Gå til innhold

Nytt selskapsantrekk - hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en nydelig, flaskegrønn kjole på Noa Noa for halvannet år siden - før det tror jeg at jeg kjøpte skikkelig pen kjole til min søsters bryllup for sju år siden. Ja, og så kjøpte jeg meg sannerlig en penkjole som er litt tøffere (og kan brukes oftere) i mars også...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• Mary Poppins

4

• mrxx

2

• NeaNoor

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Kjøpte meg en nydelig, flaskegrønn kjole på Noa Noa for halvannet år siden - før det tror jeg at jeg kjøpte skikkelig pen kjole til min søsters bryllup for sju år siden. Ja, og så kjøpte jeg meg sannerlig en penkjole som er litt tøffere (og kan brukes oftere) i mars også...

Noa Noa skal sjekkes ut ja, jeg synes de har så mye nydelig der, men jeg er ikke heeeelt sikker på om det er min stil.

candyqueen_83
Skrevet

"Det er så koselig, og vi får brukt pentøyet vårt for hverandre."

Så kos! Når min kjære og jeg skal ut og spise så skifter vi fra stallbukse til en som ikke har flekker på... *Himler litt med øynene over oss*

Det er sånn vi gjør det også. Bytter fra joggebukse til olabukse :P Lekkert

Skrevet

Oi! Du har sikkert et stort hus med 40 m2 walk-in-closet!

Jeg kan gjerne arve klær du er lei av ;o)

Hehe nei det er nok få studenter som bor i hus, så jeg bor i leilighet:) Har stort skapområdet ja men det blir fort fullt. Jeg gir en del klær til fretex. Ellers pleier jeg å lagre en del klær hjemme hos mamma og pappa, om sommeren har jeg vinterklærne der og omvendt, så sparer jeg litt plass :)

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe iallefall ett nytt festantrekk til jul. Ellers kjøper jeg gjerne et festantrekk til sommeren også - iallefall de sommerene vi skal i bryllup.

Må legge til at jeg stort sett ikke bruker masse penger på nytt antrekk da. Ifjor kjøpte jeg en nydelig sort (litt gullglitrende) julekjole på H&M. Den kosta 198 kroner.

Skrevet

jeg elsker å shoppe, og kjøper nye ting hele tiden. Jeg ville aldri gått i samme klær to juleaftener på rad, så jeg kjøper nytt hvert år, det samme gjelder nyttårsaften. Men jeg kjøper et nytt plagg bare jeg skal på byen da (noe jeg er relativt ofte) så jeg er nok ikke noen man bør sammenlikne seg med :)

Du er ikke søsteren min vel? ;-)

Hun kjøper også masse klær, så i forhold til henne er jeg en "novise" (selv om jeg kjøper litt jeg også da..)

Det som er så bra, er at vi bruker akkurat samme størrelse i både klær og sko ;-)

Skrevet

Du er ikke søsteren min vel? ;-)

Hun kjøper også masse klær, så i forhold til henne er jeg en "novise" (selv om jeg kjøper litt jeg også da..)

Det som er så bra, er at vi bruker akkurat samme størrelse i både klær og sko ;-)

Hehe jeg har ingen søster så da utgår det:)

Men kjekt at dere bruker samme str, da har du jo dobbelt så mye å velge mellom :) (hvis dere bor i nærheten av hverandre da).

Skrevet

Hehe jeg har ingen søster så da utgår det:)

Men kjekt at dere bruker samme str, da har du jo dobbelt så mye å velge mellom :) (hvis dere bor i nærheten av hverandre da).

Vi bor i samme kommune, så det er kjempepraktisk :-)

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe iallefall ett nytt festantrekk til jul. Ellers kjøper jeg gjerne et festantrekk til sommeren også - iallefall de sommerene vi skal i bryllup.

Må legge til at jeg stort sett ikke bruker masse penger på nytt antrekk da. Ifjor kjøpte jeg en nydelig sort (litt gullglitrende) julekjole på H&M. Den kosta 198 kroner.

Kjoler til 198,- kan man alltids kjøpe flere ganger i året ja. :o) Jeg tenkte mer på noe som kostet litt mer da...

Skrevet

Kjoler til 198,- kan man alltids kjøpe flere ganger i året ja. :o) Jeg tenkte mer på noe som kostet litt mer da...

Dyre kjoler osv kjøper jeg sjelden. Mange av den typen kjoler blir for "damete" for meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...