Gjest togli Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg forstår i hvert fall hvorfor dette er så flaut for dem. Det er ikke penisbildet eller shavereklamen til fruen. Det er dykkebrillene. Jepp, jo mer jeg tenker på det, jo mer tror jeg på at du har rett! 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det er jo tross alt ikke en sånn ting som plutselig skjer. Brillene skal finnes fram, de må ha avtalt lignende ansiktsuttrykk og i det hele tatt. Perverse folk! Trodde du av alle ville forstå spontanitet. De har sikkert hatt det herlig og ledd seg nesten ihjel av dumme påfunn som par kan finne på... Er ikke du liberal? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Da vet jeg ikke helt hva du sikter til? Kan du forklare... Jeg tror ikke jeg skjønte spøken din helt Er ikke så nøye 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Trodde du av alle ville forstå spontanitet. De har sikkert hatt det herlig og ledd seg nesten ihjel av dumme påfunn som par kan finne på... Er ikke du liberal? Jeg er liberal og åpen for det aller meste, men selv jeg har grenser. Og den går like før vi kommer til svømmebriller. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kanskje for å unngå sprut i øynene? ;O) Jeg har fått sæd i øyet en gang og det er faktisk veldig vondt 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er liberal og åpen for det aller meste, men selv jeg har grenser. Og den går like før vi kommer til svømmebriller. Som jeg sa lenger ned, så har jeg faktisk fått sæd i øyet. Og det var veldig vondt. Kanskje svømmebrillene baserer seg på traumatiske opplevelser kvelden før? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har fått sæd i øyet en gang og det er faktisk veldig vondt Så da er det faktisk ikke noe unormalt med å bruke svømmebriller under sex-akten, allikevel? Hva med svømmeføtter? Kan de også ha en praktisk funksjon under akten? ;O) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Så da er det faktisk ikke noe unormalt med å bruke svømmebriller under sex-akten, allikevel? Hva med svømmeføtter? Kan de også ha en praktisk funksjon under akten? ;O) Jeg har litt fobi mot føtter, så det hadde vært aktuelt, ja, der sier du noe... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har litt fobi mot føtter, så det hadde vært aktuelt, ja, der sier du noe... Og _snorkel_! Det må vi også ha med! Hvor kommer den inn i bildet? *Tenke, tenke* Har du et forslag? ) 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er liberal og åpen for det aller meste, men selv jeg har grenser. Og den går like før vi kommer til svømmebriller. Humor er forskjellig. Har ikke sett akkurat de bildene, men de har tydeligvis vekket latteren frem hos mange DOLERE... Vil ikke begynne å fortelle alt det rare jeg har funnet på, men bare tanken på noen av det er nok til at jeg gapskratter.... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Humor er forskjellig. Har ikke sett akkurat de bildene, men de har tydeligvis vekket latteren frem hos mange DOLERE... Vil ikke begynne å fortelle alt det rare jeg har funnet på, men bare tanken på noen av det er nok til at jeg gapskratter.... Få høre! ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Og _snorkel_! Det må vi også ha med! Hvor kommer den inn i bildet? *Tenke, tenke* Har du et forslag? ) Pustekontroll? Mange tenner på det 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg skjønte spøken din helt Er ikke så nøye Nei, er det? jeg har stor sans for deg og det du skriver. klem 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Som jeg sa lenger ned, så har jeg faktisk fått sæd i øyet. Og det var veldig vondt. Kanskje svømmebrillene baserer seg på traumatiske opplevelser kvelden før? Hmmm, det høres ut som en god teori. 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Få høre! ) Er redd jeg fort kan bli gjenkjent, så jeg tror jeg dropper det! Men takk for at du spurte! klem 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Nei, er det? jeg har stor sans for deg og det du skriver. klem Tusen takk for det, hidi. Det var koselig sagt 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Er redd jeg fort kan bli gjenkjent, så jeg tror jeg dropper det! Men takk for at du spurte! klem Klem ) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hmmm, det høres ut som en god teori. Og du har svømmebriller i alle aktuelle størrelser liggende fremme, for de som trenger det å beskytte seg med? ;o) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Masse klemmer til deg òg! Masse klemmer tilbake til deg! Du er virkelig hyggelig. ) Skal vi klemme litt på guttene også? Synes du også at Prozak har et kledelig smil? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.