Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Under slanking er det lurt å ha en vektstabiliseringsperiode, har jeg lest. Er det noen som vet hvor lang denne bør være? Mener at det skulle være på noen måneder. På forhånd takk for svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovindaa Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg mener å ha hørt at det skal være et år. Det tar et år før hjernen og kroppen venner seg til den nye vekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg mener å ha hørt at det skal være et år. Det tar et år før hjernen og kroppen venner seg til den nye vekta. Tusen takk for svar. Men jeg mener bestemt at det dreide seg om noen mnd. Det er også litt lang tid å vente et år før man går ned ytterligere. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jally Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei ! Når jeg gikk ned i vekt hadde jeg best effekt av å gå ned 4 - 5 kg...ta en pause på en to -tre ukers tid, for så å begynne på slanking igjen. Dette var bra for motivasjonen og for å unngå å stagnere i vektnedgangen. Det virket nesten som om forbrenningen tok seg opp litt slik at det ble lettere å gå ytterligere ned. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Fikk anbefalt noe på et vektforum jeg var medlem i. Somebody.no? Mener det var etter at man hadde gått ned noen kilo 10-15 kg, skulle man ta en stabiliseringsperiode. Og det høres jo fornuftig ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.