Gå til innhold

Damer nå kommer vi til å bli lurt altså....

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

På tide, at de også får sjansen til å gi et bedre inntrykk.

;o)

Skrevet

Hehe, sikkert gøy for gutta å få hevnet seg på oss litt. Sånn som vi jukser oss til med fylte bhèr :)

Skrevet

Hehe, sikkert gøy for gutta å få hevnet seg på oss litt. Sånn som vi jukser oss til med fylte bhèr :)

Nei, du når jenter bruker push up synes jeg det er noe heeelt annet *tsss*

Skrevet

Jeg syns det er vemmelig med "bul" som syns - det er da noe helt annet enn yppige bryst.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg syns det er vemmelig med "bul" som syns - det er da noe helt annet enn yppige bryst.

Hva er vemmelig med det?

;o)

Skrevet

Hva er vemmelig med det?

;o)

Det ser så "Tom Jones" ut. Teit å gå å briefe med snoppen da.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

LOL

;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

For noe tull. Da fortsetter jeg heller å knyte den rundt låret.

Gjest Vidigal
Skrevet

he he he he... du er flink til å skryte... jeg synes trusa var morsom, sitter og ler for meg selv...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Kjennes den ekte ut å klemme på, mon tro?

Skrevet

lol

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Synes du det ser noe pent ut, da?

;o)

Skrevet

Det er ren "hevn" fra guttas side, etter å ha blitt lurt av "push-up'en" til damene i alle år....:-)

Skrevet

Synes jeg også. Tydelige buler er skikkelig stygt.

Skrevet

he he, enig.

"Best" av alt: Ultratrang bukse som enten er helt hvit eller i et eller annet blankt stoff, og så meget tydelig bul på buksa! *grøss*

Skrevet

Det er ren "hevn" fra guttas side, etter å ha blitt lurt av "push-up'en" til damene i alle år....:-)

Pøh! ;-) Push-up og andre former for bh-er som gjør puppene penere (ikke nødvendigvis større) når man går med klar på er ikke noe man bruker bare dersom man skal tiltrekke seg (lure?) en mann. Det brukes av damer i alle aldre o livsfaser rett og slett for at figuren ser bedre ut og tøyet henger penere.

En sånn bule-truse gjør jo ikke-no for at han skal ta seg bedre ut med tøy på - tvert i mot.

Skrevet

Pøh! ;-) Push-up og andre former for bh-er som gjør puppene penere (ikke nødvendigvis større) når man går med klar på er ikke noe man bruker bare dersom man skal tiltrekke seg (lure?) en mann. Det brukes av damer i alle aldre o livsfaser rett og slett for at figuren ser bedre ut og tøyet henger penere.

En sånn bule-truse gjør jo ikke-no for at han skal ta seg bedre ut med tøy på - tvert i mot.

Det var godt å høre - for aldri om du finner meg med en slik på...:-)

Skrevet

På tide i likestillingens navn...

Menn har blitt lurt i århundrer!

*skrattler*

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

På tide i likestillingens navn...

Menn har blitt lurt i århundrer!

*skrattler*

Ja, _den_ har vi bare godt av. Helt enig med deg!

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...