Gå til innhold

Hvilke fristelser greier du ikke å motstå?

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Ikke noe galt med pepsi max nei :-)

Æsj. Sukketter med litt koffein og brunfarge... Bedre med sukker likevel da, dersom man kan kan besinne seg og begrense seg til lørdag!!! ;-)

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• fast leser

9

• ylvali1365381015

9

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

sex med typen (rekorden er sex med 40,5 i feber.. var godt med en avveksling!!), og så er jeg ekstremt svak for wok og potetgull

Gjest kremter litt nå
Skrevet

Tja, jeg har bare slanke eller senete/muskuløse minner i så måte, men jeg liker da mange slags menn. Sexappeal ligger ikke kun i bmi nei! :-)

Og hvorfor kremter du slik?

Satt noe i halsen? :-)

Jeg ble litt sjenert. For jeg pleier ikke snakke om mennesker jeg har møtt - nært.

Jeg er litt opptatt av å ta vare på den enkeltes integritet.Men allikevel ønsker jeg å formidle at mennesker som faller utenfor reklamens stereotype helter - de kan gi deg livets wow!

ylvali1365381015
Skrevet

- Dorthe, det var du som heller ville dø av snuskreft?

Snuskreft altså? Eller like gjerne saltkreft eller stekemat-kreft? Eller by-kreft?

Det finnes ikke hold for å påstå at snus er helsefarlig, langt mindre kreftfremkallende.

Det kan derimot hevdes om herdet fett og stekt mat, om jeg har forstått det riktig.

Salt er giftig. (Ta noen spiseskjeer pr dag, og det er verre for helsa enn et par priser snus for dagen!) Te og kaffe er også avhengighets- skapende. Her gjelder det bare å bruke sunn fornuft og veie ondene opp mot hverandre. Det er så og si umulig å leve i fullstendig uklanderlighet i vårt moderne samfunn, med mindre man da blir ekstrem og velger askesen. Lista er lang når det gjelder de variablene vi ikke kan kontrollere også... eller kan betale ekstra for som økologiske produkter.

Nei, du skal se at denne colaen din viser seg å være en av værstingene om kort tid! ;-D

Skrevet

Jeg er helt klar over at ting kan skje meg, men det betyr ikke at jeg skal la alt farlig være likevel.

Nei,da, det er viktig å beholde noe syndig som gjør en lykkelig. Men snusingen er jo noe av det mest dødelige du kan foreta deg. Kan du ikke finne noe LITT mindre dødelig, (sett utifra interessene til dine kjære). Jeg skal se om jeg finner tilbake til den linken som sa dette.

Skrevet

Noen synes nok det også.

Og hva tror du disse menneskene, som i dine øyne er noen loosere, mener om din dyrking av

topper og sko/støvler med stiletter ?

Skrevet

Og hva tror du disse menneskene, som i dine øyne er noen loosere, mener om din dyrking av

topper og sko/støvler med stiletter ?

Jeg kjenner bare en camper og hun også liker topper og kule sko. Jeg har ikke sagt at jeg har noe i mot campere men jeg bor midt i gryta og der pleier ikke folk å bruke campingklær.

Skrevet

Snuskreft altså? Eller like gjerne saltkreft eller stekemat-kreft? Eller by-kreft?

Det finnes ikke hold for å påstå at snus er helsefarlig, langt mindre kreftfremkallende.

Det kan derimot hevdes om herdet fett og stekt mat, om jeg har forstått det riktig.

Salt er giftig. (Ta noen spiseskjeer pr dag, og det er verre for helsa enn et par priser snus for dagen!) Te og kaffe er også avhengighets- skapende. Her gjelder det bare å bruke sunn fornuft og veie ondene opp mot hverandre. Det er så og si umulig å leve i fullstendig uklanderlighet i vårt moderne samfunn, med mindre man da blir ekstrem og velger askesen. Lista er lang når det gjelder de variablene vi ikke kan kontrollere også... eller kan betale ekstra for som økologiske produkter.

Nei, du skal se at denne colaen din viser seg å være en av værstingene om kort tid! ;-D

LOL

Skrevet

Sjokolade.

Men nå er jeg på min fjerde dag uten NOE søtt/usunt.

Målet er EN mnd!

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Sjokolade.

Men nå er jeg på min fjerde dag uten NOE søtt/usunt.

Målet er EN mnd!

Så flink du er!

:)

Gjest bikuben
Skrevet

Jeg tror ikke jeg klarer å følge tankene dine.

Er du av dem som synes jeg bare skal vise meg i joggebukser og joggesko fordi jeg ikke fortjener noe annet?

Så du kjøper den hudkremen som er 'for dem som fortjener det'?

Du føler deg verdt noe når du kjøper noe?

Skrevet

Jeg kjenner bare en camper og hun også liker topper og kule sko. Jeg har ikke sagt at jeg har noe i mot campere men jeg bor midt i gryta og der pleier ikke folk å bruke campingklær.

Det høres ut som om du synes campingfolket er en gjeng loosere når du sier at de fortjener lite.

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Det høres ut som om du synes campingfolket er en gjeng loosere når du sier at de fortjener lite.

Hun har vel aldri påstått det.

Skrevet

Så du kjøper den hudkremen som er 'for dem som fortjener det'?

Du føler deg verdt noe når du kjøper noe?

Nei, jeg kjøper ikke den, jeg er ikke så lettlurt heller.

Skrevet

Jeg sa ikke at de fortjente lite, jeg lurte på om "fast leser" mente at jeg bare skulle bruke joggebukser og joggesko. Det er mange som mener det skjønner du.

Skrevet

Hun har vel aldri påstått det.

"

Er du av dem som synes jeg bare skal vise meg i joggebukser og joggesko fordi jeg ikke fortjener noe annet? "

Jo, her snakker vi om hvem som fortjener hva.

Gjest Ustoppelig
Skrevet

"

Er du av dem som synes jeg bare skal vise meg i joggebukser og joggesko fordi jeg ikke fortjener noe annet? "

Jo, her snakker vi om hvem som fortjener hva.

Hun nevnte ikke campere i _ett eneste ord_ her. Du må ha mistolket.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg ble litt sjenert. For jeg pleier ikke snakke om mennesker jeg har møtt - nært.

Jeg er litt opptatt av å ta vare på den enkeltes integritet.Men allikevel ønsker jeg å formidle at mennesker som faller utenfor reklamens stereotype helter - de kan gi deg livets wow!

:-)

Høres umåtelig bra ut med en slik innstilling og en slik viten!!

Kos deg videre.

ylvali1365381015
Skrevet

Nei,da, det er viktig å beholde noe syndig som gjør en lykkelig. Men snusingen er jo noe av det mest dødelige du kan foreta deg. Kan du ikke finne noe LITT mindre dødelig, (sett utifra interessene til dine kjære). Jeg skal se om jeg finner tilbake til den linken som sa dette.

!!?????!! Snusing er noe av det mest dødelige en kan forta seg?!!

Nei, den må du lenger ut på landet med kjære deg! Hihihihihihi..... :-)

Skrevet

Nei, jeg kjøper ikke den, jeg er ikke så lettlurt heller.

Ikke?

Når du sier at "

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...