Gå til innhold

*snufs*

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Har bare hatt ett besøk, av tre søte små gutter. Men enda så mye det har vært snakk om Halloween på DOL i det siste, så var det overhodet ikke i tankene mine, og jeg ble litt forfjamsa da jeg åpnet døren for et skjelett :P Jeg hadde ingen godteri i huset, så jeg fikk ikke gitt dem noe. Men jeg viste dem hvilke andre ringeklokker i huset de burde ringe på, og da var de takknemlige nok likevel ;)

Møtte forresten på en unge da jeg var ute en tur litt senere. Han var kledd i lang hvit skjorte, hadde langt, mørkt hår, og bar et kors på ryggen ;)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

16

• Dorthe

14

• Prozak

6

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

AHA! Sånn som i Mad-TV?

Jepp. Og så kom foreldrene og anvar aslam (eller hva faen han het), og kjeftet på meg fordi jeg generaliserte og uttalte meg om ting jeg ikke hadde greie på. Så skrev jeg et sint leserinnlegg til selve Sannhetskilden, VG, hvor jeg kritiserte pakkisjævlene for å kalle meg rasist.

"........................................"

Skrevet

Jeg er litt misunnelig på det innimellom altså, jeg vet jeg er slem nå men noen dager blir jeg så forbannet.

Det er mange japanske turister som går forbi her, da. Teller det?

"......................................."

Skrevet

Jeg gav alle første gangen de kom, men ikke dem som prøvde seg flere ganger. Men det var de eldste da som prøvde seg på det.

Slik er det nå der jeg bodde før. Det ble verre år for år.

Første gangen i Norge for 15 år siden var det tre søte hispanojenter på 4-5 år fra nabolaget, med hvit teatersminke og hatter. De sang sjenert på spansk noen linjer av en barnesang. To mammaer var med. Så løp de fnisende av sted etter å ha fått godteri i en felles kurv.

Den ene mammaen kom 10 min før og spurte om de kunne komme og spurte om vi hadde godteri.

Skrevet

Jepp. Og så kom foreldrene og anvar aslam (eller hva faen han het), og kjeftet på meg fordi jeg generaliserte og uttalte meg om ting jeg ikke hadde greie på. Så skrev jeg et sint leserinnlegg til selve Sannhetskilden, VG, hvor jeg kritiserte pakkisjævlene for å kalle meg rasist.

"........................................"

Glemte du å fike opp småkreka?

Skrevet

Glemte du å fike opp småkreka?

Er du gal? Jeg er da ikke ufin!

Skrevet

Ingen har vært her og det er jeg glad for. "feirer" ikke halloween. Feirer..hm.er det egentlig noe å feire?

Gjest grinebiter
Skrevet

Ja, men jeg åpna ikke for krekene. Og når tullinger som deg og andre i denne tråden kjøper inn masse godteri for dette pisset, så fortsetter vel snørrungene å komme de neste årene også. Takk.

Skrevet

Stakkars deg som må spise opp alt godteriet selv. :o)

Her har det vært fullt kjør, massevis av skumlinger og søtinger, fra barnehagealder og opp til sånn 12-årsalder.

Med unntak av en enkelt frekkas, var alle så høflige og greie at det var en fryd, takket pent og sa ha det bra.

Jeg hadde kledd meg ut selv, hadde stearinlys i gangen og massevis av godteri.

En fin kveld. :o)

Skrevet

Slik er det nå der jeg bodde før. Det ble verre år for år.

Første gangen i Norge for 15 år siden var det tre søte hispanojenter på 4-5 år fra nabolaget, med hvit teatersminke og hatter. De sang sjenert på spansk noen linjer av en barnesang. To mammaer var med. Så løp de fnisende av sted etter å ha fått godteri i en felles kurv.

Den ene mammaen kom 10 min før og spurte om de kunne komme og spurte om vi hadde godteri.

De er på vei ut da. Kommunene skal selge leilighetene og da forsvinner de dit du bodde før :o)

Skrevet

De har sett for mye på TV og tok en reprise....

Det har jeg aldri opplevd, kanskje de bare likte ditt muntre, vakre ansikt! Har du tenkt på det?

Nei, det tviler jeg på, jeg tror det var de samme som slo minstemann etterpå så de var nok bare sinna for at de ikke fikk to ganger.

Skrevet

Alt som kan krype og gå teller, men bare hvis de banker på jerndøra di! Og at du åpner og at du gir av din overflod....

Skrevet

Hihi, de er helt greie.

Men det gjør det ikke lettere å komme til byen da :o)

Skrevet

Nei, det tviler jeg på, jeg tror det var de samme som slo minstemann etterpå så de var nok bare sinna for at de ikke fikk to ganger.

Nå håper jeg du tuller?

Jeg hadde stått klar med stekepanna, da jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp, de var her.

Og jeg åpna ikke døra for en eneste tiggerunge.

Skrevet

Jada, fikk alle naboungene innom (ikke at det er så mange, 3 + 2 var det), og de var både fine og høflige - og de vi ikke kjente igjen tok villig av seg maska slik at 4-åringen forhåpentligvis ikke våkner med mareritt i natt. ;)

Mine egne var kledd i hvert sitt spøkelseskostyme; de ruslet som snarest over og skremte nærmeste naboen, men så var de godt fornøyde med å være hjemme og utforske rommet sitt i mørke (med ny spøkelseslykt, og selvlysende flaggermus), og se på Ole Brumms Heffalump-Halloween-film.

Og spise alle godtene som ikke fikk bein å gå på ut av huset.. ;)

Vi gikk med andre ord i overskudd, vi også! *burp*

Skrevet

Alt som kan krype og gå teller, men bare hvis de banker på jerndøra di! Og at du åpner og at du gir av din overflod....

Min hvafornoe, sa du?

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...