Gjest Ustoppelig Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har tilgang (mann) men han slipper meg ikke til... ;-) Det var da usedvanlig dårlig gjort av han. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Den nye Dajm-melkesjokoladen, Cola light og røyk. Jeg glemte røyken, den er det verste. Skulle ikke du og jeg prøve å gå over til snus? 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg glemte røyken, den er det verste. Skulle ikke du og jeg prøve å gå over til snus? Vi har vel begge innsett at det ikke gikk...? :-) Nei, neste gang blir det Zyban. Tror jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 står det sjokolade på bordet så skal det mye til for at jeg sier nei.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Vi har vel begge innsett at det ikke gikk...? :-) Nei, neste gang blir det Zyban. Tror jeg. Jeg vet ikke om jeg har lyst å prøve det. Jeg blir dårlig av antidepressiva. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 og pepsi max så klart før dolpolitiet tar meg.. det skulle stå såklart. 0 Siter
fast leser Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg vet ikke om jeg har lyst å prøve det. Jeg blir dårlig av antidepressiva. Så du vil heller dø av snuskreft? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Som deg synes jeg det er vanskelig å motstå sjokolade og kaker. Mannen min spurte meg så pent om jeg vil lage en ostekake til han som han skal ha med på jobb i morgen. Det hadde jeg veldig lyst til, men måtte jo lage to da, for jeg og ungene vil også ha ostekake Gemini har gjort oss avhengig av ostekake, vi bare må ha :-/ 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 før dolpolitiet tar meg.. det skulle stå såklart. Er det noe galt med pepsi max? *Henger ikke helt med* 0 Siter
Gjest Litt engasjert Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 sko og sjokolade..... Jeg har faktisk blitt litt bedre til å motstå sjokolade etter disse slankeprogrammene. Jeg har fått se hvordan jeg vil se ut hvis jeg ikke tar meg KRAFTIG sammen ! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg glemte røyken, den er det verste. Skulle ikke du og jeg prøve å gå over til snus? Jeg har snust litt når trangen blir for stor. Små søte porsjons-priser, med mint eller moccasmak. I søte, praktiske beholdere med egen plass for brukte priser i lokket. Ikke å forrakte, egentlig, når man tenker på hva man sparer egne og andres lunger for. Detta går så bra så! Ta en snus! Det tar unna de fysiske behov iallefall, dersom de skulle være tilstede.(Selv om utfordringen og avhengigheten er mest psykisk.) :-) Lykke til! Mvh, 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 før dolpolitiet tar meg.. det skulle stå såklart. Glem det *treg* Nå henger jeg med! Var ikke noe galt med pepsien da.. 0 Siter
Gjest bikkuben Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Topper og sko/støvler med stiletter. Slikt har aldri fristet meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Så du vil heller dø av snuskreft? Er det verre enn lungekreft og kols? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Hmmm... Deilig mat er verre å motstå enn godis for meg. Jeg klarer ikke motivere meg for mager, smakløs mat dersom det finnes et gourmet-alternativ! :-) Vin er jo også noe jeg sjelden takker nei til dersom forholdene ligger til rette. For ikke å snakke om sex! Da gjelder det nattestider jeg burde ha sovet eller andre ugunstige tidspunkter... Jeg slår alltid til med mindre jeg har veldig høy feber, søvnmangel eller helse til tross. (Men det er verdt det!;-)) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg har snust litt når trangen blir for stor. Små søte porsjons-priser, med mint eller moccasmak. I søte, praktiske beholdere med egen plass for brukte priser i lokket. Ikke å forrakte, egentlig, når man tenker på hva man sparer egne og andres lunger for. Detta går så bra så! Ta en snus! Det tar unna de fysiske behov iallefall, dersom de skulle være tilstede.(Selv om utfordringen og avhengigheten er mest psykisk.) :-) Lykke til! Mvh, Jeg har snusa mye jeg og det går greit. Snuste i hele fjor høst uten å røyke og hadde planlagt det samme i år men så har det vært så mye negativt som har skjedd og da hjelper det ikke akkurat å slutte og røyke. Jeg har gått cold turkey før og da var jeg skikkelig dårlig lenge med diare og ubehagelige stikkinger i huden + nikotinsuget. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Slikt har aldri fristet meg. Men det frister meg når jeg ser det i butikken og jeg har vanskelig for å motstå det ) 0 Siter
fast leser Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jeg glemte røyken, den er det verste. Skulle ikke du og jeg prøve å gå over til snus? - Dorthe, det var du som heller ville dø av snuskreft? 0 Siter
Gjest bikkuben Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Men det frister meg når jeg ser det i butikken og jeg har vanskelig for å motstå det ) Topper og sko/støvler med stiletter frister ikke meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.