Gå til innhold

Hvilke fristelser greier du ikke å motstå?

Anbefalte innlegg

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Jeg har tilgang (mann) men han slipper meg ikke til... ;-)

Det var da usedvanlig dårlig gjort av han.

:o)

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• fast leser

9

• ylvali1365381015

9

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den nye Dajm-melkesjokoladen, Cola light og røyk.

Jeg glemte røyken, den er det verste. Skulle ikke du og jeg prøve å gå over til snus?

Skrevet

Jeg glemte røyken, den er det verste. Skulle ikke du og jeg prøve å gå over til snus?

Vi har vel begge innsett at det ikke gikk...? :-)

Nei, neste gang blir det Zyban. Tror jeg.

Skrevet

står det sjokolade på bordet så skal det mye til for at jeg sier nei..

Skrevet

Vi har vel begge innsett at det ikke gikk...? :-)

Nei, neste gang blir det Zyban. Tror jeg.

Jeg vet ikke om jeg har lyst å prøve det. Jeg blir dårlig av antidepressiva.

Skrevet

og pepsi max så klart

før dolpolitiet tar meg.. det skulle stå såklart.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har lyst å prøve det. Jeg blir dårlig av antidepressiva.

Så du vil heller dø av snuskreft?

Skrevet

Som deg synes jeg det er vanskelig å motstå sjokolade og kaker. Mannen min spurte meg så pent om jeg vil lage en ostekake til han som han skal ha med på jobb i morgen. Det hadde jeg veldig lyst til, men måtte jo lage to da, for jeg og ungene vil også ha ostekake :) Gemini har gjort oss avhengig av ostekake, vi bare må ha :-/

Skrevet

Er det noe galt med pepsi max? *Henger ikke helt med* :)

Gjest Litt engasjert
Skrevet

sko og sjokolade.....

Jeg har faktisk blitt litt bedre til å motstå sjokolade etter disse slankeprogrammene.

Jeg har fått se hvordan jeg vil se ut hvis jeg ikke tar meg KRAFTIG sammen !

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har snust litt når trangen blir for stor. Små søte porsjons-priser, med mint eller moccasmak. I søte, praktiske beholdere med egen plass for brukte priser i lokket. Ikke å forrakte, egentlig, når man tenker på hva man sparer egne og andres lunger for.

Detta går så bra så! Ta en snus! Det tar unna de fysiske behov iallefall, dersom de skulle være tilstede.(Selv om utfordringen og avhengigheten er mest psykisk.)

:-) Lykke til!

Mvh,

Skrevet

Glem det ;) *treg* Nå henger jeg med! Var ikke noe galt med pepsien da..

Gjest bikkuben
Skrevet

Topper og sko/støvler med stiletter.

Slikt har aldri fristet meg.

Skrevet

Så du vil heller dø av snuskreft?

Er det verre enn lungekreft og kols?

ylvali1365381015
Skrevet

Hmmm... Deilig mat er verre å motstå enn godis for meg. Jeg klarer ikke motivere meg for mager, smakløs mat dersom det finnes et gourmet-alternativ! :-)

Vin er jo også noe jeg sjelden takker nei til dersom forholdene ligger til rette.

For ikke å snakke om sex! Da gjelder det nattestider jeg burde ha sovet eller andre ugunstige tidspunkter... Jeg slår alltid til med mindre jeg har veldig høy feber, søvnmangel eller helse til tross. (Men det er verdt det!;-))

Skrevet

Jeg har snust litt når trangen blir for stor. Små søte porsjons-priser, med mint eller moccasmak. I søte, praktiske beholdere med egen plass for brukte priser i lokket. Ikke å forrakte, egentlig, når man tenker på hva man sparer egne og andres lunger for.

Detta går så bra så! Ta en snus! Det tar unna de fysiske behov iallefall, dersom de skulle være tilstede.(Selv om utfordringen og avhengigheten er mest psykisk.)

:-) Lykke til!

Mvh,

Jeg har snusa mye jeg og det går greit. Snuste i hele fjor høst uten å røyke og hadde planlagt det samme i år men så har det vært så mye negativt som har skjedd og da hjelper det ikke akkurat å slutte og røyke.

Jeg har gått cold turkey før og da var jeg skikkelig dårlig lenge med diare og ubehagelige stikkinger i huden + nikotinsuget.

Skrevet

Slikt har aldri fristet meg.

Men det frister meg når jeg ser det i butikken og jeg har vanskelig for å motstå det :o)

Skrevet

- Dorthe, det var du som heller ville dø av snuskreft?

Gjest bikkuben
Skrevet

Men det frister meg når jeg ser det i butikken og jeg har vanskelig for å motstå det :o)

Topper og sko/støvler med stiletter frister ikke meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...