Gå til innhold

Kjendis status

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem andre utenom kongefamilien og statsministeren er A kjendis egentlig? (stusser pga et innlegg tidligere her)

Skrevet

Jeg ville mene profesjonelle skuespillere og rike folk...Gode filmregissører, hadde noe mer på tungen, men det forsvant rett ut i luften...

Skrevet

Jeg ville mene profesjonelle skuespillere og rike folk...Gode filmregissører, hadde noe mer på tungen, men det forsvant rett ut i luften...

Jeg innbiller meg å ha hørt at de bare kan oppnå å bli B kjendiser..

Skrevet

Jeg innbiller meg å ha hørt at de bare kan oppnå å bli B kjendiser..

Mulig du har rett, men ville synes det var rart om kongen og statsministeren var de eneste A-kjendiser i Norge. Hm.

Gjest Som et eksempel
Skrevet

Mulig du har rett, men ville synes det var rart om kongen og statsministeren var de eneste A-kjendiser i Norge. Hm.

Kan ikke den statusen variere da? Jeg mener, Monica til Bill Clinton, hun var A-kjendis i verdensmålestokk en stund. Men nå er hun vel bare C-kjendis. Eller hva?

Skrevet

Kan ikke den statusen variere da? Jeg mener, Monica til Bill Clinton, hun var A-kjendis i verdensmålestokk en stund. Men nå er hun vel bare C-kjendis. Eller hva?

C-kjendis? Hun er vel Ø-kjendis nå.

Skrevet

I mine øyne var hun C-kjendis fra første stund.

Mener at A-kjendiser har litt kvalitet over seg og de er absolutt ikke døgnfluer. Har overhodet ingen fasit, men det er sånn jeg oppfatter det...

Skrevet

En A-kjendis er en som "alle" vet hvem er, altså både gamle tante Olga i Svolvær, onkel Petter på Sykkylven og fjortiser fra Frogner. :o)

Skrevet

En A-kjendis er vel en person "alle" vet hvem er, eller ihvertfall har hørt om.

Skrevet

En A-kjendis er en som "alle" vet hvem er, altså både gamle tante Olga i Svolvær, onkel Petter på Sykkylven og fjortiser fra Frogner. :o)

I see :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg holdt på å kommentere det samme.

Det finnes knapt A-kjendiser i Norge.

Skrevet

Glimrende!

Du forlenget nettopp livet mitt...

Skrevet

C-kjendis? Hun er vel Ø-kjendis nå.

Hadde de hatt Å over there, så vet vi alle hvor hun ville havnet.

Om hun ikke helt har falt ut av alfabetet...

Skrevet

Hehe, jeg holdt på å kommentere det samme.

Det finnes knapt A-kjendiser i Norge.

takk :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

takk :)

Men vi har en del c-kjendiser som tror de er a-kjendiser. :)

Det var derfor jeg ikke svarte henne. Ville nødig ødelegge damas illusjoner. :)

Skrevet

Men vi har en del c-kjendiser som tror de er a-kjendiser. :)

Det var derfor jeg ikke svarte henne. Ville nødig ødelegge damas illusjoner. :)

Samme tenkte jeg. Litt flaut på personens vegne. jaja :)

Skrevet

Hva med a-ha?

Jeg vet hvem de er, men tror de faller litt ned på ABC?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...