Elis31 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article1518805.ece 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 På tide, at de også får sjansen til å gi et bedre inntrykk. ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hehe, sikkert gøy for gutta å få hevnet seg på oss litt. Sånn som vi jukser oss til med fylte bhèr 0 Siter
Elis31 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Skrevet 2. november 2006 Hehe, sikkert gøy for gutta å få hevnet seg på oss litt. Sånn som vi jukser oss til med fylte bhèr Nei, du når jenter bruker push up synes jeg det er noe heeelt annet *tsss* 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg syns det er vemmelig med "bul" som syns - det er da noe helt annet enn yppige bryst. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg syns det er vemmelig med "bul" som syns - det er da noe helt annet enn yppige bryst. Hva er vemmelig med det? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hva er vemmelig med det? ;o) Det ser så "Tom Jones" ut. Teit å gå å briefe med snoppen da. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Det ser så "Tom Jones" ut. Teit å gå å briefe med snoppen da. LOL ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For noe tull. Da fortsetter jeg heller å knyte den rundt låret. 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For noe tull. Da fortsetter jeg heller å knyte den rundt låret. he he he he... du er flink til å skryte... jeg synes trusa var morsom, sitter og ler for meg selv... 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Kjennes den ekte ut å klemme på, mon tro? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For noe tull. Da fortsetter jeg heller å knyte den rundt låret. lol 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For noe tull. Da fortsetter jeg heller å knyte den rundt låret. Synes du det ser noe pent ut, da? ;o) 0 Siter
Goliath Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er ren "hevn" fra guttas side, etter å ha blitt lurt av "push-up'en" til damene i alle år....:-) 0 Siter
Moraki Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg syns det er vemmelig med "bul" som syns - det er da noe helt annet enn yppige bryst. Synes jeg også. Tydelige buler er skikkelig stygt. 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det ser så "Tom Jones" ut. Teit å gå å briefe med snoppen da. he he, enig. "Best" av alt: Ultratrang bukse som enten er helt hvit eller i et eller annet blankt stoff, og så meget tydelig bul på buksa! *grøss* 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er ren "hevn" fra guttas side, etter å ha blitt lurt av "push-up'en" til damene i alle år....:-) Pøh! ;-) Push-up og andre former for bh-er som gjør puppene penere (ikke nødvendigvis større) når man går med klar på er ikke noe man bruker bare dersom man skal tiltrekke seg (lure?) en mann. Det brukes av damer i alle aldre o livsfaser rett og slett for at figuren ser bedre ut og tøyet henger penere. En sånn bule-truse gjør jo ikke-no for at han skal ta seg bedre ut med tøy på - tvert i mot. 0 Siter
Goliath Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Pøh! ;-) Push-up og andre former for bh-er som gjør puppene penere (ikke nødvendigvis større) når man går med klar på er ikke noe man bruker bare dersom man skal tiltrekke seg (lure?) en mann. Det brukes av damer i alle aldre o livsfaser rett og slett for at figuren ser bedre ut og tøyet henger penere. En sånn bule-truse gjør jo ikke-no for at han skal ta seg bedre ut med tøy på - tvert i mot. Det var godt å høre - for aldri om du finner meg med en slik på...:-) 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 På tide i likestillingens navn... Menn har blitt lurt i århundrer! *skrattler* 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 På tide i likestillingens navn... Menn har blitt lurt i århundrer! *skrattler* Ja, _den_ har vi bare godt av. Helt enig med deg! LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.