Gå til innhold

Tips til mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Tenåringen ønsker seg mp3 spiller til bursdagen sin.

Jeg har ingen greie på den slags og søker derfor råd hos mp3dolerne her inne :)

Betaler heller og får en god vare enn motsatt.

Bra kapasitet men også robust vare. Grei å bruke, ja alt slik jeg kan tenke meg vil være av interesse.

Noen som kan linke meg til deres førstevalg?

Takker og bukker.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg har bare 1 ting å si: ipod.

Flott at du sier det, men, som sakt, jeg er ikke dreven på det området altså.

Kunne du tenke deg å fortelle meg forskjellen på en Ipod og en mp3spiller da?

Og muligens linke? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg ville kjøpt. Selv er jeg veldig fornøyd med Ipod, men den har en voldsomt svaket - og det er batteriet. 15-20 timer holder i utgangspunktet for de fleste, men problemet er at den etter 7-8 måneders bruk må lades hyppigere og hyppigere - og når den først begynner å slite går det fort. Jeg antar min er ubruktelig om noen få måneder, og jeg kjøpte den i romjula i fjor. Må sies at jeg bruker den hver dag, både når jeg går, trener og på anlegget, men det vil jeg tro er normal bruk for veldig mange.

Det er utrolig at ikke Apple gjør noe med problemet, for brukstiden på en Ipod er ikke mer enn rundt året. Og det er selvfølgelig ikke bra nok for en spiller som koster 2500-3000 kroner.

Problemet er at jeg ikke liker alternativene. De er ofte tjukke, tunge og langt mindre brukervennlige. Men de holder i hvert fall mer enn ett år.

(Dette er min andre Ipod, og jeg opplevde nøyaktig det samme med min forrige).

Skrevet

Flott at du sier det, men, som sakt, jeg er ikke dreven på det området altså.

Kunne du tenke deg å fortelle meg forskjellen på en Ipod og en mp3spiller da?

Og muligens linke? :)

En ipod ER en mp3 spiller:-)

(et merkenavn altså, på linje med Creative, iriver og Asono).

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Jeg har en iPod nano selv som jeg er ganske fornøyd med, men er enig i det som en eller annen her sier om at den har litt dårlig batteri.

Nanoen min har i tillegg litt liten plass (4GB - rundt 1000 sanger kanskje?), og er nå full til tross for at bare en liten del av CD-samlingen er lagt inn.

Skrevet

jeg har en creative zen micro photo (plass til både bilder og musikk, 8 gb, ca 2000 kr) som jeg er veldig veldig glad i! en sann følgesvenn :) men man trenger vel ikke så mye plass...hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...