Gå til innhold

Kan noen svare meg her !

Gjest Aviaana

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana

Jeg tester ut dette forumet. Får det ikke inn når jeg klikker på de ulike forumene. Så jeg lurer på på hva som skjer hvis noen svarer på dette innlegget. Om det da kommer opp som svar til meg.

Så kan noen svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Aviaana

Hva er det du ikke får inn?

Takker for alle som svarte på det vektrelaterte spørsmålet ;).

Jeg får ikke opp forumet i forumvinduet. Jeg må inn på hjemmesiden til DOL for så å gå inn på forumet, der de annonserer at det er kommet et nytt forum.

kan det være noe med nettleseren å gjøre? Har internet explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke opp forumet i forumvinduet. Jeg må inn på hjemmesiden til DOL for så å gå inn på forumet, der de annonserer at det er kommet et nytt forum.

Gå ut av dol og logg deg inn igjen så kommer det kanskje opp ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer med meg og. Aner ikke hva som er grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aviaana

Gå ut av dol og logg deg inn igjen så kommer det kanskje opp ;o)

Men nå som jeg får opp svarene på innlegget er det jo ingen sak å komme inn på forumet. Mer tungvint om jeg må gå til forsiden av dol for så å gå inn den veien.

Får heller sørge for å legge inn innlegg her i ny og ne;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn et innlegg på forum for webmaster, det ser ut som om det er en glipp, at det rett og slett ikke er tatt med i forumlisten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aviaana

Det skjer med meg og. Aner ikke hva som er grunnen.

Nå fatter jeg ingenting. Jeg logget meg ut av DOL, som Dorthe foreslo. Da så jeg vektmestring som et forum under webmaster og vi ønsker barn.

så logget jeg meg inn igjen og hele forumet forsvant.

Svært mystisk.

Enten så spøker det her på DOL, det har rablet for meg, eller så er dette et tegn på at jeg bør ta kvelden nå..;)

svært mystisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...