Gjest høsten går over i vinter Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Eller hva het den siste filmen du så. Var den god? Jeg trenger noen tips. 0 Siter
Gjest høsten går over i vinter Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kino eller DVD? DVD 0 Siter
Mistera Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 SIste filmen jeg såg som jeg lo godt av er Failure to launch. Lo godt av den, og Just Friends var også rimelig bra:) Men var å såg The Guardian på kino igår, en film verdt å få med seg:) 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Sist sette film var "The Devil wears Prada", som var verdt billettprisen ene og alene på grunn av en glimrende Meryl Streep. Ellers led den av enkelte svakheter, men var grei underholdning lell. Neste film blir sikkert en barnefil! *he he* 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 DVD OK, men da kan du benytte anledningen til å se noen "oldies but goldies" som du kanskje ikke har fått med deg før! ;-) I går så jeg forresten på "Fornuft og følelser" på ZTV. Alltid like bra! Andre flotte filmer som er verdt å se er: * A long kiss goodnight (kul action og masse spenning + litt humor) * Amadeus (en storfilm!!!) * Alle elsker Mary (utrolig morsom) *Grease (klasisk dansefilm) *Notting Hill gikk på Tv forleden - den er jo herlig! * Da han møtte henne - en av mine "all time favoruites" m fl som jeg ikke husker i farta! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg så nettopp "Lucky Number Slevin", og den var knallbra. 0 Siter
Piraye Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Siste jeg så: Kill Bill Neste jeg skal se: Kill Bill 2 Jeg er så treg at jeg måtte se kill bill 2 ganger før jeg sytnes den var bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Den siste jeg så var Lucky Number Slevin. Den var bra! Neste jeg ser ... aner ikke. Har en bunke her. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Siste filmen jeg så var Jeg,Meg og Dupree. Lo godt da. Skal se Shooting Dogs og Bable nå i helga. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.