Gjest noen ting :-) Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe Vinter Bob Dylan Snø Dol Brus Norske forfattere Fleksnes Favorittforfatter Favoritt tv-serie Vintersko Ikke les andres svar før du svarer! 0 Siter
siddisen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - morgen Vinter - januar Bob Dylan - gamling Snø - Hovden Dol - gøy Brus - unger Norske forfattere - Gunnar Stålesen, Erlend Loe Fleksnes - Wesenlund Favorittforfatter - Henning Mankell Favoritt tv-serie - Ingen Vintersko - januar 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - lukter godt, smaker pyton Vinter - leke i snøen, kjøre hest Bob Dylan - ingen personlige assosisasjoner Snø - knakelyder i iskald snø Dol - avhengighetsskapende Brus - rød julebrus, pepperkaker og "Santa Claus" Norske forfattere - jobben min Fleksnes - er litt lei Fleksnes, men han er morsom Favorittforfatter - leser masse forskjellig, ingen spesiell, kanskje Thore Hansen for barne- og ungdomsbøkene og illustrasjonene hans Favoritt tv-serie - csi Las Vegas og Miami - ikke NY!) Vintersko - kjøpte jeg i går! Skal kjøpe ett par til. 0 Siter
KaVa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - godt med Bailies (feil stavet, sikkert :-) Vinter - snø, mørketid, innekos, snåmåkkinghelvette. Bob Dylan - All along the wathctower *synger høyt* Snø - snømåkkingshelvette - morro i akebakken Dol - nettsted Brus - mmmmmm Norske forfattere - Jo Nesbø, min helt Fleksnes - Dæææjooooo Favorittforfatter - John Irving, Jo Nesbø, Minette Waters Favoritt tv-serie - Nytt på nytt (ikke akkurat en serie, men dog) Vintersko - bør være varme og deilige. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - Best som latte Vinter - Frikjøring Bob Dylan - Blowin' in the Wind Snø - Pudder Dol - Tidsfordriv Brus - Pepsi Max Norske forfattere - Jo Nesbø, Tom Kristensen Fleksnes - Rolv Wesenlund Favorittforfatter - Henning Mankell Favoritt tv-serie - Ingen spesiell akkurat nuh Vintersko - Altfor få 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe--må ha hver dag! Vinter--Koselig! Bob Dylan--Gammel. Snø--Koselig Julekortstemning-sny. Dol--må innom å oppdattere meg.. Brus--Drikker jeg alt for ofte.. Norske forfattere--noen bra, de fleste oppskrytte. Fleksnes--barnslig humor. Favorittforfatter--Stephen King. Favoritt tv-serie--Friends Vintersko--Verre å gå tur i enn joggesko med demping. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe: Godt Vinter: Kaldt og mørkt Bob Dylan: Kul Snø: Æsj Dol: Underholdende Brus: Pepsi Max Norske forfattere: Mye bra, men vi kunne vært spart for mange av dem som skriver fordi de er kjendiser (les: TV-fjes) som gir ut bøker nesten uten innhold og tjener bare på navnet sitt. I tillegg tar de fokus bort fra de bøkene som virkelig burde ha oppmerksonhet. Fleksnes: Konge Favorittforfatter: Mange, ingen som peker seg veldig ut. Favoritt tv-serie: Tja, Lost? Vintersko: Praktisk når det er kaldt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - deilig å starte jobbedagen med, selv om trakteren på jobb ikke gir så veldig høy kvalitet. Det beste er en kaffe latte på kafé :-) Vinter - klar frisk luft, gjerne snø som knirker Bob Dylan - vet jeg ingenting om Snø - målet med vinteren - drømmen her på Sørlandet - håper drømmen blir virkeliggjort i år! Dol - Må bare ha min daglige dose Brus - søtt skvip som kan være godt en sjelden gang Norske forfattere - Anne Bragde og Jo Nesbø er mine favoritter for tiden Fleksnes - morsomt, men litt bråkete Favorittforfatter - nevnt to punkt over Favoritt tv-serie - Prison Break Vintersko - vanskelig å finne 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffi liker jeg ikke, men snø derimot er fint.Da er det fint å sitte inne å lese på dol og drikke brus..Kanskje finner jeg en bok av noen norske forfattere hvis dol blir kjedelig? Fleksnes kan være grei underholdning når jeg er lei alt annet. Jeg har lest ut boka av favorittforfatteren min, men det gjør ingenting for nå begynner favoritt tv serien min:) Etter at jeg har sett den må jeg finne frem vinterskoa mine fra i fjor. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffi liker jeg ikke, men snø derimot er fint.Da er det fint å sitte inne å lese på dol og drikke brus..Kanskje finner jeg en bok av noen norske forfattere hvis dol blir kjedelig? Fleksnes kan være grei underholdning når jeg er lei alt annet. Jeg har lest ut boka av favorittforfatteren min, men det gjør ingenting for nå begynner favoritt tv serien min:) Etter at jeg har sett den må jeg finne frem vinterskoa mine fra i fjor. Æsj, glemte vinter og bob dylan... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - Må ha det. Vinter - Vil ikke! Jeg nekter! Bob Dylan - Ikke min stil Snø - Faen i hælvete! Jeg orker ikke masse snø nå! Dol - Daglig tidsfordriv Brus - Kullsyre stikker så ekkelt i munnen! Norske forfattere - Hamsun og gjengen. Men jeg holder på med en av Gunnar Stålesen nå. Han skriver veldig spennende! Fleksnes - Jævla mas Favorittforfatter - Jo Nesbø er genial Favoritt tv-serie - Gjennom tidene må det være Fawlty Towers. Og Black Adder. Vintersko - Elefanten Goretex i str 37 kjøpt på halv pris-salg i barneavdelinga 0 Siter
Mistera Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - ingenting er så godt som den første koppen om morgene:) Vinter - Blå himmel, kaldt og godt. Bob Dylan - Krøller Snø- ski Dol- tidssluker Brus- søtt Norske forfattere- kjedelige igrunn Fleksnes- marve marve. Favorittforfatter- James Readfield Favoritt tv-serie- Mot alle Vindar Vintersko- sherrocks 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - kjempegodt og veldig viktig hver dag! :-) Vinter - vinter og sne, en skiløper farer av sted *synger med Wenche Myhre* Bob Dylan - mange fine låter som låter best når andre folk synger dem. Snø - ser for med deilige hvite vidder og masse sol og fortrenger slaps og søle! ;-) Dol - artig tidsfordriv Brus - godt en gang i blant Norske forfattere - tja, greit nok. Ingen spesielle favoritter. Fleksnes - "dææææ-jååååå" Favorittforfatter - Ingen spesiell egentlig. Favoritt tv-serie - vanskelig... gjelder spørsmålet opp igjennom alle tider? Ispfall vanskelig å svare på - Tsarens kurér husker jeg at jeg likte, likeså slikt som Nord og Sør og I ville vesten. Den serien som har vørt mes poppis siste året er Frustrerte Fruer. Vintersko - pene svarte støvletter til hverdags, sorelsko til kald fritid 0 Siter
nick Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe-to krus om morran, så en kabel Vinter-fordrar jeg ikke Bob Dylan-er verre enn vinter Snø-har litt i frysern Dol-masse kjerringer Brus-drikker jeg bare med Absolut Citron Norske forfattere-? Fleksnes-Den nye EU presidenten http://ec.europa.eu/commission_barroso/president/index_en.htm Favorittforfatter-Har ingen Favoritt tv-serie-Lost/4400 Vintersko-har jeg ikke hatt på bena på over fire år 0 Siter
dolores83 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe - smaker hoppetau hvis jeg ikke får Bailey's oppi. Det må da være så mye at jeg ikke smaker kaffen. Vinter - spar meg! nåde! Bob Dylan - hvem? Snø - måååååke...... sukk Dol - tidsfordriv som har tatt litt overhånd Brus - pepsi max Norske forfattere - Amalie Skram og Erlend Loe:) Fleksnes - aldri sett Favorittforfatter - Isabel Allende, kanskje. Det er så mange bra forfattere. Favoritt tv-serie - *host* Home and Away Vintersko - umulige å ta av uten å bruke hendene. utrolig upraktisk når jeg kommer inn døra med hendene fulle av poser med mat, post, nøkler, veske etc etc:( Kom det klart nok fram at jeg ikke liker vinter og snø? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kaffe: Æsj! Vinter: Hvitt, rent og kaldt! Bob Dylan: Masse hår, hodet bøyd forover over gitaren. Snø: "Slutt å spise snø!" Dol: Må innom minst en gang pr dag... Brus: Pepsi Max er best! Norske forfattere: Anne Karin Elstad Fleksnes: "Dæjå" Favorittforfatter: Anne Karin Elstad kanskje? Favoritt tv-serie: "Frustrerte fruer" Vintersko: "Huff!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.