Gå til innhold

pailabber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder meg til 34/35. At gjennomsnittsdameføttene vokser er definitvit ikke noe pluss for meg.

Oi.. ikke vondt ment, men glad jeg ikke har så små føtter. Jeg har vanskelig for å finne noe i min størrelse :/

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

11

• dolores83

10

• Moraki

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så fra nå av er det bare nedoverbakke for meg? :oP

Tja, 5 år etter var jeg skilt, alene med to unger, syk og uten jobb. Ikke akkurat de beste årene av mitt liv nei :o)

Skrevet

Tja, 5 år etter var jeg skilt, alene med to unger, syk og uten jobb. Ikke akkurat de beste årene av mitt liv nei :o)

Det skjønner jeg.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162495434' post='3369815]

Oi.. ikke vondt ment, men glad jeg ikke har så små føtter. Jeg har vanskelig for å finne noe i min størrelse :/

Nei, jeg er enig i det.Ville valgt meg føtter med størrelse 36 om jeg kunne velge. Skokjøp i lavere størrelser er bare til å bli sur av.

Skrevet

Men jeg har overlevd i 26 år da :o)

Det tviler jeg ikke på, jeg ser for meg deg som ei med skikkelig bein i nesa, og god humor:) Det er viktig, det!

Gjest lumelia
Skrevet

Hey..bruker 40 i sko!! synes det er flaut, men er jo høy..og da ville jeg vel tippet med mindre bein hahaha...se bare på pene modeller,,paris hilton tilogmed har laaange bein!!!

Skrevet

Hey..bruker 40 i sko!! synes det er flaut, men er jo høy..og da ville jeg vel tippet med mindre bein hahaha...se bare på pene modeller,,paris hilton tilogmed har laaange bein!!!

Du er nok høyere enn meg, så da er det flott :)

Gjest lumelia
Skrevet

Du er nok høyere enn meg, så da er det flott :)

Du er sikkert nydelig med de beina du har må du skjønne..ikke sååå høy..170..Mange gutter sier det er sexy med lange lemmer.og ikke for små bein..vet ikke hvor gammel du er, men for min del har jeg klart å godta bene mine mere..det er herlig, det er jo bare noe du har i hodet somregel..ler deg og si at du er bra nok, ikke alle registrerer bena uansett..:-)

Skrevet

Vel, jeg er 1.79, og bruker 39.

Atene da - du som alltid har rett vet da vel at det ikke beviser noen ting?

Skrevet

41. Stort nok :-|

I det minste kan jeg finne herresko i passe størrelse, om jeg skulle ha lyst til det.

Skrevet

Du er sikkert nydelig med de beina du har må du skjønne..ikke sååå høy..170..Mange gutter sier det er sexy med lange lemmer.og ikke for små bein..vet ikke hvor gammel du er, men for min del har jeg klart å godta bene mine mere..det er herlig, det er jo bare noe du har i hodet somregel..ler deg og si at du er bra nok, ikke alle registrerer bena uansett..:-)

Hehe, det er enda ingen som har sagt noe om føttene mine så det går bra. :)

Men skulle ønske jeg kledde mere av selskapssko. Luksusproblemer ;)

Skrevet

41. Stort nok :-|

I det minste kan jeg finne herresko i passe størrelse, om jeg skulle ha lyst til det.

Du er enda langt fra 47 :)

Skrevet

Du er enda langt fra 47 :)

Hmm... Hva om jeg sier at de breie også, og omtrent umulig å få ned i noe annet enn traktorsko?

Skrevet

Hmm... Hva om jeg sier at de breie også, og omtrent umulig å få ned i noe annet enn traktorsko?

au da, det blir fort vanskeligere å finne sko da kan jeg tenke meg....

Gjest lumelia
Skrevet

Hehe, det er enda ingen som har sagt noe om føttene mine så det går bra. :)

Men skulle ønske jeg kledde mere av selskapssko. Luksusproblemer ;)

Ja men da er vi to..finn riktig fasong slik at de ser mindre ut..:-)høye hæler og runde forran...

Skrevet

Ja men da er vi to..finn riktig fasong slik at de ser mindre ut..:-)høye hæler og runde forran...

Runde foran ja, for det nytter ikke med de lange tåspissene ;)

Skrevet

Jeg bruker også str. 40. Vinterstøvler som jeg vil ha tjukkeragger og god plass til tærne i, kjøper jeg i str. 41.

Skrevet

Jeg er 170 cm høy og bruker str 38/39 i sko. Jeg er kjempevanlig!

Jeg brukte str. 38/39 _før_ jeg ble gravid første gang. Nå har jeg tre unger og bruker str. 40 (evt. 41) ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...