Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Du er slem, du! Jeg _er_ jo ikke gal. Det bare virker sånn for utenforstående. Eller at du koker mye mat med hvitløk? ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Eller at du koker mye mat med hvitløk? ;o) Akkurat det tror jeg ikke disse naboene reagerer på 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vel. Uansett så har det sikkert noe med deg å gjøre;-) *humrer* Drømte om deg i natt; dvs du var der ikke, men du hadde vært hjemme hos meg sammen SDD, og forlystet deg med fargestifter sammen med han i sengen min(!) Du var gått innen jeg kom hjem, du ble antagelig lei av å vente? ) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Akkurat det tror jeg ikke disse naboene reagerer på Ok ;o) Gått for lettkledt? (Bare et forslag) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Ok ;o) Gått for lettkledt? (Bare et forslag) Lettkledt? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Lettkledt? Å, nei, du hadde ikke bodd der så lenge. Stemmer. Da har de nok ikke sett deg i bikini o.l. ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 Ok ;o) Gått for lettkledt? (Bare et forslag) Skjønte hva du mente nå. Ja, jeg løper mellom etasjene i svært lite klær. Kanskje de ikke orket det mer? 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Skjønte hva du mente nå. Ja, jeg løper mellom etasjene i svært lite klær. Kanskje de ikke orket det mer? LOL ) 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Du er slem, du! Jeg _er_ jo ikke gal. Det bare virker sånn for utenforstående. Neida. Ikke slem. Søt:-) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Neida. Ikke slem. Søt:-) Du likte ikke at jeg drømte om deg, søten? ;o) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Neida. Ikke slem. Søt:-) Greit da 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Du likte ikke at jeg drømte om deg, søten? ;o) Vel, det er jo alltids interessant at folk drømmer om meg;-) Men jeg har ikke lagt noe særlig merke til deg her inne, så... Ja. Lar meg ikke trigge så lett;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Greit da Nemlig;-) Oppe så tidlig? Jeg har vært på nattevakt, hva er din unnskyldning? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Nemlig;-) Oppe så tidlig? Jeg har vært på nattevakt, hva er din unnskyldning? Jeg har en sønn som våkner i 7-8-tiden 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Vel, det er jo alltids interessant at folk drømmer om meg;-) Men jeg har ikke lagt noe særlig merke til deg her inne, så... Ja. Lar meg ikke trigge så lett;-) Det hadde selvfølgelig vært noe annet om jeg drømte om deg. Da hadde du blitt glad, da! 0 Siter
keinstein Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det er kanskje viktigere å se hvem som flytter inn. Gale nok til å flytte inn ved siden av deg. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Det er kanskje viktigere å se hvem som flytter inn. Gale nok til å flytte inn ved siden av deg. :-) Det kan bli spennende 0 Siter
keinstein Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det kan bli spennende Det kan bli en blokk med halvgale tullinger som har det godt sammen. Ei blokk i Oslo består nå nesten utelukkende av homser. De har tipset hverandre i årevis og sabotert visninger for å markere at det ikke er noen vits for hetero å bo der. Sånn kan du gjøre også. Sånn gjør store deler av Oslo Øst også. Hver med sine særegenheter. Kanskje en blokk med Marve Fleksnes-lookalike'er? 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det hadde selvfølgelig vært noe annet om jeg drømte om deg. Da hadde du blitt glad, da! Gjett om! Det vil jeg gjerne at gjør allerede inatt;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det hadde selvfølgelig vært noe annet om jeg drømte om deg. Da hadde du blitt glad, da! Æh... Dyklesi. Du. At du gjør. Sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.