Gå til innhold

Nytt selskapsantrekk - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å shoppe, og jeg elsker å pynte meg, så jeg handler ofte.Bruker sjelden samme antrekk ved flere anledninger.

Bor heldigvis i et land hvor det er mange flinke skreddere, og synes det er morsomt å designe selv (dog slippe å sy selv :) Men har også mye klær jeg har kjøpt i Norge/Europa.

Lykke til med shoppingen, det er jo sååå gøy! :)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• Mary Poppins

4

• mrxx

2

• NeaNoor

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Persille
Skrevet

Alt for ofte! Dessverre har jeg kanskje ti vakre kjoler hengende i skapet, som jeg så og si aldri bruker - er sjelden i selskaper som krever så pene kjoler, men ha dem må jeg likevel :)

Og så fine sko da...

Kjøpte seks par i Australia, og to for ikke så lenge siden - men når skal jeg bruke dem???

Jeg må begynne å menge meg mer med fiffen...

Skrevet

Jeg vil ha NY! :o) Selv om ikke min nye sviger-familie ikke har sett den røde før så har jeg gjort det.. ;o)

Gøy me no nytt :) Kos deg med handelen!!

Skrevet

*Hehe* Vet du ikke at bunader krymper veldig?!

Neida - jeg gikk ned mange kilo i forbindelse med samlivsbruddet og fikk sydd inn bunaden som fra før var sydd ut etter 2 svangerskap. Dessverre tok sydamen i for mye så nå har jeg ikke sjangs til å komme inn i vesten samtidig som jeg skal puste og spise så jeg bør vel sy den ut igjen. Jeg er forøvrig bare et par kilo mer nå enn da jeg fikk sydd bunaden i utgangspunktet så om jeg ikke hadde begynt med ut- og innsyinger så hadde den nok passet nå.

Det var en troverdig forklaring, hvis ikke er den godt jugd:-)

Skrevet

Det var en troverdig forklaring, hvis ikke er den godt jugd:-)

Den er ikke ljugd. :o) Og jeg har såpass til selvinnsikt at jeg innser at jeg aldri vil komme (varig) ned i den vekta igjen heller.

Skrevet

jeg elsker å shoppe, og kjøper nye ting hele tiden. Jeg ville aldri gått i samme klær to juleaftener på rad, så jeg kjøper nytt hvert år, det samme gjelder nyttårsaften. Men jeg kjøper et nytt plagg bare jeg skal på byen da (noe jeg er relativt ofte) så jeg er nok ikke noen man bør sammenlikne seg med :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Tviler på at jeg finner noe, jeg går ikke akkurat rett inn i standard-størrelsene så... Men jeg skal nå lete litt! :o)

Noen tips? H&M og sånt er uaktuelt, denne gangen skal det være "ordentlig vare". Byhaven har vel flere litt finere butikker, kanskje jeg finner noe der?

Victoria på Nordre, Byhaven har godt utvalg ja, bl.a. Kleins og mange damebutikker. Kanskje Sentrum Mote (husker ikke det nye navnet).

Skrevet

jeg elsker å shoppe, og kjøper nye ting hele tiden. Jeg ville aldri gått i samme klær to juleaftener på rad, så jeg kjøper nytt hvert år, det samme gjelder nyttårsaften. Men jeg kjøper et nytt plagg bare jeg skal på byen da (noe jeg er relativt ofte) så jeg er nok ikke noen man bør sammenlikne seg med :)

"Men jeg kjøper et nytt plagg bare jeg skal på byen da (noe jeg er relativt ofte) så jeg er nok ikke noen man bør sammenlikne seg med :)"

Verken sammenligne eller kopiere...om ikke man skal gå konkurs ;-)

Skrevet

Victoria på Nordre, Byhaven har godt utvalg ja, bl.a. Kleins og mange damebutikker. Kanskje Sentrum Mote (husker ikke det nye navnet).

Hmmm.... Når i alle dager skal jeg få tid til det da?! Har riktignok en feriedag igjen, men det er kanskje litt søkt å ta den ut for å dra til byen og shoppe?!

Skrevet

La meg si det sånn - du og jeg lever på to helt ulike planeter. :o) I hvert sitt solsystem... ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hmmm.... Når i alle dager skal jeg få tid til det da?! Har riktignok en feriedag igjen, men det er kanskje litt søkt å ta den ut for å dra til byen og shoppe?!

Butikkene begynner vel med langåpent snart? Eller dra en barnefri lørdags morgen? Lønner seg å gjøre det snarest, før alt blir utplukket.

Skrevet

La meg si det sånn - du og jeg lever på to helt ulike planeter. :o) I hvert sitt solsystem... ;o)

Hehe det har du ganske rett i :0)

Gjest Flystripa
Skrevet

Oi! Du har sikkert et stort hus med 40 m2 walk-in-closet!

Jeg kan gjerne arve klær du er lei av ;o)

Skrevet

Butikkene begynner vel med langåpent snart? Eller dra en barnefri lørdags morgen? Lønner seg å gjøre det snarest, før alt blir utplukket.

Barnefri lørdagsmorgen har jeg ikke før... før... *ser på kalenderen* før... Oj. Har ingen frilørdager uten både barn, kjæreste eller jobb før etter jul...

Da må det bli kommende onsdag etter jobb! Selv om jeg egentlig skulle grunnet badet...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvert år, må jeg beskjemmet innrømme.

Skrevet

Hvert år, må jeg beskjemmet innrømme.

Har du skapet fullt av kjoler da? Eller gir du dem bort etterhvert?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har du skapet fullt av kjoler da? Eller gir du dem bort etterhvert?

Jeg hadde skapet full og jeg hadde fullt på mørkloftet også, men så ryddet jeg i vår husker du og var flink til å gi bort og kaste:)

Noen få kjoler hat jeg tatt vare på.

Noen kjoler har jeg forsøkt å prakke på min datter, men det var nytteløst.

Skrevet

Jeg kjøper aldri dyre ting, det har lett for å bli halv pris av rød pris på KappAhl og den slags. Men jeg kjøper nok enten en ny topp, en ny kjole eller et nytt skjørt til selskapsbruk hvert år. Men altså aldri over 300 kroner, det får jeg meg ikke til.

Gjest Demetra
Skrevet

Kjøper nytt pentøy når jeg trenger det, f.eks. til jul, større fester, bryllup osv. Etterhvert har det blitt en liten samling fine kjoler, noen billige og noen veldig dyre. Av og til har jeg kjøpt en fin kjole som henger og venter på en fin anledning, da er det greit at jul og nyttår uansett kommer.Jeg bestemmer meg ikke to måneder på forhånd om det skal kjøpes inn kjoler eller ikke, men kåper og støvletter planlegger jeg. Pensko er det verre med, jeg har to geniale par som passer til alt, men de er 8 år gamle tror jeg. Jeg må nok kjøpe nye til jul!

Mannen min LIKER å pynte seg og har mange flotte dresser, sko osv. jeg bør jo matche med like mye nytt og stilig. Av og til dresser vi oss skikkelig opp og går på fiiiin restaurant. Det er så koselig, og vi får brukt pentøyet vårt for hverandre.

Skrevet

Kjøper nytt pentøy når jeg trenger det, f.eks. til jul, større fester, bryllup osv. Etterhvert har det blitt en liten samling fine kjoler, noen billige og noen veldig dyre. Av og til har jeg kjøpt en fin kjole som henger og venter på en fin anledning, da er det greit at jul og nyttår uansett kommer.Jeg bestemmer meg ikke to måneder på forhånd om det skal kjøpes inn kjoler eller ikke, men kåper og støvletter planlegger jeg. Pensko er det verre med, jeg har to geniale par som passer til alt, men de er 8 år gamle tror jeg. Jeg må nok kjøpe nye til jul!

Mannen min LIKER å pynte seg og har mange flotte dresser, sko osv. jeg bør jo matche med like mye nytt og stilig. Av og til dresser vi oss skikkelig opp og går på fiiiin restaurant. Det er så koselig, og vi får brukt pentøyet vårt for hverandre.

"Det er så koselig, og vi får brukt pentøyet vårt for hverandre."

Så kos! Når min kjære og jeg skal ut og spise så skifter vi fra stallbukse til en som ikke har flekker på... *Himler litt med øynene over oss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...