Gjest en mandag Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/31/481417.html 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 ; ja - og eksludert også. Kanskje han var med i Røde Kors som 15-åring også.....? 0 Siter
Gjest en mandag Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 ; ja - og eksludert også. Kanskje han var med i Røde Kors som 15-åring også.....? Jeg vet ikke hvem det er. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 ; ja - og eksludert også. Kanskje han var med i Røde Kors som 15-åring også.....? Ny overskrift: "Røde Kors avler drapsmenn!" "........................................" 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ny overskrift: "Røde Kors avler drapsmenn!" "........................................" Måtte le av dem! De litt eldre lever herrens glade dager, mens ungdommen blir utelatt... Og så alle de vakre jentene som frekventerte stedet! Finner det så vanskelig at de bevisst kan lyve glatt til de vantro. Men de voksne har jo hatt det kjempetopp! Så ikke mange kvinner der heller.. De lager definitivt ris til egen bak, men ungdommen virket flott! 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ny overskrift: "Røde Kors avler drapsmenn!" "........................................" Hehe 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Måtte le av dem! De litt eldre lever herrens glade dager, mens ungdommen blir utelatt... Og så alle de vakre jentene som frekventerte stedet! Finner det så vanskelig at de bevisst kan lyve glatt til de vantro. Men de voksne har jo hatt det kjempetopp! Så ikke mange kvinner der heller.. De lager definitivt ris til egen bak, men ungdommen virket flott! Hæ? svarer du i rett tråd nå? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Måtte le av dem! De litt eldre lever herrens glade dager, mens ungdommen blir utelatt... Og så alle de vakre jentene som frekventerte stedet! Finner det så vanskelig at de bevisst kan lyve glatt til de vantro. Men de voksne har jo hatt det kjempetopp! Så ikke mange kvinner der heller.. De lager definitivt ris til egen bak, men ungdommen virket flott! I alle dager ... 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Måtte le av dem! De litt eldre lever herrens glade dager, mens ungdommen blir utelatt... Og så alle de vakre jentene som frekventerte stedet! Finner det så vanskelig at de bevisst kan lyve glatt til de vantro. Men de voksne har jo hatt det kjempetopp! Så ikke mange kvinner der heller.. De lager definitivt ris til egen bak, men ungdommen virket flott! Øøøhhhh... "......................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Isj. Han der har vi ikke engang hørt om. "Frp-topp" meg her og der. Det hadde vært langt stiligere om f.eks. Carl hadde knærta Eli. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Når folk gjør sånt så spiller det ingen rolle hvilket parti de tilhører. Det er tragisk uansett. Det er så lett for media å fokusere på lov og ordenpartiet frp her. Men alle parti i Norge har en broket medlemsmasse. 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Når folk gjør sånt så spiller det ingen rolle hvilket parti de tilhører. Det er tragisk uansett. Det er så lett for media å fokusere på lov og ordenpartiet frp her. Men alle parti i Norge har en broket medlemsmasse. Her er vi helt på linje Det med partitilhørighet er jo SÅ teit i en slik sak. 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 I alle dager ... Ja, jeg har blingsa noe veldig her.... Jeg skulle svar på tråden om den somaliske klubben! Er ikke helt på tyttebærtur, så noe rart må ha skjedd... *klør meg i hodet av forundring* 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hæ? svarer du i rett tråd nå? Her sitter jeg med cola og melk, og det var en koselig tråd, men finner den ikke igjen.... MÅ jeg til en hjernespesialist? 0 Siter
Osiris Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Her er vi helt på linje Det med partitilhørighet er jo SÅ teit i en slik sak. Ja det er det. Jeg er jo vanligvis ingen forsvarer av frp, men det er for drøyt å trekke inn parti når det gjelder en sånn sak. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Når folk gjør sånt så spiller det ingen rolle hvilket parti de tilhører. Det er tragisk uansett. Det er så lett for media å fokusere på lov og ordenpartiet frp her. Men alle parti i Norge har en broket medlemsmasse. Det er i utgangspunktet det, ja. Men - er det ikke påfallende mange av politikere som blir avslørt som voldtektsmenn, drapsmenn, "myrdal/fmi"-tilhengere etc., som kommer fra nettopp FrP? Hvis det viser seg å være en tydelig tendens, og at ett parti er overrepresentert blant visse typer kriminelle, så er det selvfølgelig ikke noe man kan late som ikke eksisterer. Akkurat som diverse andre tendenser fordelt på etnisk tilhørighet, nasjonalitet etc. "......................................." 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 ; ja - og eksludert også. Kanskje han var med i Røde Kors som 15-åring også.....? Etter det jeg hørte på dokument 2 i går, så er de veldig farlige de som er med der. Spesiellt jentene, drikker på gata og gjør andre ting. 0 Siter
Goliath Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Det er i utgangspunktet det, ja. Men - er det ikke påfallende mange av politikere som blir avslørt som voldtektsmenn, drapsmenn, "myrdal/fmi"-tilhengere etc., som kommer fra nettopp FrP? Hvis det viser seg å være en tydelig tendens, og at ett parti er overrepresentert blant visse typer kriminelle, så er det selvfølgelig ikke noe man kan late som ikke eksisterer. Akkurat som diverse andre tendenser fordelt på etnisk tilhørighet, nasjonalitet etc. "......................................." he-he....sier mannen som vanligvis er svært raskt ute med å "arrestere" de som generaliserer :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Etter det jeg hørte på dokument 2 i går, så er de veldig farlige de som er med der. Spesiellt jentene, drikker på gata og gjør andre ting. Ja - det vet jeg - har den bakgrunnen sjøl Holdt på å havne i Unge Høyre også - men forsov meg til møtet. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 he-he....sier mannen som vanligvis er svært raskt ute med å "arrestere" de som generaliserer :-) Men, det var på sin plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.