Gå til innhold

Hva skjer med samfunnet i dag

Gjest Vurderer å anklage saken

Anbefalte innlegg

Gjest Vurderer å anklage saken
Skrevet

Kjørte forbi en alkoholiker som tydelig ikke kunne ta vare på seg selv. Han klarte ikke gå på føttene sine og falt lang som han var ned i bakken. Jeg ble bekymret for at han skulle falle ned i skjøen eller gjøre seg selv vondt, så jeg ringte politiet.

Fra politet fikk jeg beskjed, at det "Ikke er noen bombe at jeg utenfor akkurat den puben så alkoholikere". Etter at jeg hadde fortalt hvor hjelpeløs den stakars mannen var, avbrøt mannen meg midt i en setning, og sa "greit" for å avslutte samtalen.

Det jeg lurer på er, hva er dette for noe? Om en slik person sitter om mottar tips for politet, hvor mange gidder til slutt å ringe inn.

Han er sikkert drittlei av yrket sitt som tlf vakt, men da burde han ikke jobbe der.

Og, hva om mannen klarte å skade seg selv ved å falle i sjøen feks, ja, drukne. Synes faktisk at politiet skal være glad for å få inn tips.

Dersom mannen hadde forsunnet hadde det blitt til en forsvinnings sak.

Men så langt tenkte vel ikke denne personen som satt i telefonen den kvelden.

Er mildt sagt sjokka!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...