Gjest ho mor Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hva er det beste middelet du bruker til å rengjøre en kjeramisk topp på komfyren med? Jeg bruker jif skurekrem, men synes ikke at det er så bra. Sitter litt rester igjen som jeg ser i skarpt lys. Det er ikke noe særlig på overflaten slik at kniven vil hjelpe. 0 Siter
laban Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det finnes spesialmiddel som du får kjøpt der de selger slike komfyrer. De er dyre, men drøye i bruk. Prøv først Mr. Muscle for keramisk topp, den funker også bra synes 0 Siter
tula Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 CeraFix! Fåes kjøpt bl. annet der du kjøper komfyrer. Hos oss koster den ca 149,- 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Mr. Muscle keramikkrent. Jif funker ikke har jeg funnet ut. 0 Siter
Goliath Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det finnes spesialmiddel som du får kjøpt der de selger slike komfyrer. De er dyre, men drøye i bruk. Prøv først Mr. Muscle for keramisk topp, den funker også bra synes Enig med deg. Har også gode erfaringer med denne, og som "mann" er dette en av mine færre oppgaver på kjøkkenet....-) 0 Siter
kosen Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Miele sin rens for keramikk topper som du får kjøpt hos Elkjøp/Lefdal, er helt klart best. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Miele sin rens for keramikk topper som du får kjøpt hos Elkjøp/Lefdal, er helt klart best. Tar den skjoldene også? 0 Siter
Gjest ho mor Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Enjo kjøkkenklut eller stålull. Har du brukt stålull på keramisk topp? Trodde det ville være fy..fy.. og ødeleggende? 0 Siter
Patsi Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Har du brukt stålull på keramisk topp? Trodde det ville være fy..fy.. og ødeleggende? Det står i bruksanvisningen at man skal gjøre det :-) 0 Siter
kosen Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Tar den skjoldene også? Den tar ALT!Jeg lover. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Den tar ALT!Jeg lover. Bra. Jeg hater nemlig de skjoldene som blir og som man ikke får bort. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det står i bruksanvisningen at man skal gjøre det :-) Gjør det!! *sjokkert* det tør f**n ikke jeg for jeg er sikker på at stålull riper til gangs. Dette må jeg sjekke selv om jeg ikke tar sjangsen på å bruke det. 0 Siter
Patsi Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Gjør det!! *sjokkert* det tør f**n ikke jeg for jeg er sikker på at stålull riper til gangs. Dette må jeg sjekke selv om jeg ikke tar sjangsen på å bruke det. Jeg har alltid brukt stålull på vanskelige flekker, og det er ikke en ripe i min. Vi har hatt den i sju år, og vi har brukt den mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.