Gå til innhold

Hva gjør dere oppe så sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal tidlig opp så burde du ta natta :o)

God natt.

Skrevet

Hvis du skal tidlig opp så burde du ta natta :o)

God natt.

God natt!:)

Skrevet

Stupte i seng 19:40 fordi eg satt og sovna da eg skulle lese for ungane, men vakna halv eitt og ettersom gemalen da *ikkje* hadde smurd matboksar til ungane så fikk eg no berre stå opp og gjere det. Og har ein først stått opp og smurd mat klokka ett på natta, kan ein da DoLe litt etterpå ;-)

Sov godt!

Skrevet

Tja, jobber sent imorgen. Ikke så mye annet å gjøre.

Skrevet

Stupte i seng 19:40 fordi eg satt og sovna da eg skulle lese for ungane, men vakna halv eitt og ettersom gemalen da *ikkje* hadde smurd matboksar til ungane så fikk eg no berre stå opp og gjere det. Og har ein først stått opp og smurd mat klokka ett på natta, kan ein da DoLe litt etterpå ;-)

Sov godt!

Takk og God natt!

:)

Skrevet

En aldri så liten tanke problemer med søvnen for tiden.

Har ikke lagt meg bare en gang i kveld/natt, men tre:-)

Men men, sånn er det bare, fryktelig irriterende og slitsomt i lengden, men etter en ukes tid er det over, og jeg kan igjen sove som "normale" folk:-)

Men det er så vakkert ute nå, så jeg sitter gjerne å titter ut i natten på alt og ingenting. Snø på bakken, måneskinn.

I natt har jeg også selskap av noen iherdige sangsvaner (drar dem ikke sørover de da?)

Hvorfor de kalles sangsvaner er meg en gåte:-) Ikke pent...

Skrevet

En aldri så liten tanke problemer med søvnen for tiden.

Har ikke lagt meg bare en gang i kveld/natt, men tre:-)

Men men, sånn er det bare, fryktelig irriterende og slitsomt i lengden, men etter en ukes tid er det over, og jeg kan igjen sove som "normale" folk:-)

Men det er så vakkert ute nå, så jeg sitter gjerne å titter ut i natten på alt og ingenting. Snø på bakken, måneskinn.

I natt har jeg også selskap av noen iherdige sangsvaner (drar dem ikke sørover de da?)

Hvorfor de kalles sangsvaner er meg en gåte:-) Ikke pent...

Håper du får sove snart, da. Jeg fikk heller ikke sove. Hadde en for lang middagslur.

Jo de fleste svanene drar sørover, men det hender at noen overvintrer.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...