Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg suger det til meg som et kompliment og takker! Ikke si at det var ment motsatt, for da knuser du mine illusjoner! Neida, du er så søt, så. ) 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, forresten, hva var dette med "menn liker rekkefølge"? ) Det ble noe forferdelig, grusomt galt i den tråden! De menn jeg kjenner liker å gjøre ting i rekkefølge. De skriver gjerne en liste over alt som bør gjøres, og så begynner de på toppen og krysser ut nedover...Kvinner kan lage liste, men rekkefølgen er gjerne revnende likegyldig... Takk for søte ord! *boblen brast ikke* 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det ble noe forferdelig, grusomt galt i den tråden! De menn jeg kjenner liker å gjøre ting i rekkefølge. De skriver gjerne en liste over alt som bør gjøres, og så begynner de på toppen og krysser ut nedover...Kvinner kan lage liste, men rekkefølgen er gjerne revnende likegyldig... Takk for søte ord! *boblen brast ikke* Takk for forklaring! Vi var mange som klødde oss i hodet over utsagnet ditt, og forsøkte å koble. ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Døh, er du desperat eller? ;-) Ja, det begynner å bli lenge siden sist 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det høres litt mer ut som deg... Si ifra når den store begivenheten skal skje! Savner spenning i livet mitt, men det har du muligens allrede forstått... Jeg skal levere full rapport på Åpent 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skal levere full rapport på Åpent Ja, spre lyset og gleden! Tåler en trøkk eller ti, heldigvis... *følger med argusøyne på åpent forum* lol 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jo, men han morske agenten til kålrabi driver og truer folk med søksmål og greier, så jeg er litt usikker på om jeg skal ta sjansen på å legge den ut her. Amber har vært så grei og maile meg noen flotte bilder :-) Jeg som trodde Conradi var så prektig *fnis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Nå har jeg svart. :-) Takk for titten ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Amber har vært så grei og maile meg noen flotte bilder :-) Jeg som trodde Conradi var så prektig *fnis* Og du er enig med meg i at svømmebrillebildet var fryktelig mistenkelig og det mest pinlige av dem alle? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det begynner å bli lenge siden sist *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Og du er enig med meg i at svømmebrillebildet var fryktelig mistenkelig og det mest pinlige av dem alle? Tja, kan saktens lure på hva som rørte seg oppi hodet deres når de ikledde seg svømmebriller og attpåtil tok bilde av det... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, spre lyset og gleden! Tåler en trøkk eller ti, heldigvis... *følger med argusøyne på åpent forum* lol Hva mener du med at du tåler en trøkk eller ti? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Tja, kan saktens lure på hva som rørte seg oppi hodet deres når de ikledde seg svømmebriller og attpåtil tok bilde av det... Ja, det er jo tross alt ikke en sånn ting som plutselig skjer. Brillene skal finnes fram, de må ha avtalt lignende ansiktsuttrykk og i det hele tatt. Perverse folk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det er jo tross alt ikke en sånn ting som plutselig skjer. Brillene skal finnes fram, de må ha avtalt lignende ansiktsuttrykk og i det hele tatt. Perverse folk! De har heeelt sikkert sex med svømmebrillene på også!!! *makan* 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hva mener du med at du tåler en trøkk eller ti? Jeg skriver stort sett det jeg mener, og svar tilbake tyder på at jeg nettopp har gjort det! Av og til. Var humoristisk ment. Der ser du hvor dårlig jeg uttrykker meg... *lol* 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 De har heeelt sikkert sex med svømmebrillene på også!!! *makan* Kanskje for å unngå sprut i øynene? ;O) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 De har heeelt sikkert sex med svømmebrillene på også!!! *makan* Jeg forstår i hvert fall hvorfor dette er så flaut for dem. Det er ikke penisbildet eller shavereklamen til fruen. Det er dykkebrillene. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skriver stort sett det jeg mener, og svar tilbake tyder på at jeg nettopp har gjort det! Av og til. Var humoristisk ment. Der ser du hvor dårlig jeg uttrykker meg... *lol* Det var, om mulig, enda mer uforståelig 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kanskje for å unngå sprut i øynene? ;O) Jaaaa, genial forklaring! 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det var, om mulig, enda mer uforståelig Da vet jeg ikke helt hva du sikter til? Kan du forklare... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.