Gå til innhold

mannfolka her på dol

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat som om han fyren der trenger en viss type truser for å få stramme rumpeballer. :)

Jeg blir ikke den første.

Skrevet

Å fy, den trusa var stygg! Og hadde jeg havnet i seng med en fyr jeg traff på byen og oppdaget at han hadde en sånn truse på så hadde jeg nok syntes synd på fyren og mistet lysten. Så viktig er størrelsen tross alt ikke, ikke for meg.

Skrevet

Jeg trenger ingen pushup truse, så den der holder jeg meg langt unna.

Er dette lekkert da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg så på den reklamesnutten og måtte le! Slik som modellen rettet på trusa hele tiden, så virket den ikke det minste behagelig! At det heller ikke så lekkert ut, er en sak for seg.

Skrevet

Jeg trenger ingen pushup truse, så den der holder jeg meg langt unna.

Er dette lekkert da?

NEI! Den var ikke i nærheten av å være lekker, heller direkte turn-off!

En vanlig, stram bokser i bomull er myyye lekrere! *Slafse*

Skrevet

NEI! Den var ikke i nærheten av å være lekker, heller direkte turn-off!

En vanlig, stram bokser i bomull er myyye lekrere! *Slafse*

Hehe, jeg synes heller ikke at dette så lekkert ut, men så er jeg ikke jente heller da:-)

Bra, jeg bruker kun boksere:-)

Skrevet

Hehe, jeg synes heller ikke at dette så lekkert ut, men så er jeg ikke jente heller da:-)

Bra, jeg bruker kun boksere:-)

"Bra, jeg bruker kun boksere:-)"

Selvfølgelig. Du kunne bare våge å fri til meg iført noe annet.

Skrevet

"Bra, jeg bruker kun boksere:-)"

Selvfølgelig. Du kunne bare våge å fri til meg iført noe annet.

Hehe, skal jeg ha kun den på?

Skrevet

Hehe, skal jeg ha kun den på?

Frieriet ble vel fremfør i fjor en gang? Og ikke aner jeg hva du hadde på, men ettersom du hevder du bruker kun bokser på undertøysfronten så regner jeg med at det gikk helt fint. :o)

Skrevet

Frieriet ble vel fremfør i fjor en gang? Og ikke aner jeg hva du hadde på, men ettersom du hevder du bruker kun bokser på undertøysfronten så regner jeg med at det gikk helt fint. :o)

En ting er i alle fall sikkert og det er at jeg hadde bokser på. Hvis jeg ikke var naken da, men det tror jeg ikke, jeg overlater som regel til jentene å få meg naken:-)

Skrevet

LOL - ikke akkurat lekkert da!

Og "property of Australia" på trusekanten gjorde ikke saken mindre komisk! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...