Gå til innhold

Naboene rømmer bygningen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tre leiligheter i hver etasje her og min er den midterste. Jeg flyttet inn her for 2 måneder siden. Og nå flytter jammen meg naboene på begge sider, i løpet av en uke.

Var det noe jeg gjorde...? ;)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

18

• musikeren

12

• hidi

4

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Hehe, det var det nok ikke! Bare tilfeldig... :)

Skrevet

Hehe... Det var sikkert nok bare med synet av det ypne trynet ditt;-)

Skrevet

Hehe... Det var sikkert nok bare med synet av det ypne trynet ditt;-)

Det provoserer nok bare deg, jeg ser egentlig veldig søt og uskyldig ut 0:)

Skrevet

He, he...

Pussig hva man kan tenke? Du må nok gå dyyypt i deg selv, og se hva skags grums du finner.

Men hvis du ikke har bæsjet på dørmatta deres og ringt på for å be om toalettpapir, så er du vel ganske så uskyldig...

Eller lager fårikål hver dag!

Tilfeldigheter kan være skumle greier, når tankeprosessen settes i gang...

*lol*

Skrevet

He, he...

Pussig hva man kan tenke? Du må nok gå dyyypt i deg selv, og se hva skags grums du finner.

Men hvis du ikke har bæsjet på dørmatta deres og ringt på for å be om toalettpapir, så er du vel ganske så uskyldig...

Eller lager fårikål hver dag!

Tilfeldigheter kan være skumle greier, når tankeprosessen settes i gang...

*lol*

Hehe, ikke sant ;) Men jeg tror jeg er en god nabo, altså. Selv om jeg er fæl til å la reklamen ligge og slenge i gangen. Kanskje det er det? ;) Har til og med tatt med barnet til den ene familien ut flere ganger, siden moren er så sliten, og handler for den gamle damen ved siden av. Utrolig dårlig gjort av de å forlate meg. Tenk om jeg nå får nye naboer som både spiller høy musikk og lukter vondt?! ;)

Skrevet

Det provoserer nok bare deg, jeg ser egentlig veldig søt og uskyldig ut 0:)

Hehe. Hm. Jasså;-)

Skrevet

Hehe, ikke sant ;) Men jeg tror jeg er en god nabo, altså. Selv om jeg er fæl til å la reklamen ligge og slenge i gangen. Kanskje det er det? ;) Har til og med tatt med barnet til den ene familien ut flere ganger, siden moren er så sliten, og handler for den gamle damen ved siden av. Utrolig dårlig gjort av de å forlate meg. Tenk om jeg nå får nye naboer som både spiller høy musikk og lukter vondt?! ;)

Hva vet hva man har, men ikke hva man får...

De synes sikkert det er like trist som deg! Dessuten kan det jo hende du får flotte nye naboer igjen!

*krysser fingre*

Skrevet

Ja, så det, så!

Ja, det er sikkert alltids rom for mange oppfatninger:-) Fint med mangfold!

Skrevet

Hva vet hva man har, men ikke hva man får...

De synes sikkert det er like trist som deg! Dessuten kan det jo hende du får flotte nye naboer igjen!

*krysser fingre*

Ja... Hadde vært fint med en kjekk, singel mann som har barn på sønnen min sin alder, kanskje ;) Lurer på om jeg kan sende brev om ønske-naboer til styret? :D

Skrevet

Ja... Hadde vært fint med en kjekk, singel mann som har barn på sønnen min sin alder, kanskje ;) Lurer på om jeg kan sende brev om ønske-naboer til styret? :D

Det var en glimrende idè! Klart de tar hensyn til slike prekære behov,

Skulle bare mangle...

Skrevet

Hei, du må gjerne flytte inn ved siden av meg... :)

Skrevet

Hei, du må gjerne flytte inn ved siden av meg... :)

Det vil jeg gjerne :) Men jeg låner toalettpapir nå og da, altså ;)

Skrevet

Det vil jeg gjerne :) Men jeg låner toalettpapir nå og da, altså ;)

Hmmm... tenkte du heller kunne handle for meg jeg da. :) Likte ikke helt hidi-ideen nei.

Skrevet

1. Jeg ler høyt for meg selv til alle tider på døgnet, siden jeg har så utrolig morsomme msn venner.

2. Det høres ut som om jeg snakker til meg selv, siden barnet mitt ikke svarer. I tillegg snakker jeg da på engelsk, mens jeg resten av tiden snakker norsk.

Den eneste fornuftige forklaringen for utenforstående er jo at jeg er riv, ruskende gal.

Skrevet

1. Jeg ler høyt for meg selv til alle tider på døgnet, siden jeg har så utrolig morsomme msn venner.

2. Det høres ut som om jeg snakker til meg selv, siden barnet mitt ikke svarer. I tillegg snakker jeg da på engelsk, mens jeg resten av tiden snakker norsk.

Den eneste fornuftige forklaringen for utenforstående er jo at jeg er riv, ruskende gal.

Vel. Uansett så har det sikkert noe med deg å gjøre;-) *humrer*

Skrevet

Vel. Uansett så har det sikkert noe med deg å gjøre;-) *humrer*

Du er slem, du!

Jeg _er_ jo ikke gal. Det bare virker sånn for utenforstående.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...