om til min venninne, plusset på en penis, og kjørte på, med meg selv!! Jøss, god var jeg også!

En skikkelig vinn vinn situasjon dette :)

Eller så er hele greia myntet på at det begynner å bli en stund siden sist, hmmm.

Teorien om at du trenger et ligg er også god. Ikke like god som min teori - naturligvis, men helt grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...