Gå til innhold

Syntes dere det er flaut om partneren fiser om natten?

Anbefalte innlegg

Gjest pocolocotoco
Skrevet

Ja asså, sånn når man sover eller rett før man sovner så hender det at man slipper en liten en.

Syntes dere det er flaut å høre det? Kanskje ikke lukter det, men man hører det jo.

Eller er det naturlig for dere? for man fiser jo gjerne ikke rundt hverandre når man er våkne. Da holder man seg eller går på do.

Eller?

Skrevet

Eh... nei...

Etter å ha campert i hop i langt bort i 30 år, skal jeg love deg at en fis bare er som koselyd å regne:-)

Gjest vant til det
Skrevet

Jeg fiser ikke så mannen min hører det, men han fiser dagen og natten lang. Jeez jeg er lei og ønsker han kunne gjort det mer diskre.

Skrevet

Tror nok det er ganske mange som fiser i fullt dagslys også når de er hjemme med bare nærmeste familie.

4-åringen min promper i vei, og så hyler hun "unnskyld, jeg prompa!" - så da kan man jo ikke unngå å legge merke til det akkurat ;-)

-og jada, vi skal nok ta opp momentet diskresjon med henne...!

Skrevet

Flaut? Neida en liten fjert er greit, men når de kommer som perler på en snor og lukter døden, da blir jeg sint. Ja faktisk, fordi da er det umulig å puste ordentlig ;)

Skrevet

Flaut? Neida en liten fjert er greit, men når de kommer som perler på en snor og lukter døden, da blir jeg sint. Ja faktisk, fordi da er det umulig å puste ordentlig ;)

Men de der er jo helt umulige å holde igjen! :o) Kjenner jeg at det er en sånn i kjømda så vagger jeg ut på badet med beina samlet....

Skrevet

Men de der er jo helt umulige å holde igjen! :o) Kjenner jeg at det er en sånn i kjømda så vagger jeg ut på badet med beina samlet....

Akkurat, det mener jeg han også kan klare :)

Skrevet

Hvis man ikke kan slippe en promp under sin egen dyne, er restriksjonene alt for strenge.

Skrevet

Akkurat, det mener jeg han også kan klare :)

Han er vel så avslappet i ditt selskap at han ikke gidder da. :o)

Skrevet

Nei, det er ikke flaut. En liten promp i ny og ne er da ikke noe å ta på vei over.

Skrevet

Hvor avslappet er _for_ avslappet?

Skrevet

Herre min hatt! Nå har mannen og jeg vært sammen i godt over 12 år. JEg har sett ham spy, skite seg ut og søle både ditt og datt. Om han fiser i mitt nærvær så driter jeg i det!

Skrevet

Nei, det er ikke flaut. Jeg ligger selvsagt ikke og lader opp og slipper en skikkelig braker med vilje, men skjer det så skjer det.

Skrevet

Det hender en sjelden gang at han finner veien til toalettet når jeg klager... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...