Moraki Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Herre min hatt! Nå har mannen og jeg vært sammen i godt over 12 år. JEg har sett ham spy, skite seg ut og søle både ditt og datt. Om han fiser i mitt nærvær så driter jeg i det! Ja sant.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Ja sant.. Sånne ting er det jo man tenker over helt i starten på et forhold. MEn når man har vært sammen en stund, så bryr man seg da ikke om en fis eller en fjert nå og da. 0 Siter
matildes mor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei det er ikke flaut! Nå har vi vært sammen så mange år at det bryr jeg meg ikke om. Bortsett fra viss det lukter død og pine da-da kan jeg flekke litt tenner..... Men i starten av forholdet ja da var det annerledes.hehe. Idag pleier vi å si at vi ikke slapp en promp på to år ;-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Herregud, å slipper en fjert er da helt normalt. Hva er problemet? Jeg fikk denne på mail fra min mann, da skrev han: oss? ;o) http://www.ghostman.dk/swf/fartball.swf *ler så tårene triller* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Kjæresten min fiser hele tiden. Om jeg er der eller ikke. Om han sover eller om han er våken. Så det er jeg helt vant til. Men jeg syns det er flaut om jeg selv slipper en som det egentlig ikke skulle vært lyd på. Eller som bare kommer ut sånn plutselig. Hehe. Jeg pleier å få til å slippe lydløse,ellers går jeg et annet sted. 0 Siter
Tonette Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Vi er ganske så avslappet når det gjelder sånne ting. Vi fiser og raper når vi må, og ingen bryr seg. Men det er klart vi skjerper oss når vi er sammen med andre. 0 Siter
dolores83 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Haha, litt promp er jo bare moro. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg er døv, så hvis gubben slipper en luktfri en, så har han flaks;-) Noen ganger når gubben legger seg før meg, så har han tydeligvis slappet av i rumpemusklene og sluppet en svær, illeluktende sak. Da nekter jeg å legge meg før soverommet er utlufta!! *urk* Slipper han en når jeg er på soverommet, så merker jeg det stort sett ikke. Lukta smyger seg gradvis ut gjennom dyna og kommer i så små doser at jeg ikke merker noe - tror jeg? Steik for et tema ;-) *logger av før gubben leser her* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.