Gå til innhold

Syntes dere det er flaut om partneren fiser om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre min hatt! Nå har mannen og jeg vært sammen i godt over 12 år. JEg har sett ham spy, skite seg ut og søle både ditt og datt. Om han fiser i mitt nærvær så driter jeg i det!

Ja sant..

Skrevet

Ja sant..

Sånne ting er det jo man tenker over helt i starten på et forhold. MEn når man har vært sammen en stund, så bryr man seg da ikke om en fis eller en fjert nå og da.

Skrevet

Nei det er ikke flaut! Nå har vi vært sammen så mange år at det bryr jeg meg ikke om. Bortsett fra viss det lukter død og pine da-da kan jeg flekke litt tenner.....

Men i starten av forholdet ja da var det annerledes.hehe. Idag pleier vi å si at vi ikke slapp en promp på to år ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Kjæresten min fiser hele tiden. Om jeg er der eller ikke. Om han sover eller om han er våken. :P Så det er jeg helt vant til.

Men jeg syns det er flaut om jeg selv slipper en som det egentlig ikke skulle vært lyd på. Eller som bare kommer ut sånn plutselig. Hehe. Jeg pleier å få til å slippe lydløse,ellers går jeg et annet sted.

Skrevet

Vi er ganske så avslappet når det gjelder sånne ting. Vi fiser og raper når vi må, og ingen bryr seg.

Men det er klart vi skjerper oss når vi er sammen med andre.

Skrevet

Jeg er døv, så hvis gubben slipper en luktfri en, så har han flaks;-)

Noen ganger når gubben legger seg før meg, så har han tydeligvis slappet av i rumpemusklene og sluppet en svær, illeluktende sak. Da nekter jeg å legge meg før soverommet er utlufta!! *urk*

Slipper han en når jeg er på soverommet, så merker jeg det stort sett ikke. Lukta smyger seg gradvis ut gjennom dyna og kommer i så små doser at jeg ikke merker noe - tror jeg?

Steik for et tema ;-)

*logger av før gubben leser her*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...