Gjest Aviaana Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Skal forklare på engelsk at Neuberggata er i gåavstand fra Majorstua. Noen forslag til hvordan jeg kan formulere meg?. 0 Siter
Gjest Ikke nå, nei Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Minner meg på at jeg har gitt mange uforståelige veibeskrivelser til turister, huff... Hi, hi:) 0 Siter
Gjest Ikke nå, nei Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Walkoffstand. Å, nå fikk du meg til å tenke på Waldorfsalat og kalkun... 0 Siter
Prozak Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Nå ligger jo Neuberggata PÅ Majorstuen, da. Så det må i såfall bli i gangavstand fra majorstukrysset e.l. :-) "........................................" 0 Siter
calendula Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Within walking distance Gemini er flink i engelsk :-) 0 Siter
Gjest werks Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg vet bare at det på norsk heter gangavstand. 0 Siter
keinstein Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hvor lang er en gangavstand? Hvor langt er et steinkast? I meglerspråket er det i begge tilfeller ganske langt. Jeg ville heller oppgitt km, men dermed er kanskje plottet avslørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.