Gjest pocolocotoco Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ja asså, sånn når man sover eller rett før man sovner så hender det at man slipper en liten en. Syntes dere det er flaut å høre det? Kanskje ikke lukter det, men man hører det jo. Eller er det naturlig for dere? for man fiser jo gjerne ikke rundt hverandre når man er våkne. Da holder man seg eller går på do. Eller? 0 Siter
Gregga Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Eh... nei... Etter å ha campert i hop i langt bort i 30 år, skal jeg love deg at en fis bare er som koselyd å regne:-) 0 Siter
Gjest vant til det Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg fiser ikke så mannen min hører det, men han fiser dagen og natten lang. Jeez jeg er lei og ønsker han kunne gjort det mer diskre. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Herregud, å slipper en fjert er da helt normalt. Hva er problemet? Jeg fikk denne på mail fra min mann, da skrev han: oss? ;o) http://www.ghostman.dk/swf/fartball.swf 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Tror nok det er ganske mange som fiser i fullt dagslys også når de er hjemme med bare nærmeste familie. 4-åringen min promper i vei, og så hyler hun "unnskyld, jeg prompa!" - så da kan man jo ikke unngå å legge merke til det akkurat ;-) -og jada, vi skal nok ta opp momentet diskresjon med henne...! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Herregud, å slipper en fjert er da helt normalt. Hva er problemet? Jeg fikk denne på mail fra min mann, da skrev han: oss? ;o) http://www.ghostman.dk/swf/fartball.swf *Hahahaha* Den var søt! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 *Hahahaha* Den var søt! Litt småsøt! ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Flaut? Neida en liten fjert er greit, men når de kommer som perler på en snor og lukter døden, da blir jeg sint. Ja faktisk, fordi da er det umulig å puste ordentlig 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Flaut? Neida en liten fjert er greit, men når de kommer som perler på en snor og lukter døden, da blir jeg sint. Ja faktisk, fordi da er det umulig å puste ordentlig Men de der er jo helt umulige å holde igjen! ) Kjenner jeg at det er en sånn i kjømda så vagger jeg ut på badet med beina samlet.... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Men de der er jo helt umulige å holde igjen! ) Kjenner jeg at det er en sånn i kjømda så vagger jeg ut på badet med beina samlet.... Akkurat, det mener jeg han også kan klare 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hvis man ikke kan slippe en promp under sin egen dyne, er restriksjonene alt for strenge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Akkurat, det mener jeg han også kan klare Han er vel så avslappet i ditt selskap at han ikke gidder da. ) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, det er ikke flaut. En liten promp i ny og ne er da ikke noe å ta på vei over. 0 Siter
Moraki Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Han er vel så avslappet i ditt selskap at han ikke gidder da. ) Hvor avslappet er _for_ avslappet? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Herre min hatt! Nå har mannen og jeg vært sammen i godt over 12 år. JEg har sett ham spy, skite seg ut og søle både ditt og datt. Om han fiser i mitt nærvær så driter jeg i det! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, det er ikke flaut. Jeg ligger selvsagt ikke og lader opp og slipper en skikkelig braker med vilje, men skjer det så skjer det. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Han er vel så avslappet i ditt selskap at han ikke gidder da. ) Det hender en sjelden gang at han finner veien til toalettet når jeg klager... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.