Gå til innhold

Dette er faktisk veldig viktig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker men jeg skal sannelig sjekke at minstemann har. Men han er sjelden ute på gata etterat det er mørkt.

Skrevet

Ja - ungene har refleksvester pannelykt og jeg har bandolær ;)

Skrevet

Må vel innrømme at jeg er veldig sløv akkurat der.... Irriterer meg veldig når jeg er ute å kjører i mørket over folk som ikke bruker refleks, så jeg burde nok vært flinkere selv også...

Skrevet

Guttungen har refleksstriper på jakkene og skolesekken, og refleksvest han bruker om kvelden.

Selv har jeg nok ikke så mange reflekser - men det er sjelden jeg går langs traffikert vei om kvelden eller tidlig morgen. Vi har godt med gangveier her.

Skrevet

Jeg er akkurat som deg. Trer på ungene refleksvest, og bruker ingenting selv. Det er bare sløvhet. HAr masse reflekser liggende, det er bare å henge dem på...

Skrevet

Jeg slurver, men er fordi jeg ikke har noen refleks.

Skrevet

En av guttungens kamerater skulle sendes hjem i går, langs veien i stupmørket og regnet i går kveld. Han hadde ikke en eneste refleks, så jeg tredde på ham tre stykker.

(litt oppgitt over faren som ba meg bare sende ham hjem i mørket... Selvom han skulle gå ham i møte)

Det er kjempeskummelt langs veien, men heldigvis litt bedre nå som det kom litt snø.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162328575' post='3366884]

Jeg slurver, men er fordi jeg ikke har noen refleks.

Bokhandler, Nille, jernvarer, sportsbutikker, klesforretninger, dagligvarer, Narvesen - stort sett overalt!

Skrevet

Har alltid vore flink med refleks, men årets mørkesesong kom litt som julekvelden på kjerringa for meg, så eg har ikkje fått skaffa meg nytt lager enda. Må hugse å gjere det når eg er i byen i dag, eg syns det er veldig ukomfortabelt å gå ute utan refleks når det er halvmørkt eller mørkt. Pluss at det er viktig at ungane ser at ein kan halde fram med å bruke refleks sjølv om ein er vaksen.

Skrevet

Bokhandler, Nille, jernvarer, sportsbutikker, klesforretninger, dagligvarer, Narvesen - stort sett overalt!

Huh? Har ikke sett en neste plass, jeg. Mulig jeg bare er veldig blind ;)

Skrevet

Takk for påminnelsen!

Ja, jeg er veldig påpasselig med å bruke refleks selv også, men nå har jeg ny jakke som jeg rett og slett har glemt å henge refleks på! Så derfor takk for påminnelsen! :-)

Skrevet

En av guttungens kamerater skulle sendes hjem i går, langs veien i stupmørket og regnet i går kveld. Han hadde ikke en eneste refleks, så jeg tredde på ham tre stykker.

(litt oppgitt over faren som ba meg bare sende ham hjem i mørket... Selvom han skulle gå ham i møte)

Det er kjempeskummelt langs veien, men heldigvis litt bedre nå som det kom litt snø.

Jeg har sendt hjem unger ofte påført lånt refleks! :-)

Håper foreldrene tar hintet! ;-)

Skrevet

Jeg går stort sett bare tur med hunden etter det har blitt mørkt og da tar jeg refleks på oss begge

Skrevet

Ja, jeg har bantes så mye på refleksløse mennesker når jeg kjører bil, så refleksvest bruker jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...