Gå til innhold

mens

Anbefalte innlegg

Gjest ÆSSSSJ
Skrevet

Jeg har hatt en skikkelig vond mens denne gangen.Blodet har fosset ut og det har kommet ut masse klumper.Normalt?

Gjest god bedring
Skrevet

Det kan nok variere, men kan det ha vært spontanabort? Bruk nattbind.

Skrevet

Det som er normalt for en person kan være unormalt for en annen, så det er vondt å si.

Du var ikke gravid da?

Skrevet

Kan det være en veldig tidlig abort? De kan arte seg på den måten.

Gjest ÆSSSSJ
Skrevet

Kan det være en veldig tidlig abort? De kan arte seg på den måten.

Vi prøver å bli gravide så det kan godt være det.Men det stod på bare noen timer med mye blod og masse klumper.I dag er mensen vanlig igjen.

Gjest ÆSSSSJ
Skrevet

Det kan nok variere, men kan det ha vært spontanabort? Bruk nattbind.

Jeg har hatt sånne klumper før også men ikke så mange og store

Skrevet

Jeg har hatt sånne klumper før også men ikke så mange og store

Høres ut som en spontanabort. Enten det, eller så har du hatt en annen form for hormonell reaksjon.

Skrevet

Vel, det du beskriver er helt normalt for meg ihvertfall. Jeg blør mye, og med en del klumper (koagulert blod). På det verste blør jeg ut et nattbind på en halvtime.

Gjest ÆSSSSJ
Skrevet

Vel, det du beskriver er helt normalt for meg ihvertfall. Jeg blør mye, og med en del klumper (koagulert blod). På det verste blør jeg ut et nattbind på en halvtime.

Er det snakk om noen klumper eller masse.Er det farlig?

Skrevet

Er det snakk om noen klumper eller masse.Er det farlig?

Litt vanskelig å beskrive selvsagt, men... Klumpene består av koagulert blod, og varierer i størrelse, noen store noen mindre. Generelt kan jeg si at jeg kjenner det når de kommer. Det kjennes ut som "en liten bekk" med blod. Altså som om det renner ekstra heftig der og da.

Det har aldri slått meg at det skulle være farlig på noen som helst måte. Bare ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...