Gå til innhold

FU: Kino eller film hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange jeg kjenner som nesten aldri vil gå på kino lenger for det er så mye kjekkere å se film hjemme visstnok, med sånne hjemme kino anlegg.

Men det blir jo ikke det samme syntes jeg! Noe helt annet med lyd og bilde og stemning på en kino.

Bare meg som føler det slik eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er enig med deg! men det er jo mye billigere å leie filmer og se de hjemme enn på kino..

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Kino er en egen opplevelse, ja.

Skrevet

Jeg liker å gå på kino men det er jo blitt så dyrt og så er det transport og godis ved siden av.

Da er det bedre å ta filmen hjemme og øl på puben :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Liker begge deler, men foretrekker stort sett film hjemme.

Er for mange drittunger som bråker på kino. Skriker og hyler og klapper som om de er på teater.

Dessuten trives jeg med noe god mat og mulige pissepauser.

Skrevet

Vi har så godt som aldri høve til å gå på kino pga ungane - kostar ein del, gjer det jo også. Så vi blir akterutseilte når det gjeld film, blir littegranne på DVD (ein sjeldan gong (utan spesielt fint utstyr, berre vanleg spelar og tv). Men det er no ingenting som kan slå kino-opplevinga, ikkje minst den store skjermen.

Fridomen ved å sjå heime utan alle andre som pratar og hostar og knitrar med poser og mister flasker og ringing i mobil... den er jo ganske fin, da, for så vidt.

Det syns i alle fall

Skrevet

Vi har så godt som aldri høve til å gå på kino pga ungane - kostar ein del, gjer det jo også. Så vi blir akterutseilte når det gjeld film, blir littegranne på DVD (ein sjeldan gong (utan spesielt fint utstyr, berre vanleg spelar og tv). Men det er no ingenting som kan slå kino-opplevinga, ikkje minst den store skjermen.

Fridomen ved å sjå heime utan alle andre som pratar og hostar og knitrar med poser og mister flasker og ringing i mobil... den er jo ganske fin, da, for så vidt.

Det syns i alle fall

Man kan til og med sette filmen på pause hvis man er sulten eller må tisse :o)

Skrevet

Ikkje minst!! :-D

Skrevet

Ikkje minst!! :-D

Mmm pleier da å sørge for at jeg har gått på do FØR jeg går kino da. Klarer også å holde meg i to timer.

Skrevet

Mmm pleier da å sørge for at jeg har gått på do FØR jeg går kino da. Klarer også å holde meg i to timer.

Sånn blære har ikkje eg, dessverre. Pauseknappen er min venn :)

Skrevet

*Ler* ok da så ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker absolutt best å se film hjemme.

hare1365380455
Skrevet

Det syns i alle fall

Vi har også bare vanlig tv. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg må ofte på do på kino....

Og en gang så hadde de satt opp automat, og jeg hadde ikke penger med meg!

hare1365380455
Skrevet

Samme her. :)

Skrevet

For meg varierer det veldig. Jeg er glad i begge deler. Det hender jeg ser film på fine kino-anlegg hos venner, og koser meg med det. Som oftest er det filmer jeg aldri fikk med meg. Men jeg er veldig glad i å gå på kino og. Kinolerretet og salen er som regel bygd for å vise film, noe en stue vanligvis ikke er. Å se film på lerretet i storsalen på Colosseum er jo en nytelse man aldri kan oppleve i sin stue, om man ikke er styrtrik og har veldig mange venner da.

Skrevet

Et godt vennepar av meg har prosjektor og diger skjerm, så vi foretrekker å se film hos dem. Da kan vi sette filmen på pause for å tisse, hente mer å spise og drikke :-)

Skrevet

Jeg liker å gå på kino men det er jo blitt så dyrt og så er det transport og godis ved siden av.

Da er det bedre å ta filmen hjemme og øl på puben :o)

Enig. Det er for dyrt å dra på kino når man skal ha godis og drikke i tillegg. Da er det bedre å dra på puben etterpå :-)

Skrevet

Jeg liker godt å gå på kino, men gjør det sjelden.

Det skyldes en kombinasjon av at jeg har småbarn og dermed er mer bundet opp om kvelden, at jeg generelt har det ganske travelt og at kino er uforholdsmessig dyrt.

Skrevet

Har ikke hjemmekinoanlegg eller kjenner noen som har det.

Film er best på kino, men mest praktisk hjemme, og det blir naturlignok mest av det siste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...