Gjest HotelCæsarfan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hei! Er det noen her som fikk med seg gårsdagens episode av Hotel Cæsar, og som kan gi meg et lite resymé? (jeg får dessverre ikke sett reprisen i dag!). 0 Siter
Gjest slik gikk det Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kokken tørna da kjøkkenpersonalet begynte å drikke vinen som skulle i sausen, og det ble balluba da fulle servitører skulle servere et fornemt selskap. Pikkoloen ble med en hotellgjest opp på rommet og der havnet de i sengen, og resepsjonsdamen kom for sent til jobb og fikk sparken. Rolf fant ut at han ville begynne i ny jobb, og Hilde samlet et lag for å skape konflikt mot ledelsen. De på toppen på sin side reiste på "forretningstur" til Stockholm og overlot businessen til den uerfarne unge Tonje. 0 Siter
Gjest HotelCæsarfan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kokken tørna da kjøkkenpersonalet begynte å drikke vinen som skulle i sausen, og det ble balluba da fulle servitører skulle servere et fornemt selskap. Pikkoloen ble med en hotellgjest opp på rommet og der havnet de i sengen, og resepsjonsdamen kom for sent til jobb og fikk sparken. Rolf fant ut at han ville begynne i ny jobb, og Hilde samlet et lag for å skape konflikt mot ledelsen. De på toppen på sin side reiste på "forretningstur" til Stockholm og overlot businessen til den uerfarne unge Tonje. Takk for spennende lesning! Jeg tror jammen meg du kan gå såpekongen Aaron Spelling i næringen! 0 Siter
Babette Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kokken tørna da kjøkkenpersonalet begynte å drikke vinen som skulle i sausen, og det ble balluba da fulle servitører skulle servere et fornemt selskap. Pikkoloen ble med en hotellgjest opp på rommet og der havnet de i sengen, og resepsjonsdamen kom for sent til jobb og fikk sparken. Rolf fant ut at han ville begynne i ny jobb, og Hilde samlet et lag for å skape konflikt mot ledelsen. De på toppen på sin side reiste på "forretningstur" til Stockholm og overlot businessen til den uerfarne unge Tonje. Morsan, er dette deg? 0 Siter
morsan Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Morsan, er dette deg? Frekkas!! ;-) Selvsagt er det ikke meg. Skal jeg være "morsom" skal jeg jammen meg ha kredit for det også. Dessuten vet jeg ikke nok om Cæsar til å si om det virkelig er noen der som heter Rolf og Hilde og hva-det-nå-står!;-) 0 Siter
fresja Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Frekkas!! ;-) Selvsagt er det ikke meg. Skal jeg være "morsom" skal jeg jammen meg ha kredit for det også. Dessuten vet jeg ikke nok om Cæsar til å si om det virkelig er noen der som heter Rolf og Hilde og hva-det-nå-står!;-) Rolf er nok død. Hilde har jeg ikke hørt om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.