Gjest Flystripa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 ...nemlig å bruke refleks. Ungene mine får en refleksvest tredd over yttertøyet når de er ute og leker på ettermiddagstid. De vises så mye bedre, enn om de går uten. Men jeg som er voksen, er dritsløv. Så det må jeg gjøre noe med. Bruker du/dere refleks? http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article746206.ece 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg bruker men jeg skal sannelig sjekke at minstemann har. Men han er sjelden ute på gata etterat det er mørkt. 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja - ungene har refleksvester pannelykt og jeg har bandolær 0 Siter
EllaJo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Må vel innrømme at jeg er veldig sløv akkurat der.... Irriterer meg veldig når jeg er ute å kjører i mørket over folk som ikke bruker refleks, så jeg burde nok vært flinkere selv også... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Guttungen har refleksstriper på jakkene og skolesekken, og refleksvest han bruker om kvelden. Selv har jeg nok ikke så mange reflekser - men det er sjelden jeg går langs traffikert vei om kvelden eller tidlig morgen. Vi har godt med gangveier her. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er akkurat som deg. Trer på ungene refleksvest, og bruker ingenting selv. Det er bare sløvhet. HAr masse reflekser liggende, det er bare å henge dem på... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg slurver, men er fordi jeg ikke har noen refleks. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 En av guttungens kamerater skulle sendes hjem i går, langs veien i stupmørket og regnet i går kveld. Han hadde ikke en eneste refleks, så jeg tredde på ham tre stykker. (litt oppgitt over faren som ba meg bare sende ham hjem i mørket... Selvom han skulle gå ham i møte) Det er kjempeskummelt langs veien, men heldigvis litt bedre nå som det kom litt snø. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1162328575' post='3366884] Jeg slurver, men er fordi jeg ikke har noen refleks. Bokhandler, Nille, jernvarer, sportsbutikker, klesforretninger, dagligvarer, Narvesen - stort sett overalt! 0 Siter
Zarine Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Har alltid vore flink med refleks, men årets mørkesesong kom litt som julekvelden på kjerringa for meg, så eg har ikkje fått skaffa meg nytt lager enda. Må hugse å gjere det når eg er i byen i dag, eg syns det er veldig ukomfortabelt å gå ute utan refleks når det er halvmørkt eller mørkt. Pluss at det er viktig at ungane ser at ein kan halde fram med å bruke refleks sjølv om ein er vaksen. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Bokhandler, Nille, jernvarer, sportsbutikker, klesforretninger, dagligvarer, Narvesen - stort sett overalt! Huh? Har ikke sett en neste plass, jeg. Mulig jeg bare er veldig blind 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Takk for påminnelsen! Ja, jeg er veldig påpasselig med å bruke refleks selv også, men nå har jeg ny jakke som jeg rett og slett har glemt å henge refleks på! Så derfor takk for påminnelsen! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 En av guttungens kamerater skulle sendes hjem i går, langs veien i stupmørket og regnet i går kveld. Han hadde ikke en eneste refleks, så jeg tredde på ham tre stykker. (litt oppgitt over faren som ba meg bare sende ham hjem i mørket... Selvom han skulle gå ham i møte) Det er kjempeskummelt langs veien, men heldigvis litt bedre nå som det kom litt snø. Jeg har sendt hjem unger ofte påført lånt refleks! :-) Håper foreldrene tar hintet! ;-) 0 Siter
Soria Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Jeg går stort sett bare tur med hunden etter det har blitt mørkt og da tar jeg refleks på oss begge 0 Siter
org Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ja, jeg har bantes så mye på refleksløse mennesker når jeg kjører bil, så refleksvest bruker jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.