Gå til innhold

keramisk topp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste middelet du bruker til å rengjøre en kjeramisk topp på komfyren med?

Jeg bruker jif skurekrem, men synes ikke at det er så bra. Sitter litt rester igjen som jeg ser i skarpt lys. Det er ikke noe særlig på overflaten slik at kniven vil hjelpe.

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes spesialmiddel som du får kjøpt der de selger slike komfyrer. De er dyre, men drøye i bruk.

Prøv først Mr. Muscle for keramisk topp, den funker også bra

synes

Skrevet

CeraFix!

Fåes kjøpt bl. annet der du kjøper komfyrer.

Hos oss koster den ca 149,-

Skrevet

Mr. Muscle keramikkrent. Jif funker ikke har jeg funnet ut.

Skrevet

Det finnes spesialmiddel som du får kjøpt der de selger slike komfyrer. De er dyre, men drøye i bruk.

Prøv først Mr. Muscle for keramisk topp, den funker også bra

synes

Enig med deg. Har også gode erfaringer med denne, og som "mann" er dette en av mine færre oppgaver på kjøkkenet....-)

Skrevet

Miele sin rens for keramikk topper som du får kjøpt hos Elkjøp/Lefdal, er helt klart best.

Annonse

Skrevet

Miele sin rens for keramikk topper som du får kjøpt hos Elkjøp/Lefdal, er helt klart best.

Tar den skjoldene også?

Skrevet

Enjo kjøkkenklut eller stålull.

Har du brukt stålull på keramisk topp?

Trodde det ville være fy..fy.. og ødeleggende?

Skrevet

Har du brukt stålull på keramisk topp?

Trodde det ville være fy..fy.. og ødeleggende?

Det står i bruksanvisningen at man skal gjøre det :-)

Skrevet

Den tar ALT!Jeg lover.

Bra. Jeg hater nemlig de skjoldene som blir og som man ikke får bort.

Skrevet

Det står i bruksanvisningen at man skal gjøre det :-)

Gjør det!! *sjokkert* det tør f**n ikke jeg for jeg er sikker på at stålull riper til gangs.

Dette må jeg sjekke selv om jeg ikke tar sjangsen på å bruke det.

Annonse

Skrevet

Gjør det!! *sjokkert* det tør f**n ikke jeg for jeg er sikker på at stålull riper til gangs.

Dette må jeg sjekke selv om jeg ikke tar sjangsen på å bruke det.

Jeg har alltid brukt stålull på vanskelige flekker, og det er ikke en ripe i min. Vi har hatt den i sju år, og vi har brukt den mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...