Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg fikk akutt magesmerter, høy feber og diare nå på lørdagen som var. Jeg har gått til legen ganske mange ganger nå i høst, for jeg er stadigvekk litt syk, men føler ikke legen tar meg alvorlig. men nå føler jeg for å bli sikkelig undersøkt. Har nesten ikke fått i meg noe mat siden lørdag, og har fortsatt magesmerter og diare. Hva skal jeg gjøre? Kreve hos legen. Må gå til han om en time. Skulle ønske en kunne bli lagt inn på sykehuset og blitt sjekket sikkelig for engangs skyld.

Gjest stå på ditt
Skrevet

Dersom det er magen som har vært grunnen til dine tidligere plager, så synes jeg du kan banke i bordet om du føler deg oversett. Siden du har fått høy feber samtidig så har du kanskje en infeksjon? Bare si det du føler om at du ikke blir tatt alvorlig. Eller du kan bytte lege?

Gjest nicole40
Skrevet

Jeg hadde noe lignende en gang.Det viste seg å være salmonella.Hadde det vært det du hadde så hadde det nok vært opplyst i media,sjelden bare enkeltpersoner får det.Jeg kjøpte et naturpreparat dengang og halve Norge fikk salmonella av det.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Det hjelper å drikke _mye_ væske, for å få skyllt tarmene.

God bedring :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...