Gå til innhold

Musikknedlasting for dummies

Anbefalte innlegg

agenda1365380847
Skrevet

Kan noen gi meg en forklaring fra a til å på hvordan jeg skal laste ned musikk, hvordan jeg lagrer den på pc, hvordan jeg finner den igjen og systematiserer den og hvordan jeg skal spille musikken til slutt. Gjerne en lenke til et sted jeg kan finne noe om dette. Jeg har aldri brukt pc til å spille musikk og jeg har virkelig behov for å få det inn med teskje, tror jeg.

Gjest Du får det nok til
Skrevet

Har du windows mediaplayer?

I så fall, etter at du har lastet ned musikk via et musikknedlastningssted, må du søke musikken over til biblioteket i w. mediaplayer, ved å klikke på:legg til i biblioteket nede til vestre. Det er utrolig enkelt. Musikknedlastning: feks limewire. søk på nettet

ShitDiddelyDo
Skrevet

Last ned DC++.

Hvis du trenger hjelp etter installasjon får du spørre. Det kan virke litt knotete i starten, men ikke gi opp. Et genialt program. Hele album ned på rekordtid.

agenda1365380847
Skrevet

Har du windows mediaplayer?

I så fall, etter at du har lastet ned musikk via et musikknedlastningssted, må du søke musikken over til biblioteket i w. mediaplayer, ved å klikke på:legg til i biblioteket nede til vestre. Det er utrolig enkelt. Musikknedlastning: feks limewire. søk på nettet

Men når jeg har lastet ned musikken, lastes den ned til et område som er "mitt" hos limewire sånn at jeg må være logget på nett for å spille musiken? Eller lagres den på pcen? Jeg er helt uerfaren med dette skjønner du.

Gjest Du får det nok til
Skrevet

Men når jeg har lastet ned musikken, lastes den ned til et område som er "mitt" hos limewire sånn at jeg må være logget på nett for å spille musiken? Eller lagres den på pcen? Jeg er helt uerfaren med dette skjønner du.

Når du har lagret den over til windows mediaspiller, kan du spille den uten å være på nett. Du kan også brenne musikken på cd hvis du har cd-brenner.

Gjest Du får det nok til
Skrevet

Rettelse: når du har lagret den over til _biblioteket_ i windows mediaplayer.

Gjest Du får det nok til
Skrevet

Det lagres på din pc. Du kan også spille musikken direkte fra limewire. Gå inn på bibliotek på limewire- siden, finn sangen og klikk på kjør.Tror det går uten å være på nett(ikke sikker)

agenda1365380847
Skrevet

Det lagres på din pc. Du kan også spille musikken direkte fra limewire. Gå inn på bibliotek på limewire- siden, finn sangen og klikk på kjør.Tror det går uten å være på nett(ikke sikker)

Tusen takk for god hjelp. Jeg tror jeg har fått det til nå. *stolt*

agenda1365380847
Skrevet

Last ned DC++.

Hvis du trenger hjelp etter installasjon får du spørre. Det kan virke litt knotete i starten, men ikke gi opp. Et genialt program. Hele album ned på rekordtid.

Takk skal du ha. Jeg lastet ned limewire, men du mener altså at dette programmet er bedre? Får se litt nærmere på det i så fall.

Gjest Du får det nok til
Skrevet

Tusen takk for god hjelp. Jeg tror jeg har fått det til nå. *stolt*

Supert!

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk skal du ha. Jeg lastet ned limewire, men du mener altså at dette programmet er bedre? Får se litt nærmere på det i så fall.

Spør du meg er DC++ det desidert beste programmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...