Gå til innhold

Sukker eller salt?

Anbefalte innlegg

Gjest Nina Kanin
Skrevet

Jeg såg på Oprah i uken og der testet de USA's beste kaker. Mye godt der... Veninnen til Oprah (er det "Gail" eller noe hun heter?) tog med en av kakene inn i studio. Det var visstnok en helt nydelig kake og Oprah smakte på den, men kun 2 skeier og så sa hun: "That's enough for me, I'm not a suger person". Hadde det derimot vært f.eks. "macaroni&cheese" eller en pose potetgull hadde hun spist seg dårlig... Gail sa da at hun var helt avhengig av sukker og søte ting - og der er jeg også!

Hvis jeg sitter på fredag kveld og skal kjøpe meg noe godt og kan velge mellom en påse potetgull eller en sjokolade da er valget VELDIG enkelt for meg: JEG TAR SJOKOLADEN!! Favorittene akkurat nå er svensk "schweizernöt" og Bounty! :o)

Hva velger dere og hvilken er favoritten??

Gjest lillebolla pinnsvin
Skrevet

Jeg er en sukkerperson!Hvis jeg skal ha noe ekstra kos til lunch, velger jeg gjerne scones med syltetøy, boller, e.l.

Ellers er jeg altfor glad i sjokolade, gjerne smågodtposen. Noen nougatkonfekter er vanvittig gode!

Jeg kan spise det meste bare det er søtt, selv om jeg egentlig ikke liker det spesielt godt.

Skrevet

Jeg spiser gjerne både chilinøtter, potetgull og sjokolade, både fredag og lørdag...

Vanskelig valg. Kan ikke velge.

Skrevet

Jeg er en sukkerperson!Hvis jeg skal ha noe ekstra kos til lunch, velger jeg gjerne scones med syltetøy, boller, e.l.

Ellers er jeg altfor glad i sjokolade, gjerne smågodtposen. Noen nougatkonfekter er vanvittig gode!

Jeg kan spise det meste bare det er søtt, selv om jeg egentlig ikke liker det spesielt godt.

Jeg er sukkerperson. Eller søtstoffperson. Pastiller med diverse sorter kunstig søtstoff er også godt.

Potetgull kjøper jeg aldri. Kan spise et par flak om det står framme en skål til små slektninger.

Skrevet

Jatakk begge deler! Maarud salt chips først og så smaker det knallgodt med melkesjokolade og melk etterpå. Hærlig :)

Skrevet

Jeg er glad i søtt - men jeg er ikke snauere enn at jeg gjerne kaster meg over det salte også - dessverre..

Skrevet

Søtt og salt er deilig sammen :-)

Spiser gjerne sjokolade og chips samtidig.

Muligens er jeg litt mer hekta på sjokolade enn chips.

Men har jeg spist mye søtt, er det godt med noe salt etterpå, og så får jeg lyst på noe søtt igjen, og så noe salt, og sånn kan jeg fortsette.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Forslag til nytt forum: Forum for fristelser, så jeg kan styre unna. Får lyst på sjokolade av å lese om dette.

;o)

Chance1365380587
Skrevet

Sjokolade, sjokolade, sjokolade!!! Mmmmm.... Ble skikkelig godtesjuk av å se det programmet ;-) Og kaker, nystekte vafler, ferske boller, seig brownies åååhhhh....

Skrevet

salt.. potetgull er tingen!!

men hva er verst av potetgull og sjokolade?

Skrevet

Jeg velger potetgull foran sjokolade. Er altfor glad i salt

Skrevet

Sukk, nå som jeg går på lavkarbodiett så er jo slike tråder helt håpløse.

Men jeg er definitivt en sjokoladeperson. (Derfor jeg trenger å gå på diett også...)

Skrevet

Ikke kaker, snacks eller sjokolade.... Heller frukt, grønnsaker eller en god biff!

Skrevet

Ikke kaker, snacks eller sjokolade.... Heller frukt, grønnsaker eller en god biff!

En blodig biff med grønn peppersaus :o)

Det skal jeg spise i morra.

Skrevet

En blodig biff med grønn peppersaus :o)

Det skal jeg spise i morra.

Du stjal tanken min....

Bare sååå godt!Da sitter vi på hver vår kant og bare nyyyyter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...