Gå til innhold

katta mjauer på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært greit om den mjauet av og til..... ;-)

Men den mjauer omtrent hele tiden.

Hva mjauer den etter da?

Mat, kos, syk, eller noe annet?

Skrevet

Det hadde vært greit om den mjauet av og til..... ;-)

Men den mjauer omtrent hele tiden.

Den bare prater, må du vel forstå:)

Min katt gjør sånn hele tiden han:) om jeg prater til den, prater han tilbake.

Om det er noe han vil mjauer han. som oftest bare kjeder han seg og vil ha selskap, eller vil kose:)

Katter mjauer... sånn er det bare

Skrevet

Ørepropper i julegave;o)

Tror ikke de ser noe humor i det desverre =/

Skrevet

Ignorer mjauingen og den slutter etter en stund.

Noen slutter å gaule når de ikke får oppmerksomhet, men ikke alle. Noen har en slik personlighet eller er muligens forstyrret.

Vi hadde en som gikk rundt og mjauet for seg sjøl, som om den tenkte. Vi forsto etterhvert at den pønsket på noe bøll, og at den kjedet seg.

Skrevet

Noen slutter å gaule når de ikke får oppmerksomhet, men ikke alle. Noen har en slik personlighet eller er muligens forstyrret.

Vi hadde en som gikk rundt og mjauet for seg sjøl, som om den tenkte. Vi forsto etterhvert at den pønsket på noe bøll, og at den kjedet seg.

*glise*

Skrevet

*glise*

Samme snålingen satt i vinduet og klapret med tennene når han så en fugl ute, knurret som en hund når han så en annen katt i gården og et stygt og uhyggelig vræl når han skulle inn om kvelden. Alle har sine særegenheter. Bare de tisser der de skal så er det greit.

Skrevet

Samme snålingen satt i vinduet og klapret med tennene når han så en fugl ute, knurret som en hund når han så en annen katt i gården og et stygt og uhyggelig vræl når han skulle inn om kvelden. Alle har sine særegenheter. Bare de tisser der de skal så er det greit.

Uff, jeg husker Trine, en av kattene våre. Hun tisset (og bæsjet) bak stoler og oppi blomsterpotter. Det var _ikke_ spesielt søtt.

Hele huset stanka! Maken altså. Men hun var ikke alene. Tiger gjorde det han også. Merkelig egentlig, for de hadde kattedo i gangen og mulighet til å gå ut hele tiden.

Skrevet

Ignorer mjauingen og den slutter etter en stund.

Det tror jeg faktisk på!

Kattene våre mjauer så og si aldri. De har nok gitt opp siden vi er døve og ikke hører dem allikevel *ler*

Skrevet

Det tror jeg faktisk på!

Kattene våre mjauer så og si aldri. De har nok gitt opp siden vi er døve og ikke hører dem allikevel *ler*

Haha, denne overskriften ble plutselig utrolig morsom satt i sammenheng med en annen tråd her.

Skrevet

Haha, denne overskriften ble plutselig utrolig morsom satt i sammenheng med en annen tråd her.

??

*blond*

Skrevet

*fnise*

Skrevet

??

*blond*

Hint, SDD-tråden, om du har fulgt med på den ;)

Skrevet

Hint, SDD-tråden, om du har fulgt med på den ;)

Jeg følger visst ikke godt nok med :-/

Har du en link?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...