Gå til innhold

Nokia N73 eller 3250?

Anbefalte innlegg

Gjest Ny mobil
Skrevet

Er det noen som har erfaring fra begge mobilene?

Gjest Ny mobil
Skrevet

N73 lyser opp hele rommet med blinket sitt:)

Hvilket blink?

Skrevet

N73 lyser opp hele rommet med blinket sitt:)

Blinket kan slås av om man ønsker. Jeg har N80 og ble nesten gal av det blinklyset

;o)

Skrevet

3250 er jo først og fremst en mobil med god mp3- spiller, og ikke så mye mer. Ikke så ny lenger, men heller ikke så dyr.

N73 er mer komplett enn de fleste mobiler i dag, med mp3-spiller, godt kamera og skikkelig nett-tilgang i en normal stor mobil.

Men den har et par bakdeler. Tastaturknappene er ganske små og tett plasserte. Øreproppene som følger med er ikke gode. Du ma kjøpe ekstra minnekort. Og den er ganske dyr.

Det blå lyset noen klager over er ikke noe å bry seg om (står på blink i ventmodus). Det er ikke mye lys, og du kan slå den (ventemodusen) av hvis du vil.

Tenk igjennom hva du ønsker deg. Disse to mobilene er ganske forskjellige.

Gjest Ny mobil
Skrevet

3250 er jo først og fremst en mobil med god mp3- spiller, og ikke så mye mer. Ikke så ny lenger, men heller ikke så dyr.

N73 er mer komplett enn de fleste mobiler i dag, med mp3-spiller, godt kamera og skikkelig nett-tilgang i en normal stor mobil.

Men den har et par bakdeler. Tastaturknappene er ganske små og tett plasserte. Øreproppene som følger med er ikke gode. Du ma kjøpe ekstra minnekort. Og den er ganske dyr.

Det blå lyset noen klager over er ikke noe å bry seg om (står på blink i ventmodus). Det er ikke mye lys, og du kan slå den (ventemodusen) av hvis du vil.

Tenk igjennom hva du ønsker deg. Disse to mobilene er ganske forskjellige.

Jeg legger hovedsakelig vekt på at det skal være lett å få sendt tekstmelding (slippe å taste mange ganger før man får sendt den), at den har bra mp3 spiller med bra lyd og at man kan bruke spilleren samtidig som man sender f.eks. tekstmelding eller spiller spill.

At tastene sitter tett tror jeg ikke har så mye å si, jeg har tynne, lange pianofingre;o)

Skrevet

Jeg legger hovedsakelig vekt på at det skal være lett å få sendt tekstmelding (slippe å taste mange ganger før man får sendt den), at den har bra mp3 spiller med bra lyd og at man kan bruke spilleren samtidig som man sender f.eks. tekstmelding eller spiller spill.

At tastene sitter tett tror jeg ikke har så mye å si, jeg har tynne, lange pianofingre;o)

Ut fra det du skriver må 3250 være det beste valget.

Gjest Ny mobil
Skrevet

Ut fra det du skriver må 3250 være det beste valget.

Ok. Takk for innspill:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...