Gå til innhold

Mannen min er gratis data-support...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, det burde du ha!!!

Skamme deg skulle du. Tenk å utnytte andre slik du gjør. Frekke menneske. Du er en j****g stor egoist og tenker bare på deg selv...

Dra hjem å vogg! :-(

Tja, det var jo et interessant nick. Ikke særlig oppfinsomt, kanskje?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

5

• org

2

• Speak

2

• Åsemor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Godt å høre du liksom???!!! Skal du liksom ha renvasket samvittighet nå, slik at du kan fortsette å utnytte mannen min...

Frekke beist!!!

Skam deg!!!!

Er du også gift med han?

Gjest Ulvinnenen
Skrevet

Tja, det var jo et interessant nick. Ikke særlig oppfinsomt, kanskje?

Ville bare si det du EGENTLIG føler... jeg... :-)

Det er ikke så lett med sånne FREKKE folk....

Jeg har erfaring ser du... ;-)

Fikk bare så lyst, de trenger virkelig å få høre det... Det er mange ganger jeg har hatt lyst til å si nettopp slike ting som jeg skrev her, men så svarer jeg sååå pent og pyntelig så alle andre skal føle seg vel og fortsette å utnytte...

Never again....

Gjest spør eller si nei
Skrevet

Min mann har reparert en pc for et familiemedlem (bygget ny pc var det vel), og da fikk han 700 kroner. Da han hjalp en kompis fikk han en kasse øl.

Kanskje mannen din kan si at han ikke har tid? Og om han har tid; når han blir spurt si at så må han få noe for det?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ville bare si det du EGENTLIG føler... jeg... :-)

Det er ikke så lett med sånne FREKKE folk....

Jeg har erfaring ser du... ;-)

Fikk bare så lyst, de trenger virkelig å få høre det... Det er mange ganger jeg har hatt lyst til å si nettopp slike ting som jeg skrev her, men så svarer jeg sååå pent og pyntelig så alle andre skal føle seg vel og fortsette å utnytte...

Never again....

Ok, jeg kan forstå deg.

Men ta det med eget nick neste gang, er du grei :-)

Gjest Ulvinnenen
Skrevet

Er du også gift med han?

Skulle vel kanskje tro det ja... Leste litt mellom linjene her og kjente meg VELDIG igjen... Urg.. Jeg er gift med en som sikkert er like utnyttet som din mann... Og vi smiler så pent og lar oss uynytte gjør vi ikke vel... Grrrrr, egentlig skulle vi vel vri rundt noen av de smiskende hodene deres... jeg er SÅÅÅÅÅ lei....

Jeg har fått sååååå nok nå (Det var forresten jeg som startet tråden, hyyysj ikke det til noen...)

Dette er litt sånn pay back time for meg...hihih

It's gotta stop. Let them go, mind there own business...

Gjest Ikke Ulvinnenen likevel...
Skrevet

Ok, jeg kan forstå deg.

Men ta det med eget nick neste gang, er du grei :-)

Ikke vær så snill da... ha guts til å banke i bordet...

Si slik: Skaff deg et eget nick, dette er mitt nick.

Ja, nå vet du iallefall at jeg er den som har startet tråden...

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skulle vel kanskje tro det ja... Leste litt mellom linjene her og kjente meg VELDIG igjen... Urg.. Jeg er gift med en som sikkert er like utnyttet som din mann... Og vi smiler så pent og lar oss uynytte gjør vi ikke vel... Grrrrr, egentlig skulle vi vel vri rundt noen av de smiskende hodene deres... jeg er SÅÅÅÅÅ lei....

Jeg har fått sååååå nok nå (Det var forresten jeg som startet tråden, hyyysj ikke det til noen...)

Dette er litt sånn pay back time for meg...hihih

It's gotta stop. Let them go, mind there own business...

Glimtipper er jeg ikke irritert på. Hun har bare fått hjelp en gang.

Men neste gang en av de faste maser, og spesielt han jeg nevnte, så skal jeg rope på deg og be deg svare for meg :-)

Da ville han nok fått bakoversveis, tenker jeg :-)

Gjest spør eller si nei
Skrevet

Ja, det burde du ha!!!

Skamme deg skulle du. Tenk å utnytte andre slik du gjør. Frekke menneske. Du er en j****g stor egoist og tenker bare på deg selv...

Dra hjem å vogg! :-(

Hvorfor sier du det til glimtipper?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke vær så snill da... ha guts til å banke i bordet...

Si slik: Skaff deg et eget nick, dette er mitt nick.

Ja, nå vet du iallefall at jeg er den som har startet tråden...

;-)

Jeg er vel for snill av meg :-)

Dessuten så fikk jeg en følelse av at dette gikk på sak, ikke på å stjele nicket mitt.

Skrevet

Det er irriterende når en ikke får noe tilbake værtfall... Han bør nok lære seg å si nei innimellom.

Samboeren har jobbet som snekker og blir ofte spurt om å hjelpe til med div småtteri. Men han setter klare grenser, og innimellom sier han også nei (heldigvis). Hjelper han noen, får han hjelp til noe senere en gang. Og det fungerer veldig greit

Gjest Ikke Ulvinnenen men lidalo
Skrevet

Glimtipper er jeg ikke irritert på. Hun har bare fått hjelp en gang.

Men neste gang en av de faste maser, og spesielt han jeg nevnte, så skal jeg rope på deg og be deg svare for meg :-)

Da ville han nok fått bakoversveis, tenker jeg :-)

"Glimtipper er jeg ikke irritert på. Hun har bare fått hjelp en gang."

Hva fikk dere tilbake for det da? Håper ikke hun slapp unna med ingenting? Da er hun akkurat like frekk som de andre... Samme om det er den ene gangen. Hvorfor skal de få tro at de kan få dette gratis?

"Men neste gang en av de faste maser, og spesielt han jeg nevnte, så skal jeg rope på deg og be deg svare for meg :-)"

Ja, rop på meg neste gang så skal de få høre det... På tide å vise litt muskler for dere også min venn. Alle kan få guts nok til det... Tenk bare på skjevheten det er, hvorfor skal dere godta og bare finne dere skal hjelpe andre i hytt og pine...

"Da ville han nok fått bakoversveis, tenker jeg :-) "

Ja, enkelte klarer å tråkke laaaangt over andres grenser. Da MÅ man nesten sette grenser for dem. De må stoppes , akkurat som barn må stoppes. kanskje fikk de for lite grenser som barn og det skal da ikke gå ut over oss. Skal det vel?

Guts my friend, guts to say NO...

- Ulvinnen

Gjest Så enkelt
Skrevet

Rett og slett slutt å yte tjenester til de som ikke gir gjentjenester, eller folk dere selv ikke kommer til å spørre om tilsvarende hjelp hos.

Skrevet

"Glimtipper er jeg ikke irritert på. Hun har bare fått hjelp en gang."

Hva fikk dere tilbake for det da? Håper ikke hun slapp unna med ingenting? Da er hun akkurat like frekk som de andre... Samme om det er den ene gangen. Hvorfor skal de få tro at de kan få dette gratis?

"Men neste gang en av de faste maser, og spesielt han jeg nevnte, så skal jeg rope på deg og be deg svare for meg :-)"

Ja, rop på meg neste gang så skal de få høre det... På tide å vise litt muskler for dere også min venn. Alle kan få guts nok til det... Tenk bare på skjevheten det er, hvorfor skal dere godta og bare finne dere skal hjelpe andre i hytt og pine...

"Da ville han nok fått bakoversveis, tenker jeg :-) "

Ja, enkelte klarer å tråkke laaaangt over andres grenser. Da MÅ man nesten sette grenser for dem. De må stoppes , akkurat som barn må stoppes. kanskje fikk de for lite grenser som barn og det skal da ikke gå ut over oss. Skal det vel?

Guts my friend, guts to say NO...

- Ulvinnen

"Hva fikk dere tilbake for det da? Håper ikke hun slapp unna med ingenting? Da er hun akkurat like frekk som de andre... Samme om det er den ene gangen. Hvorfor skal de få tro at de kan få dette gratis?"

Du er nå ikke så veldig hyggelig, da...

Det er begrenset hvor mange tjenester man kan gjøre for mennesker man aldri har møtt. Men jeg håper og tror at Ulvinnen vet jeg hjelper henne med hva det skal være, om jeg kan :)

Skrevet

"Hva fikk dere tilbake for det da? Håper ikke hun slapp unna med ingenting? Da er hun akkurat like frekk som de andre... Samme om det er den ene gangen. Hvorfor skal de få tro at de kan få dette gratis?"

Det er begrenset hvor mange tjenester man kan gjøre for mennesker man aldri har møtt. Men jeg håper og tror at Ulvinnen vet jeg hjelper henne med hva det skal være, om jeg kan :)

"Men jeg håper og tror at Ulvinnen vet jeg hjelper henne med hva det skal være, om jeg kan :)"

FLOTT slik skal det være! :-)

Likeverdig og i likevekt...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Men jeg håper og tror at Ulvinnen vet jeg hjelper henne med hva det skal være, om jeg kan :)"

Det var ikke værst å få det skriftlig! Men ingen fare, jeg forventer ikke å få noe til gjengjeld for den tjenesten :-)

Skrevet

Det var ikke værst å få det skriftlig! Men ingen fare, jeg forventer ikke å få noe til gjengjeld for den tjenesten :-)

Stort sett tenker jeg ikke på tjenester som +/-, men ble litt paranoid når trådstarter var så sint på "mennesker som meg" ;) Det er jo stort sett om det blir mye den ene veien man reagerer, skulle jeg tro.

Forhåpentligvis spør du meg bare om det er noe jeg kan hjelpe deg med, uten tanke på hva jeg/du har gjort tidligere :)

Skrevet

Stort sett tenker jeg ikke på tjenester som +/-, men ble litt paranoid når trådstarter var så sint på "mennesker som meg" ;) Det er jo stort sett om det blir mye den ene veien man reagerer, skulle jeg tro.

Forhåpentligvis spør du meg bare om det er noe jeg kan hjelpe deg med, uten tanke på hva jeg/du har gjort tidligere :)

Aner jeg at du har litt makt over disse menneskene?

Skrevet

Aner jeg at du har litt makt over disse menneskene?

Hvilke mennesker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...