Gå til innhold

tidligere frp-topp drapssiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

; ja - og eksludert også. Kanskje han var med i Røde Kors som 15-åring også.....?

Gjest en mandag
Skrevet

; ja - og eksludert også. Kanskje han var med i Røde Kors som 15-åring også.....?

Jeg vet ikke hvem det er.

Skrevet

Ny overskrift: "Røde Kors avler drapsmenn!"

"........................................"

Skrevet

Måtte le av dem! De litt eldre lever herrens glade dager, mens ungdommen blir utelatt...

Og så alle de vakre jentene som frekventerte stedet!

Finner det så vanskelig at de bevisst kan lyve glatt til de vantro.

Men de voksne har jo hatt det kjempetopp! Så ikke mange kvinner der heller..

De lager definitivt ris til egen bak, men ungdommen virket flott!

Skrevet

Hehe

Skrevet

Måtte le av dem! De litt eldre lever herrens glade dager, mens ungdommen blir utelatt...

Hæ? svarer du i rett tråd nå?

ShitDiddelyDo
Skrevet

I alle dager ...

Skrevet

Øøøhhhh...

"......................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Isj. Han der har vi ikke engang hørt om. "Frp-topp" meg her og der.

Det hadde vært langt stiligere om f.eks. Carl hadde knærta Eli.

Skrevet

Når folk gjør sånt så spiller det ingen rolle hvilket parti de tilhører. Det er tragisk uansett. Det er så lett for media å fokusere på lov og ordenpartiet frp her. Men alle parti i Norge har en broket medlemsmasse.

Skrevet

Når folk gjør sånt så spiller det ingen rolle hvilket parti de tilhører. Det er tragisk uansett. Det er så lett for media å fokusere på lov og ordenpartiet frp her. Men alle parti i Norge har en broket medlemsmasse.

Her er vi helt på linje :) Det med partitilhørighet er jo SÅ teit i en slik sak.

Skrevet

I alle dager ...

Ja, jeg har blingsa noe veldig her....

Jeg skulle svar på tråden om den somaliske klubben!

Er ikke helt på tyttebærtur, så noe rart må ha skjedd...

*klør meg i hodet av forundring*

Skrevet

Hæ? svarer du i rett tråd nå?

Her sitter jeg med cola og melk, og det var en koselig tråd, men finner den ikke igjen....

MÅ jeg til en hjernespesialist?

Skrevet

Her er vi helt på linje :) Det med partitilhørighet er jo SÅ teit i en slik sak.

Ja det er det. Jeg er jo vanligvis ingen forsvarer av frp, men det er for drøyt å trekke inn parti når det gjelder en sånn sak.

Skrevet

Det er i utgangspunktet det, ja.

Men - er det ikke påfallende mange av politikere som blir avslørt som voldtektsmenn, drapsmenn, "myrdal/fmi"-tilhengere etc., som kommer fra nettopp FrP? Hvis det viser seg å være en tydelig tendens, og at ett parti er overrepresentert blant visse typer kriminelle, så er det selvfølgelig ikke noe man kan late som ikke eksisterer. Akkurat som diverse andre tendenser fordelt på etnisk tilhørighet, nasjonalitet etc.

"......................................."

Skrevet

Etter det jeg hørte på dokument 2 i går, så er de veldig farlige de som er med der. Spesiellt jentene, drikker på gata og gjør andre ting.

Skrevet

Det er i utgangspunktet det, ja.

Men - er det ikke påfallende mange av politikere som blir avslørt som voldtektsmenn, drapsmenn, "myrdal/fmi"-tilhengere etc., som kommer fra nettopp FrP? Hvis det viser seg å være en tydelig tendens, og at ett parti er overrepresentert blant visse typer kriminelle, så er det selvfølgelig ikke noe man kan late som ikke eksisterer. Akkurat som diverse andre tendenser fordelt på etnisk tilhørighet, nasjonalitet etc.

"......................................."

he-he....sier mannen som vanligvis er svært raskt ute med å "arrestere" de som generaliserer :-)

Skrevet

Etter det jeg hørte på dokument 2 i går, så er de veldig farlige de som er med der. Spesiellt jentene, drikker på gata og gjør andre ting.

Ja - det vet jeg - har den bakgrunnen sjøl :) Holdt på å havne i Unge Høyre også - men forsov meg til møtet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

he-he....sier mannen som vanligvis er svært raskt ute med å "arrestere" de som generaliserer :-)

Men, det var på sin plass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...