Gå til innhold

Mannen min er gratis data-support...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Stort sett tenker jeg ikke på tjenester som +/-, men ble litt paranoid når trådstarter var så sint på "mennesker som meg" ;) Det er jo stort sett om det blir mye den ene veien man reagerer, skulle jeg tro.

Forhåpentligvis spør du meg bare om det er noe jeg kan hjelpe deg med, uten tanke på hva jeg/du har gjort tidligere :)

Selvsagt :-)

Jeg regner deg for en dolvenn, og fører ikke regnskap over vennskap.

Ren utnyttelse, som er det jeg beskrev over her, er noe helt annet.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

5

• org

2

• Speak

2

• Åsemor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Be om timebetaling? Han kan gjerne hjelpe, men ser seg nødt til å ta ca kr 250,- timen... :-)

Skrevet

Be om timebetaling? Han kan gjerne hjelpe, men ser seg nødt til å ta ca kr 250,- timen... :-)

Data support er noe bedre betalt enn dette.

Skal et firma rykke ut om kvelden eller i helgen blir det flere tusen kroner i timebetaling.

Support fra firma til firma var priset til kr 900,00 pr time for 5 år siden, og det var på dagtid.

Hilsen

Gjest Bananfaen
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet her.

Er det ikke bare å si nei hvis han ikke vil hjelpe noe mer?

Hvis dette gjelder familiemedlemmer av noen venner av dere,så er det vel bare å fortelle det til vennene deres at han ikke kan fortsette med det og at de kan si det videre.

Skrevet

Data support er noe bedre betalt enn dette.

Skal et firma rykke ut om kvelden eller i helgen blir det flere tusen kroner i timebetaling.

Support fra firma til firma var priset til kr 900,00 pr time for 5 år siden, og det var på dagtid.

Hilsen

Ok, godt mulig det. Men kr 250,- vil vel virke avskrekkende nok, tenker jeg...

Muhahahah!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...