Gå til innhold

Forbanna mannfolk!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mitt første barn ja.. stemmer det

;)

He he, jeg tenkte det nok.

Med det første barnet er man mer opphengt i alle mulige småting, men det er jo bedre at man bryr seg enn at man ikke bryr seg i det hele tatt da;)

Men du skal se at du etterhvert blir mer avslappet på om ungen spiser banan eller eple, eller om ungen bæsja kl.12 eller 14, for å sette det litt på spissen;)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Katt-ja

4

• ShitDiddelyDo

3

• flisa

2

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg var slik før jeg, men jeg overlater slikt mer og mer til han. Ihverfall foreldremøtene i barnehagen. De er så kjedelige.

Litt mer interesante de på skolen.

Har bare ett barn, så det skal nok gå greit:-)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Det er jeg som er døv, ja. Mitt problem med streptokokker skyldes det at jeg bruker høreapparat. Øreproppen i øret gjør at det blir så tett og fuktig inni der. Dette kan da gi grobunn for bakterier.

Jeg har også forsøkt å smøre øret med Eight Hour Cream (Elizabeth Arden) og det funker relativt bra, men ikke så godt som E-vitaminolje.

Første gang jeg kom til ørelegen med streptokokkene, sa han at jeg mest sannsynlig ikke ville bli helt kvitt problemet. Jeg gikk vel på ca fire antibiotikakurer (tampong med antibiotikasalver inni øret) over en stund. Tilsutt fiksa jeg det selv med E-vitaminkapslene. Nå tar jeg en slik kapsel toppen fire ganger i året, så øret mitt er så og si "friskt" :-)

Det er iallefall verdt å prøve det!! Lov meg å fortelle hvordan det går :-)

*spent*

Jeg lovte å oppdatere deg.

Han begynner på en ny pensilinkur i dag. Han har allerede vært gjennom to kurer. En 10 dagerskur og en 14 dagers.

Nå skal han begynne på en ny type. En kur på 30 dager.

Operasajon er helt utelukket, sier de nå.

Et eller annet må jeg ha misforstått underveis.

Men hvis denne kuren virker nå, begynner han med e vitamindråper, etter kuren.

Noe postivt skjedde på skolen i går. Han ble kaldt inn til logoped for å ta hørselstest og han fikk prøve noe radiobøgegreier (husker ikke hva det heter, men det er noe han fester til ørene og læreren har en liten mikrofon festet til genseren.

Dette synes han var gøy. Han hørte plutselig svært godt og hørte til og med ting han ikke skal høre, sånn som når læreren går rundt og hjelper hver enkelt elev. Læreren husket vel ikke å slå av mikrofonen:)

En eller annen nevnte denne muligheten her inne for meg Jeg husker ikke hvem det var. kanskje det var deg?

Uansett, dette virket svært bra. Det var som en ny verden for han, mente logopeden.

Skrevet

Jeg lovte å oppdatere deg.

Han begynner på en ny pensilinkur i dag. Han har allerede vært gjennom to kurer. En 10 dagerskur og en 14 dagers.

Nå skal han begynne på en ny type. En kur på 30 dager.

Operasajon er helt utelukket, sier de nå.

Et eller annet må jeg ha misforstått underveis.

Men hvis denne kuren virker nå, begynner han med e vitamindråper, etter kuren.

Noe postivt skjedde på skolen i går. Han ble kaldt inn til logoped for å ta hørselstest og han fikk prøve noe radiobøgegreier (husker ikke hva det heter, men det er noe han fester til ørene og læreren har en liten mikrofon festet til genseren.

Dette synes han var gøy. Han hørte plutselig svært godt og hørte til og med ting han ikke skal høre, sånn som når læreren går rundt og hjelper hver enkelt elev. Læreren husket vel ikke å slå av mikrofonen:)

En eller annen nevnte denne muligheten her inne for meg Jeg husker ikke hvem det var. kanskje det var deg?

Uansett, dette virket svært bra. Det var som en ny verden for han, mente logopeden.

Har du skifta nick? ;-)

Kan det ha vært infrarødt anlegg han har prøvd? Det kan man bruke selv om man ikke er høreapparatbruker. Hadde han hatt høreapparater, så ville han nok ha fått FM-utstyr (mikrofon og sender).

Så bra at dette fungerte for han! Jeg håper virkelig han snart slipper disse øreplagene! Glemmer ikke hvor ekkelt (følte meg nesten spedalsk..) det var når jeg hadde det samme, og hos meg varte det ikke så lenge heller.

Ønsk han god bedring fra meg :-)

Gjest Olga fra Oslo
Skrevet

Har du skifta nick? ;-)

Kan det ha vært infrarødt anlegg han har prøvd? Det kan man bruke selv om man ikke er høreapparatbruker. Hadde han hatt høreapparater, så ville han nok ha fått FM-utstyr (mikrofon og sender).

Så bra at dette fungerte for han! Jeg håper virkelig han snart slipper disse øreplagene! Glemmer ikke hvor ekkelt (følte meg nesten spedalsk..) det var når jeg hadde det samme, og hos meg varte det ikke så lenge heller.

Ønsk han god bedring fra meg :-)

Jeg vet ikke hva det heter for å være ærlig.

Ja, jeg måtte skifte nick i går.

Datteren har avslørt meg.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det heter for å være ærlig.

Ja, jeg måtte skifte nick i går.

Datteren har avslørt meg.

Aha... ;-)

Niåringen vet mitt nick og det bekymrer meg en smule at hun om få år får lov til å søke på nettet... Heldigvis har jeg ikke skrevet noe graverende tror jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...