Gå til innhold

Noe som hjelper når en våkner opp med hangover?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Har fått tilbake søvnen min og er glad for det :).

Enkelte dager kan jeg våkne opp og føle meg dopet. Jeg står opp men er så trøtt at jeg ikke fungerer mentalt. Det blir umulig å lese, eller føre en krevende samtale. All logisk sans blir borte for meg. Jeg er helt bortreist.

Er det noe annet enn kaffe som kan hjelpe på slike dager med hangover?. Tåler kaffe så dårlig og synes heller ikke at det hjelper så mye heller.

Har dere noen tips?

Skrevet

Cola til frokost? Det er jo koffein i det da.

Jeg er plaget med det samme, tar to timer fra jeg våkner til jeg er våken. Men jeg skal ikke på jobben lenger så det spiller ingen rolle.

Gjest Aviaana
Skrevet

Cola til frokost? Det er jo koffein i det da.

Jeg er plaget med det samme, tar to timer fra jeg våkner til jeg er våken. Men jeg skal ikke på jobben lenger så det spiller ingen rolle.

Jeg er ennå ikke våken kjennes det som. Føles ut som om jeg har vært på fylla dagen før.

Skrevet

Jeg er ennå ikke våken kjennes det som. Føles ut som om jeg har vært på fylla dagen før.

Du behøver ikke å svare altså men hvis du bruker noen medisiner så kan det være det som gjør det.

Gjest Aviaana
Skrevet

Du behøver ikke å svare altså men hvis du bruker noen medisiner så kan det være det som gjør det.

Bruker Vallergan mot søvn nå. Men jeg har opplevd dette fenomenet selv når jeg ikke har gått på de medisinene. Rare greier.

Skrevet

Bruker Vallergan mot søvn nå. Men jeg har opplevd dette fenomenet selv når jeg ikke har gått på de medisinene. Rare greier.

Da aner jeg ikke, jeg har så underlig søvnmønster sjøl, jeg er helt på jordet :o)

Gjest Aviaana
Skrevet

Da aner jeg ikke, jeg har så underlig søvnmønster sjøl, jeg er helt på jordet :o)

Lurer på om det kan ha sammenheng med kroniske smerter. At kroppen reagerer på denne måten når man bruker reservebatterier?

Skrevet

Lurer på om det kan ha sammenheng med kroniske smerter. At kroppen reagerer på denne måten når man bruker reservebatterier?

Det tror jeg faktisk, jeg har ødelagt hele søvnmønsteret mitt så jeg kan sove når som helst på døgnet og være våken når som helst.

Skrevet

Vallergan? Ikke rart du føler deg dopet da. Jeg fikk det en gang. Følte meg dopa i to-tre dager etterpå.

Gjest Aviaana
Skrevet

Vallergan? Ikke rart du føler deg dopet da. Jeg fikk det en gang. Følte meg dopa i to-tre dager etterpå.

Har gått på det en stund og har ikke følt meg dopa hver dag. for det burde jeg vel ha blitt da?.

Skrevet

Har selv kroniske smerter. Jeg pleier å sette meg i sofaen og slappe helt av i ti minutter, og så spiser jeg noe sunt til frokost. Ikke mye.

Pluss en liten skvett sterk kaffe...

Kroniske smerter forringer søvnkvaliteten. Har selv brukt vallergan og merket ikke noe dagen derpå, de er veldig milde...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...