Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hvem andre utenom kongefamilien og statsministeren er A kjendis egentlig? (stusser pga et innlegg tidligere her) 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ville mene profesjonelle skuespillere og rike folk...Gode filmregissører, hadde noe mer på tungen, men det forsvant rett ut i luften... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ville mene profesjonelle skuespillere og rike folk...Gode filmregissører, hadde noe mer på tungen, men det forsvant rett ut i luften... Jeg innbiller meg å ha hørt at de bare kan oppnå å bli B kjendiser.. 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg innbiller meg å ha hørt at de bare kan oppnå å bli B kjendiser.. Mulig du har rett, men ville synes det var rart om kongen og statsministeren var de eneste A-kjendiser i Norge. Hm. 0 Siter
Gjest Som et eksempel Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Mulig du har rett, men ville synes det var rart om kongen og statsministeren var de eneste A-kjendiser i Norge. Hm. Kan ikke den statusen variere da? Jeg mener, Monica til Bill Clinton, hun var A-kjendis i verdensmålestokk en stund. Men nå er hun vel bare C-kjendis. Eller hva? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kan ikke den statusen variere da? Jeg mener, Monica til Bill Clinton, hun var A-kjendis i verdensmålestokk en stund. Men nå er hun vel bare C-kjendis. Eller hva? C-kjendis? Hun er vel Ø-kjendis nå. 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kan ikke den statusen variere da? Jeg mener, Monica til Bill Clinton, hun var A-kjendis i verdensmålestokk en stund. Men nå er hun vel bare C-kjendis. Eller hva? I mine øyne var hun C-kjendis fra første stund. Mener at A-kjendiser har litt kvalitet over seg og de er absolutt ikke døgnfluer. Har overhodet ingen fasit, men det er sånn jeg oppfatter det... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 En A-kjendis er en som "alle" vet hvem er, altså både gamle tante Olga i Svolvær, onkel Petter på Sykkylven og fjortiser fra Frogner. ) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 En A-kjendis er vel en person "alle" vet hvem er, eller ihvertfall har hørt om. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 En A-kjendis er en som "alle" vet hvem er, altså både gamle tante Olga i Svolvær, onkel Petter på Sykkylven og fjortiser fra Frogner. ) I see 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe, jeg holdt på å kommentere det samme. Det finnes knapt A-kjendiser i Norge. 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 En A-kjendis er en som "alle" vet hvem er, altså både gamle tante Olga i Svolvær, onkel Petter på Sykkylven og fjortiser fra Frogner. ) Glimrende! Du forlenget nettopp livet mitt... 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 C-kjendis? Hun er vel Ø-kjendis nå. Hadde de hatt Å over there, så vet vi alle hvor hun ville havnet. Om hun ikke helt har falt ut av alfabetet... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe, jeg holdt på å kommentere det samme. Det finnes knapt A-kjendiser i Norge. takk 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 takk Men vi har en del c-kjendiser som tror de er a-kjendiser. Det var derfor jeg ikke svarte henne. Ville nødig ødelegge damas illusjoner. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Men vi har en del c-kjendiser som tror de er a-kjendiser. Det var derfor jeg ikke svarte henne. Ville nødig ødelegge damas illusjoner. Samme tenkte jeg. Litt flaut på personens vegne. jaja 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hva med a-ha? Jeg vet hvem de er, men tror de faller litt ned på ABC? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.