Gjest -nu! Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det er ikke helg ennå? Peller meg i seng.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvis du skal tidlig opp så burde du ta natta ) God natt. 0 Siter
Gjest -nu! Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvis du skal tidlig opp så burde du ta natta ) God natt. God natt! 0 Siter
Zarine Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Stupte i seng 19:40 fordi eg satt og sovna da eg skulle lese for ungane, men vakna halv eitt og ettersom gemalen da *ikkje* hadde smurd matboksar til ungane så fikk eg no berre stå opp og gjere det. Og har ein først stått opp og smurd mat klokka ett på natta, kan ein da DoLe litt etterpå ;-) Sov godt! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Tja, jobber sent imorgen. Ikke så mye annet å gjøre. 0 Siter
Gjest -nu! Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Stupte i seng 19:40 fordi eg satt og sovna da eg skulle lese for ungane, men vakna halv eitt og ettersom gemalen da *ikkje* hadde smurd matboksar til ungane så fikk eg no berre stå opp og gjere det. Og har ein først stått opp og smurd mat klokka ett på natta, kan ein da DoLe litt etterpå ;-) Sov godt! Takk og God natt! 0 Siter
Gregga Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 En aldri så liten tanke problemer med søvnen for tiden. Har ikke lagt meg bare en gang i kveld/natt, men tre:-) Men men, sånn er det bare, fryktelig irriterende og slitsomt i lengden, men etter en ukes tid er det over, og jeg kan igjen sove som "normale" folk:-) Men det er så vakkert ute nå, så jeg sitter gjerne å titter ut i natten på alt og ingenting. Snø på bakken, måneskinn. I natt har jeg også selskap av noen iherdige sangsvaner (drar dem ikke sørover de da?) Hvorfor de kalles sangsvaner er meg en gåte:-) Ikke pent... 0 Siter
Gjest -nu! Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 En aldri så liten tanke problemer med søvnen for tiden. Har ikke lagt meg bare en gang i kveld/natt, men tre:-) Men men, sånn er det bare, fryktelig irriterende og slitsomt i lengden, men etter en ukes tid er det over, og jeg kan igjen sove som "normale" folk:-) Men det er så vakkert ute nå, så jeg sitter gjerne å titter ut i natten på alt og ingenting. Snø på bakken, måneskinn. I natt har jeg også selskap av noen iherdige sangsvaner (drar dem ikke sørover de da?) Hvorfor de kalles sangsvaner er meg en gåte:-) Ikke pent... Håper du får sove snart, da. Jeg fikk heller ikke sove. Hadde en for lang middagslur. Jo de fleste svanene drar sørover, men det hender at noen overvintrer. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.