Gå til innhold

Mangel på nærhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da kan vi visst reise til legevakten i østfold.

Der nusser de bort øreverken og de kysser sikkert bort forkjølesen også.

Himmelske hav, er det mulig?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136296

Har du følt deg uvel hos lege ala disse tilfellene?

Jada, jeg har hatt underlivsundersøkelse da jeg skulle få p-piller.....

Skrevet

Slikt skal ikke skje.

Nei, det er jo hårreisende at noen får seg til det! Grøsser!

Skrevet

Snakker om dustehuer. Hvordan disse to dumskallene har klart å gjennomføre sin legeutdannelse er merkelig.

Skrevet

Snakker om dustehuer. Hvordan disse to dumskallene har klart å gjennomføre sin legeutdannelse er merkelig.

Og det verste er vel kanskje at de -enda- driver som leger...

Skrevet

Kanskje de knuller bort hodepine også? ;o)

Det er baaare å spørre:)...huff

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er baaare å spørre:)...huff

Ganske utrolig at dette er folk som har ofret 6-7 år av sine liv, på studier om kroppen - også gjør de dette! *rystet*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes det er bemerkelsesverdig hvordan dere alle så raskt avskriver teorien om at brystslikking, forsøk på kyssing, forsøk på kjønnsorganberøring og stimulering av eget kjønnsorgan funker mot hodepine.

Jeg er for min del er helt sikker på at legen visste hva han gjorde.

Skrevet

Jeg synes det er bemerkelsesverdig hvordan dere alle så raskt avskriver teorien om at brystslikking, forsøk på kyssing, forsøk på kjønnsorganberøring og stimulering av eget kjønnsorgan funker mot hodepine.

Jeg er for min del er helt sikker på at legen visste hva han gjorde.

Haha, dette kunne vært din jobb siden du er så belært på dette området?

Skrevet

Gu ved utskrivelse av første resept på p-piller var i alle fall helt vanlig tidligere.

Nei, jeg har ikke opplevd noe slikt, heldigvis. Håper inderlig disse to legene ikke jobber som leger lenger, men det er vel å håpe på for mye!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha, dette kunne vært din jobb siden du er så belært på dette området?

Jeg stimulerer ofte eget kjønnsorgan mot andres hodepine.

Skrevet

Og det verste er vel kanskje at de -enda- driver som leger...

Det er klart at det ikke er bare disse kvinnene som står frem her som har opplevd dette. Det er helt sikkert flere i og med at det virker som om det er tilfeldig ofre.

Kan ikke fatte å begripe at de vil sette sin jobb og utdannelse i fare med en slik oppførsel.

Skrevet

Jeg stimulerer ofte eget kjønnsorgan mot andres hodepine.

Må da hodepine-innehaveren være tilstede for at det skal hjelpe? ;)

Det er sikkert en god løsning, men fri og bevare meg fra det hos legen!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må da hodepine-innehaveren være tilstede for at det skal hjelpe? ;)

Det er sikkert en god løsning, men fri og bevare meg fra det hos legen!

Nei, hun trenger ikke være til stedet. Jeg ordner det glatt over nettet også.

Det er fordelen med oss kvakksalvere. Vi trenger ikke engang møte pasientene.

Skrevet

Gu ved utskrivelse av første resept på p-piller var i alle fall helt vanlig tidligere.

Nei, jeg har ikke opplevd noe slikt, heldigvis. Håper inderlig disse to legene ikke jobber som leger lenger, men det er vel å håpe på for mye!

ok med undersøkelse, men han brukte ikke gel eller varmelampe som de gjør nå til dags, men en annen metode.... årh, ekkelt. Men når man er ung og uvitende så blir det ikke gjort noe med.

Skrevet

Det er klart at det ikke er bare disse kvinnene som står frem her som har opplevd dette. Det er helt sikkert flere i og med at det virker som om det er tilfeldig ofre.

Kan ikke fatte å begripe at de vil sette sin jobb og utdannelse i fare med en slik oppførsel.

Merkelig det ja. Men kan det være sånn at de ikke ser når de sjøl trenger hjelp?

Vi ser jo ofte at en rørlegger har kraner som drypper hjemme, eller en snekker som har halvferdige list arbeid hjemme. osv

Skrevet

Nei, hun trenger ikke være til stedet. Jeg ordner det glatt over nettet også.

Det er fordelen med oss kvakksalvere. Vi trenger ikke engang møte pasientene.

Kan du kurere forkjølelsen min? Nå med en gang helst ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du kurere forkjølelsen min? Nå med en gang helst ;)

Forkjølelse er verre. Da kreves litt mer enn lett stimulering. Men jeg skal se hva jeg får til. :)

Skrevet

Forkjølelse er verre. Da kreves litt mer enn lett stimulering. Men jeg skal se hva jeg får til. :)

Gi meg en melding når jeg skal være "friskgjort" da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...