Gå til innhold

Boksøk på nett

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg leter etter en bok som trolig er utsolgt fra forlaget. Er det noen som vet om brukthandlere, antikvariat og andre steder jeg kan lete etter boka? Og er det noen som har oversikt over bøkene på nett, siden jeg antar det meste/beste av slikt er i Oslo - og det er ikke jeg...?

Gjest Et lite tips
Skrevet

Haugen bok finnes som nettbokhandel, og de har godt utvalg. Forsøk der

Meg1365380063
Skrevet

Haugen bok finnes som nettbokhandel, og de har godt utvalg. Forsøk der

Tusen takk for tips. De hadde dessverre ikke boka, men da har jeg enda en nettbokhandel å lete i ved senere anledninger.

Meg1365380063
Skrevet

Ikke bare i Oslo, her kan du søke i flere land http://www.antikvariat.net/

Tusen takk for tips! Dessverre fant jeg ikke boka. Den ble utgitt i 1983 - kan den være for ny til å være på antikvariat?

Skrevet

Tusen takk for tips! Dessverre fant jeg ikke boka. Den ble utgitt i 1983 - kan den være for ny til å være på antikvariat?

Nei, jeg har sett nyere bøker enn det på antikvariat. Du får bare fortsette å søke. Den dukker nok opp en dag. Databasen oppdateres hver mandag så det kan være lurt å være kjapt ute da.

Skrevet

Glemte å skrive at du jo kan legge inn ønske på boken også.

Meg1365380063
Skrevet

Nei, jeg har sett nyere bøker enn det på antikvariat. Du får bare fortsette å søke. Den dukker nok opp en dag. Databasen oppdateres hver mandag så det kan være lurt å være kjapt ute da.

Da kan jeg prøve igjen over helga. Leter etter en julegave... Får alltid slike geniale, umulige ideer... :-)

Meg1365380063
Skrevet

Glemte å skrive at du jo kan legge inn ønske på boken også.

Oj, det så jeg ikke en gang - takketakk! Da er ønsket registrert, også får vi se hva julenissen får til! :-)

Skrevet

Du kunne jo skrive navnet på boka her så kanskje det er noen dolere som forbarmer seg over deg.

Meg1365380063
Skrevet

Du kunne jo skrive navnet på boka her så kanskje det er noen dolere som forbarmer seg over deg.

Det tenkte jeg jo ikke på...

Boka er "Posten skal frem til jul, fru Pigalopp!" av Bjørn Rønningen og Vivian Zahl Olsen. Og jeg ønsker meg 1983-versjonen. Det finnes også en kortere versjon, men denne er delt i 24 kapitler og er derfor en søt adventsbok for barn.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Boka er "Posten skal frem til jul, fru Pigalopp!" av Bjørn Rønningen og Vivian Zahl Olsen. Og jeg ønsker meg 1983-versjonen. Det finnes også en kortere versjon, men denne er delt i 24 kapitler og er derfor en søt adventsbok for barn.

http://home.online.no/~groennsl/frupigalopp/bok.htm

Her, kanskje?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Beklager, det var bare en oversikt. Ikke bestillingsmulighet...

Meg1365380063
Skrevet

Takk for søket, men dette er en kortversjon. Den har under halvparten av sidene/fortellingene, og er ikke delt inn i 24 kapitler - derfor ikke den samme adventskosen ved boka. Jeg har den fra før av...

Men tusen takk for at du gidder!

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Takk for søket, men dette er en kortversjon. Den har under halvparten av sidene/fortellingene, og er ikke delt inn i 24 kapitler - derfor ikke den samme adventskosen ved boka. Jeg har den fra før av...

Men tusen takk for at du gidder!

Håper du finner den, da.

:o)

Meg1365380063
Skrevet

Håper du finner den, da.

:o)

Takk for det! Har så kjære barndomsminner til den, og vil at annen familie skal kunne få det samme. Men det er vanskelig å dele én bok på flere familier, når det er én sesong for å lese den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...