Gå til innhold

Vikarbyråer og oppsigelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en mail til det vikarbyrået jeg er tilknytttet for 1 mnd siden hvor jeg ba om å få tilsendt oppsigelsespapirene.

Ingen mail, og heller ingen papirer.

Er de kanskje ikke så nøye? Siden jeg bare var en ringevikar? Er det vanlig blandt vikarbyråer?

Gjest Persille
Skrevet

Det er jo ingenting å si opp når du ikke er fast ansatt?

Dessuten vet jeg ikke om noen som har oppsigelsespapirer, det er jo bare å skrive "jeg sier opp" på en lapp omtrent...

Skrevet

Det er jo ingenting å si opp når du ikke er fast ansatt?

Dessuten vet jeg ikke om noen som har oppsigelsespapirer, det er jo bare å skrive "jeg sier opp" på en lapp omtrent...

*ler* Ok. Hadde ingen anelse jeg. Siden jeg skrev arbeidskontrakt ved starten, så regnet jeg liksom med at jeg skulle skrive oppsigelse ved slutten.

Men hvis det ikke trengs, så er det jo ingen problem da :)

Skrevet

Regner med at du ikke er midt i et oppdrag? Hvis oppdraget er ferdig holder det å ringe og si at du ikke ønsker å stå oppført som vikar lenger.

Gjest Persille
Skrevet

*ler* Ok. Hadde ingen anelse jeg. Siden jeg skrev arbeidskontrakt ved starten, så regnet jeg liksom med at jeg skulle skrive oppsigelse ved slutten.

Men hvis det ikke trengs, så er det jo ingen problem da :)

Neida - bare å si nei om de ringer, og så kan du si at de ikke trenger å ringe igjen fordi du har fått jobb.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...